Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
DL trok helemaal op niets... Ik wou nog eens 'toppen' maar ik geraakte niet verder dan men gewicht waar ik normaal 5 reps meedoe.. FAIL
Veel volume,1reps werkt echt gewoon niet bij mij.. volgende keer weer 5 reps doen
DL
5x80
5x100
1x120
1x130
1x140
Fx150 (WTF!!!!)
DB row
12x42 opwarming
10x62
seated row
3 sets
optrekken + shrugs superset
10 x bw+10kg + 2 x bw 12x110
8 x bw +10 kg + 4 x bw 12x110
Had echt nog heel wat moeite om dat gewicht bij shrugs naar omhoog te krijgen
dan triple oefening biceps (superset van 3 biceps oefeningen)
zware gewichten max 8 reps (forced reps inbegrepen)
Al bij al wel ok training, DB row ging best goed, biceps, optrekken ok.. Enkel DL was echt zwaar balen.. Volgende keer revenge
dit doe ik normaal:
5x70
5x90
5x110
5x130
5x140
Dit lukt allemaal en dan altijd
Fx150
Ik ga het de volgende keer op jouw manier eens proberen.
Had wel al een gedacht dat het inderdaad aan de 'opwarming' lag, maar saint2D heeft daar dan ook weer helemaal geen last van en kan gemakkelijk met 1 reps opbouwen en elke training minstens 5 kg bij doen..
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Comment