Triple Aces log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jah, vandaag dus eerste 'training' van het nieuwe schema, eigenlijk gestart met de laatste trainingsdag vandaag, weekindeling komt me zo net iets beter uit. Plus gisteren heb ik al LB getraint dusja.

LB3 light recovery

squat
    4x10x15% (=23kg)
    4x10x25% (39kg)
    4x10x40% (60kg)

lijkt er licht en moet het ook zijn, maar door gisteren nog eens uit te gaan (wat erg lang geleden was) voelde ik me ERG brak, al ganse dag eigenlijk

het schema:

Sunday UB 1

MP 5x5 ( increase 2,5kg each week )
    Close grip bench 5x5 (increase 2,5 kg each week)
    Pull-ups 4-5x10-15 reps (try setting volume pr each week)
    Dips 3 sets 15-10-6 (add weight when exceeding rep range)
    Barbell shrugs 4 sets (go for pronated pr with weight that lets you do 10 reps)

Monday arms

Dumbell curl 5x5 - 4x6 - 3x8 ( try increasing weight with 5x5 until it gets really hard than switch to 4x6 with same weight as your 5x5 pr, next week switch to 3x8)
    DB Hammer curl 3x10 (try strict reps, short rests between sets)
    Triceps push down (15/12/10/8/6)
    Reverse barbell curl 3x10 (only increase the weight if it feels really easy)
    Wrist curl 3x15
    Reverse wrist curl 3x15 (superset these two and go really light for good range of motion)

Tuesday LB 1

Squat 5x5 ( increase 2,5kg eacht week) only use belt for the 5x5 sets not for w-up
    Romanian deadlift 4x8 (pronated no straps) slowly down, explosive up)
    Hack squat 3-4x15 (Aim for about the same weight as your 5x5 for fullsq)
    Hypers 3x15
    Standing calf raise 15/12/10

Wednesday REST

Thursday UB 2

Benchpress 5x5 (increase weight 2,5kg each week)
    Pushpress 5x5 (when feeling really tired from the bench stay with 3x5 so form won't break down to much)
    Meadows rows 20-15-10
    Dips 3xmax (go for total rep pr)
    Face pulls 3x15
    DB side raises 3x15

Friday LB 2 Max effort

OH squat 3x5 (after warm up focus on good technique and not max weights, only increase weight if the body is kept tight without maximum effort)
    Squat (go for max or heavy double)
    Deadlift work up to heavy triple (all sets except the heavy triple should be done without belt) (Low bar SQ and DL can be alternated in sequence each week)
    Leg curl 3x15
    Leg extention 3x15 (superset)

Saturday LB 3 Superlight recovery and grease the groove

Squat
    4x10 15% of max
    4x10 25% of max
    4x10 40% of max

dus vanaf morgen is het er volledig invliegen

doelen:
    een eerste poging wagen in een pl-wedstrijd, niet om hoog te scoren, maar gwn voor mezelf.
    op 26 nov 2011 in de juniors -90klasse (weeg nu 85-86 en wil uiteraard de 90 zo dichtmogenlijk benaderen met een zo hoog als mogenlijk op die moment vvm)

stats atm staan in mn onderschrift, deze wil ik tegen dan toch mooi verbeteren met dit schema

170-120-220 lijkt me realistisch doel, maar hoop eigenlijk stiekem tegen dan 180 te kunnen squatten en deadlift gwn zo hoog als mogenlijk, bank weet ik niet wat te verwachten, maar ik denk dat ik nog een serieuze verbetermarge heb daarop door een nog zeer zwakke MP op dit moment.
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Hey succes met je schema.

Deze schema zorg da took voor massa of is het meer voor kracht?

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
        Hey succes met je schema.

Deze schema zorg da took voor massa of is het meer voor kracht?
        meer krachtschema maar massa volgt sowieso ook wel denk ik.

Comment

• Hey oke dankje.

Comment

• Massa volgt ook met elk krachtschema, mits je voeding in orde is.
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
              Massa volgt ook met elk krachtschema, mits je voeding in orde is.
              idd, ben ik ook van overtuigd, hou het niet strict bij, maar zorg voor zeker hoge eiiwt inname telkens en zit sowieso stuk boven onderhoud

Comment

• training vandaag: UB1 w1

MP
                5x5x47.5
                (volgende week 50)

Close grip bp
                5x5x75
                (volgende week 77.5)

Pull-ups bw (bedoeling is 4-5x10-15 en elke week vpr te verbreken)
                15x
                15x
                14x
                11x
                10x

Weighted dips (15-10-6reps)
                15xbw+10
                9xbw+25
                5xbw+30
                (moet beter volgende week)

BB shrugs (bedoeling is 4x10 en elke week een 10rm te proberen verbeteren)
                10x80
                10x100
                10x100
                8x110
                had shrugs nog nooit met bb gedaan, dus was beetje wennen. vooral lastig voor grip, en wil geen straps gebruiken hiervoor, om grip te verbeteren, enkel nog op meadows row omdat dat gwn te dik is om vast te houden. bij laatste set na 6 reps grip moeten herpakken, na 8 ging het niet meer volgende week toch poging om 110 als 10rm te zetten

morgen armen

Comment

• Bikkel!

Comment

• Leuk dat onze MP en CGBP precies gelijk zitten. Ik volg hetzelfde schema he, dat wist je?

1e week was echt zwaar.
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                      Leuk dat onze MP en CGBP precies gelijk zitten. Ik volg hetzelfde schema he, dat wist je?

1e week was echt zwaar.
                      ik weet het, had je toch gevraagt hoe het je bevalt?
                      ik begin nu juist, cgbp is eerste keer 5x5 dus dat word opgebouwd, elke week +2.5, idem voor mp 5x5, die doe ik sinds 2tal weken aangezien ik ineens doorhad dat het wel eens handig zou zijn daarop sterker te worden. Hopenlijk kan ik nog tijdje verhogen voor de eerste fail...
                      Zou jij aanraden om na eerste fail dan over te gaan nog 3x3 de volgende week, zoals het gaat in falsyr zijn schema?

Comment

• Heb dat schematje hier ook op mijn bureaublad staan. Twijfel enkel nog tussen dit of WSB te gebruiken. Heb er net een lange tijd 5*5 opzitten
                        RAW: 155 - 155 - 220
                        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
                          Heb dat schematje hier ook op mijn bureaublad staan. Twijfel enkel nog tussen dit of WSB te gebruiken. Heb er net een lange tijd 5*5 opzitten
                          mij lijkt het wel een goed schema, heb wellicht wel genoeg tijd om elke dag uurtje te trainen dus dacht waarom niet...

trouwens, kheb vraagje, ik heb gezien dat dat bk in izegem equipped is... maar daar kan je toch uiteraard ook aan meedoen zonder pakjes he?

Comment

• Volgens mij wel. Ik doe het alvast toch. Zal het misschien nog even vragen wanneer de gelegenheid zich voordoet.

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
                              Volgens mij wel. Ik doe het alvast toch. Zal het misschien nog even vragen wanneer de gelegenheid zich voordoet.
                              ok, ging er me nu ook niet bepaald zo iets voor aanschaffen en naar florennes rijden voor het unequipped bk is ook nog niet bepaald naast de deur

is wsb niet meer voor equipped lifts eigenlijk? hun technieken toch beetje niet?

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                                ok, ging er me nu ook niet bepaald zo iets voor aanschaffen en naar florennes rijden voor het unequipped bk is ook nog niet bepaald naast de deur

is wsb niet meer voor equipped lifts eigenlijk? hun technieken toch beetje niet?
                                Ja, is nog best prijzig, die pakjes.. Ja Florennes doe ik ook niet, zit ik nog in Lloret normaalgezien. Hoe was egypte btw?

WSB? Vind ik best meevallen, maar khou gewoon van het idee die erachter zit en de dynamic en max effort dagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X