Allemaal koud gemaakt? Echt lekker. ** jaloers op de schouder partij**
Triple Aces log
Collapse
X
-
thx all
Originally posted by gleke View PostHoe was examen? Easy toch he, enkel sommige woorden op het einde had ik nog nooit gehoord
juist kleine misser gemaakt in proces van maagzuursecretie, en van die 4 cellen in darmwand wist ik er ook maar 2 met specifieke uitleg, de andere wistk enkel de naam nog
enja da van motorisch migratie complex ofzo wist ik grote lijnen wel nog ma dacht da details van tijden van die fases enzo niet echt super belangrijk waren
al bij al wel goed examen
daarnet getraind, beetje een UB 'vanalles wat' gedaan door tijdsgebrek deze week
gewichten en reps meestal vergeten, kop zit vol met examenstof
bank
incline db press
military press
side raises
lat pulldown
BoR
BW dips
rev grip triceps pushdown
ez-bar curlsRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Er sowieso door dus en dat telt he
Vandaag heb ik nog niet veel gedaan, straks misschien snel die pathogenen/toxinen eens lezen op het einde, de rest heb ik al gestudeerd in blok.
Is weer kut dat we theorie van een praktijk vak examen hebben :sOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
daarnet getraind, heb een erg lastige week achter de rug op vlak van examens, en had du op voorhand al uitgemaakt dat het effe minder moest vandaag want zit beetje op, voelde het woensdag ook al, heb toen daardoor wat ook geen cijfers gepost, vandaag dus wel
al bij al vallen de cijfers nog mee maar ik zweette me echt kapot, voelde echt erg mottig
squat 5x5 op iets lager pitje, maar wel goeie techniek houden en erg diep gaan
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120
leg press (1min rust)
10x178
10x178
10x178
10x178
leg extention (1min rust)
10x119
10x119
10x119
10x119
voelde echt veel zwakker als anders
romanian dl (1min rust)
10x100
10x100
10x110
7x110 grip ging bijna failen
leg curls (1min rust) ham's waren al helemaal op want 10x110 is eigenlijk pr voor rdl
10x98
10x98
7x98
6x91
standing calve raises machine 1min rust
20x160
20x160
20x160
17x160
bijna van examens vanaf, ga echt zooooooooooo genieten van weekje op mn gat in de zon te liggen, te vreten aan (een hopenlijk goed) all-in buffet en dagelijks kort effe trainingssessie'tje te doen in (wellicht geen deftige, maarja, let's hope) gym van het hotelRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postdaarnet getraind, heb een erg lastige week achter de rug op vlak van examens, en had du op voorhand al uitgemaakt dat het effe minder moest vandaag want zit beetje op, voelde het woensdag ook al, heb toen daardoor wat ook geen cijfers gepost, vandaag dus wel
al bij al vallen de cijfers nog mee maar ik zweette me echt kapot, voelde echt erg mottig
squat 5x5 op iets lager pitje, maar wel goeie techniek houden en erg diep gaan
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120
leg press (1min rust)
10x178
10x178
10x178
10x178
leg extention (1min rust)
10x119
10x119
10x119
10x119
voelde echt veel zwakker als anders
romanian dl (1min rust)
10x100
10x100
10x110
7x110 grip ging bijna failen
leg curls (1min rust) ham's waren al helemaal op want 10x110 is eigenlijk pr voor rdl
10x98
10x98
7x98
6x91
standing calve raises machine 1min rust
20x160
20x160
20x160
17x160
bijna van examens vanaf, ga echt zooooooooooo genieten van weekje op mn gat in de zon te liggen, te vreten aan (een hopenlijk goed) all-in buffet en dagelijks kort effe trainingssessie'tje te doen in (wellicht geen deftige, maarja, let's hope) gym van het hotel
Comment
-
ja zal idd goed doen, lekker veel eten en ganse dag niksen
juist het trainen daar is zal niet volledig rusten zijn maar 'relatieve rust' of deload, hoe je het wilt noemen, dat zijn toch altijd kleine dingetjes daar, ga gwn weekje genieten.. zie er echt naar uit
nog 3 examens te gaan en donderdagochtend vertrek ikRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by laurann View PostToch nette training neergezet.
En op weg naar bodynet beachboy 2011
erg plakkerig en leek alsof het nooit ging ophouden dat zweten, ga je je erg leeg door voelen.. was wel blij met die rdl dat is idd wel goed gegaan
maar op de toestellen voelde ik snel dat het minder zat, laatste tijd waren leg extentions echt easy op 119 12 reps en mooie rom en niet te snel, nu was het allemaal wat minder..
gewoon erg drukke week achter de rug, maandag heb ik eigenlijk zowat het vak met de grootste hoop cursus, maar heb er wel al het meest voor gedaan, dus ga dit weekend wel wat slaap inhalen
en vooral vanaf donderdag alles 'alaise' gelijk dawe in gent zeggenRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment