Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Ik heb het tegen Robin. Dit is nu de tweede keer dat jij je ergens in mengt waar je helemaal geen reet mee te maken hebt. Ga ff wat anders doen man, je moeder pesten ofzo, jezus!

Ik zeg dus niet dat je vp hoog is, dat maakt die bemoeial ervan!
    Ik zeg dat in verhouding genomen, met lengte en gewicht, het allesbehalve indrukwekkend genoemt kan worden.
    Daarom de vraag of je voeding op orde is?
    Talal mag zich zeker mengen ..
    Hij weet hoe ik eruit ziet..

Ik ben nog geen 1,5 jaar bezig he Snuff...en ik kom van 65 kilo dus er is al wel 10 kilo erbij gekomen..

Ik zeg ook niet dat ik indrukwekkend ben hoor...

Maar ik zie er wel beter uit dan mensen op de gym die 85 wegen..met mijn lengte..

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Hahah, weet niet wat er met jou persoonlijkheid is. Maar goed.

Ik had het ook tegen robin, alleen maakte een fout door te zeggen ze vp.

edit: nek taile methode: Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage

D8 dat je die al gebruikte.
      Bedankt voor de link...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        Talal mag zich zeker mengen ..
        Hij weet hoe ik eruit ziet..

Ik ben nog geen 1,5 jaar bezig he Snuff...en ik kom van 65 kilo dus er is al wel 10 kilo erbij gekomen..

Ik zeg ook niet dat ik indrukwekkend ben hoor...

Maar ik zie er wel beter uit dan mensen op de gym die 85 wegen..met mijn lengte..
        Whatever kerel.

Comment

• Middelomtrek: 87 cm (gemeten na een maaltijd)

Nekomtrek: 39 cm

Gewicht: 75 kilo

Leeftijd: 35 jaar

Lengte: 183 cm

Uitkomst: 16,4% vet

Comment

Middelomtrek: 87 cm (gemeten na een maaltijd)

Nekomtrek: 39 cm

Gewicht: 75 kilo

Leeftijd: 35 jaar

Lengte: 183 cm

Uitkomst: 16,4% vet

Ik zal morgen nog eens meten na dat ik ben opgestaan en naar de toilet geweest ben..

Dat kan volgens berekening dan uitkomen op 15% ongeveer...

Comment

• Ik vind het ook altijd raar, ik ben 183 cm en 80 kilo met 10% vet en als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf maar een muisje, ook als ik andere in de gym zie vind ik mezelf klein!

Comment

Ik eet zo rond de 3000 kcal gemiddeld per dag.

Helaas is dit niet 3x per dag rijst met kip zoals 80% hier eet..

Ik heb zojuist een portie Noodles op met 3 gekookte eieren aangezien ik een paar dagen blut ben en ik gewoon niets anders heb in huis momenteel..

Ik sta sinds Dinsdag ook onder bewind van een Bewindvoerder en ik moet mij gewoon 3 jaar lang hier aan houden wil ik het in de toekomst beter hebben..

.
                Lieve Robin, ik en veel anderen hebben best al heel vaak tegen je gezegd dat je best kunt bezuinigen door minder dure en vaak onnodige supplementen aan te schaffen om dus meer te kunnen uitgeven aan normale goede voeding.
                Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar ik begrijp je op dit punt gewoon echt totaal niet.
                Als ik zie wat jij bij B&F bestelt en hoe weinig je zegt te kunnen besteden aan voeding, dan denk ik dat je de verkeerde keuzes maakt.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Nibor, wat ik altijd doe als ik een paar dagen van huis ben, dan koop ik voor 2 dagen

1 zak brood > 80 cent
                  2 liter melk > 1,-
                  Kalkoen 2 x 60 cent
                  500 ml kwark > 60 cent
                  zakje pindas 1.40
                  bananen kosten niks
                  soort brinta van de lidl kost ook niks!

Rijst en pangafilet ook perfect en kost ook geen drol, zo ben je heel goedkoop uit!

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                    Lieve Robin, ik en veel anderen hebben best al heel vaak tegen je gezegd dat je best kunt bezuinigen door minder dure en vaak onnodige supplementen aan te schaffen om dus meer te kunnen uitgeven aan normale goede voeding.
                    Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar ik begrijp je op dit punt gewoon echt totaal niet.
                    Als ik zie wat jij bij B&F bestelt en hoe weinig je zegt te kunnen besteden aan voeding, dan denk ik dat je de verkeerde keuzes maakt.
                    Zonder supps zou ik dan €2,60 per dag meer te besteden hebben...

Maar dan heb ik geen snelle eiwit(whey)

Geen Casseine(moet dan dus kwark eten of andere eiwit bronnen die veel duurder zijn )

Geen Creatine(moet dus veel vlees eten en dat is veel duurder dan €10,00 per maand)

Comment

• Met betrekking tot de voeding; is ook afhankelijk waar je ze haalt.

Groentes: seizoensgroentes op de markt. Boerenkool, pompoen (zoooo lekker, pompoenensoep!) witlof en vele andere groentes kosten nu geen drol.
                      Casseine? Is dat daadwerkelijk goedkoper? Alle voeding is traag, waarvan ei het snelste is.
                      Als je een beetje zoekt, kan je vast wel een kippenboer in je buurt vinden. Een hele kip (dus niet per kg, maar per kip) is hier best te vinden voor €3, €4 euro. Maarja, ik woon wel in een boerengebied, maar dat heb je overal wel. Melk net zo. Het zijn dan wel geen producten waar ik wat aan heb, maar voor jou lijkt me het beter?
                      Gewoon een beetje zoeken. Voor 30 eieren betaal ik €3, dat zijn ze in de supermarkt niet.

Originally posted by nibor76nl View Post
                      ik moet wel iemand hebben die ze ff maak voor mij..

maar ik heb niet gezegd of ik ze maak als ik 75 kilo weeg met 16% of 15% of 14% of 13% of 12% of 11% of 10%
                      Nu ineens terugkrabbelen?

Nee, dat heb je niet gezegd nee. Dus 75kg is 75kg

Originally posted by nibor76nl View Post
                      Veel mensen vinden mij erg droog ogen...
                      Veel mensen vinden mij ook een lief meisje, maar dat is ook gewoon onzin

Comment

Zonder supps zou ik dan €2,60 per dag meer te besteden hebben...

Maar dan heb ik geen snelle eiwit(whey)

Geen Casseine(moet dan dus kwark eten of andere eiwit bronnen die veel duurder zijn )

Geen Creatine(moet dus veel vlees eten en dat is veel duurder dan €10,00 per maand)
                        Sorry Robin, maar ik ben het eens met Beau. Als je goed wilt groeien moet je beginnen met normaal eten. Je besteld voor fortuinen aan supps, ook PWO's en andere zooi. Zijn allemaal dingen die in de marge wel wat uithalen, maar lang niet zoveel effect hebben als gewoon een goed eetschema. Je investeerd dus veel geld in dingen die weinig effect sorteren.

Ga nou gewoon goed eten, besteed daar je centen aan en als je dan nog wat over hebt koop dan casseïne en whey. Mocht er dan onverhoopt nog wat overschieten, ga dan pas andere zooi kopen. Dat geeft je de meeste groei voor je geld en dat is daarom dé manier om verstandig met je centen om te springen.
                        Oftewel; leg je prioriteiten op de juiste plek!

@Patricia; Lief? Misschien als je slaapt.......

Comment

• Ben het eens met derest, maak van een onlevende situatie een levende situatie

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post

Veel mensen vinden mij ook een lief meisje, maar dat is ook gewoon onzin
                            Hehehehe, goed bezig Pat.

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post

Ga nou gewoon goed eten, besteed daar je centen aan en als je dan nog wat over hebt koop dan casseïne en whey. Mocht er dan onverhoopt nog wat overschieten, ga dan pas andere zooi kopen. Dat geeft je de meeste groei voor je geld en dat is daarom dé manier om verstandig met je centen om te springen.
                              Oftewel; leg je prioriteiten op de juiste plek!
                              Ja, precies wat ik bedoel.
                              Je hebt echt zoveel supps niet nodig als dat jij neemt. Veel dingen zijn ook gewoon overrated en zeker nu op het niveau waar je op zit. Je slaat gewoon een grote stap over. Voeding is nooit je sterkste kant geweest, ik zou zeggen....ga daar nu eerst eens mee beginnen en echt, dan hou je wel meer over dan 2,60, zoals jij zegt. Echt, dat klopt gewoon niet.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ik begrijp wel wat jullie bedoelen..

Maar als ik 3x per dag rijst met kip ga eten zal er niet veel veranderen aan mijn gewicht of vet%
                                En 600 gram kip per dag is gewoon te duur..

whey en casseine zijn in mijn ogen geen overbodige supps of rommel..

rijst met kip is ook overated in mijn optiek..zolang je niet aan je dagelijkse behoefte ermee kan komen zal ik nog geen gram aankomen of er andere spieren door krijgen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X