Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klote he vandaag... vooral theorie vondk echt klote, vraagt ze effe ganse classificatie tabel wtf...
praktijk ging erg goed wel, dus hopelijk beetje van clustersysteem kunnen profiteren... dan is het in augustus geen weerzien met escherischia en zn vriendjes...
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
klote he vandaag... vooral theorie vondk echt klote, vraagt ze effe ganse classificatie tabel wtf...
praktijk ging erg goed wel, dus hopelijk beetje van clustersysteem kunnen profiteren... dan is het in augustus geen weerzien met escherischia en zn vriendjes...
Hehe, ja praktijk ging easy maar theorie WTF kerel..
Hopelijk er net door met praktijk en theorie samen, ga anders wel pissed zijn
Eerste pagina -ooh easy-
2de pagina -he, waar stond dat in de cursus-
3de pagina -WTF -
Zo training vandaag, wou voor fun eens 110 BP doen, ondanks ik de laatste erg weinig geslapen ben en echt moe ben. Ook gefaald dus, vingertje help spotter.
BP
5x50
5x70
4x80
3x90
1x100
Fx110
5x90 VPR easy, zelfs na fail van 110
5x80
11x80
5x76 speed
5x76 speed
Triceps extentions - Triceps pulldown
10x74 - 10x46
10x80 - 10x50
10x80 - 10x50 (met een lichaams gewicht van 70kg is dit niet zo makkelijk naar onder te houden)
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
Low incline cable flyes
(wou normaal 13 kg doen maar door vergissing werd dit 15 dit ging wonder boven wonder zeer goed )
12x15
12x15
12x16 ( voelde zalig aan, lekker hard )
TP
12x52
12x52
12x52
RP
12x30
12x30
12x30
Ook al waren het examens en heb ik daardoor niet zeer goed kunnen trainen vond ik dat het nog best goed ging.
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
haha jah werd inderdaad wel eens tijd om me een account aan te schaffen
@talal: Men PR is momenteel: 130 kg DL/ 100 kg SQ/ 64 kg bench ( nog niet meer geprobeerd )
Men doel voor binnenkort naar toe te werken( achter de examens: binnen enkele dagen ) zou zijn: 140 kg DL / 110 SQ en 70 kg bench ( zou normaal allemaal wel moeten lukken )
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Wauw nette squat man, goed bezig jongen. Hoop binnekort wel wat beginfoto's van je te zien, is altijd leuk dan kan je lekker grote sprongen maken en het resultaat zien.
Ik wil eigenlijk nog wachten met foto's tot begin augustus aangezien ik dan net een jaar train. Ik kan natuurlijk wel altijd men vorige foto's eropzetten maar die zijn natuurlijk wel al verouderd.
Ik hoop met de nieuwe foto's een groot verschil te zien. De eerste 2 keer dat ik foto's nam vond ik het resultaat jammer genoeg niet verbluffend. Nu heb ik het gevoel dat er toch eens wat verandering in zal zitten.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment