Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En toch als ik die filmpjes wel es bekijk denk ik dat ze te veel gewicht gebruiken.Ze spelen toch wat vals vooral het eerste filmpje.Je kan beter lichter gaan en dan de oefening doen zonder met je lichaam te schudden toch??
En toch als ik die filmpjes wel es bekijk denk ik dat ze te veel gewicht gebruiken.Ze spelen toch wat vals vooral het eerste filmpje.Je kan beter lichter gaan en dan de oefening doen zonder met je lichaam te schudden toch??
Hiermee zetten hun extra kracht en het gaat hun om de spier die geprikkeld moet worden. Als je goed kijkt zie je dat zijn lats goed voortbewegen.
cheaten mag voor rug wel wat vind ik
voor de rest hou ik het wel strict op zowat alles denk ik
@ talal, idd, daarom ook dat ik zeg dat wat cheaten voor rug zeker niet zoveel geeft, zolang die lats maar erg hard werken
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
een croc row kan je op die manier doen of zelfs vanuit een hogere stand
deze moet je gewoon lekker zwaar pakken , een beetje cheaten kan geen kwaad
anders pak je bijv weer een nette db row - dit is ook grensverleggend qua gewicht
squat (rust: voldoende tot kracht volledig terug is)
5x130
5x130
5x130
5x130
ging allemaal lekker, wou gwn 5x5x130 doen, maar laatste setje er 5 bij gehangen
4x135
jammer genoeg de 5 niet volmaakt! na 4e rep kon ik wel nog goed gecontroleerde neg bew doen maar geraakte niet meer omhoog, was trouwens eerste keer dat ik fail had zonder spotter, en is eigenlijk niks om bang voor te zijn, aangezien ik zo al erg diep ga hoef ik maar paar cm extra zakken waardoor ik fullsquat zit en dan ligt bar op vangers, geeft wat vertrouwen voor toch zware sets te doen
leg press (rust: strict 1min)
15x178
15x178
15x178
romanian dl (rust: strict 1min)
10x110
10x110
10x110
7x110
heerlijke haat liefde verhouding begint dit te worden
op die reprange, met die rust, op dat punt van de training is dit echt veruit de zwaarste oefening van de hele week... maar wat een heerlijk gevoel! hamstrings helemaal op en dan naar curl
leg curl (rust: strict 1min)
12x91
12x91
12x91
9x91 doodgaan
standing calve raises (rust: op gevoel)
20x178
20x178
17x178
nu zal het wellicht nog even duren tot volgende squat sessie, maar ga wellicht wel wat gwn trainen op reis
morgenochtend vroeg vertrekken naar de zon
4x5x130 en 1x4x135 is overigens vpr blijkbaar alsk zo eens mn log doorlees, dus best wel blij
technisch gezien zit het ook wel wat beter, gecontroleerder
lekkere slopende benentraining man, heerlijk! Het euforische gevoel na een benentraining is echt heerlijk vind ik..
Geniet van je vakantie.. gewoon proberen genoeg eiwitten binnen te krijgen, voor de rest gewoon genieten man!
3x per dag buffet dus zal wel niet ontbreken
maak me niet echt zorgen, is ook maar weekje he lekker uitrusten en als het beetje degelijke hotelgym is in voormiddag kort trainingkje doen ofzo altijd
benen trainingen zijn echt heerlijk euforisch idd elke keer je die 5e keer rechtkomt met dat gewicht op je schouders is echt kicken
hoewel ik rug nog steeds het lekkerst vind
Je komt er misschien wel beter uit dan je heenging. Een week rust kan echt wonderen doen.. Je lichaam krijgt even een break van alle stress, kan alles lekker herbouwen en dan je zal zien dat je na die week weer volle kracht hebt.. Daarom, geniet ervan, maar zorg dat je wel enigzins goede bouwstoffen binnenkrijgt..
Komt vast wel goed met een buffet! Ben jaloers op je man, ik ga pas in augustus naar de zon!
vandaag terug getraind, ging wat minder maar ach kom er wel weer in
heb maar 1keer kunnen trainen op vakantie door het fenomeen 'reizigersdiarree'... héél fijn natuurlijk
voor de rest gelukkig wel erg genoten van een weekje off
en blijkt dat mn examen resultaten super zijn meegevallen, dus moet in augustus en begin september enkel 3 vakjes die minder waren in de eerste examenperiode (januari) opnieuw doen, dus dat valt erg goed mee.
op vakantie eens een lekkere massage gehad, lees wel lekker als in lekker op de moment zelf, 2 dagen erna met pijn rondgelopen en vandaag voelde ik het wat moet ik zeggen
lijkt wat en krampgevoel diep in mn glutes telkens ik zak bij squat en dl....
de training:
squat:
5x120
5x130
5x130
3x130 (geen fail maar gwn niet verder gegaan)
5x120
ging erg matig in vergelijking met vorige week
leg ex.
3x20x84
romanian dl
4x10x100
leg curl
3x20x70
morgen start ik met het ub/lb high frequency schema van gijs boeiien, meer krachtgericht dus
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment