Originally posted by Triple Aces
View Post
Triple Aces log
Collapse
X
-
RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
-
Originally posted by Dr Rude View PostKomt me heel bekend voor. In het begin had ik er ook weinig last van, maar nu wordt de pijn toch wat heftiger. Voordien had ik het enkel wanneer ik de barbell neerlegde, nu heb ik het ook soms al op het einde van een set... Vreemd genoeg heb ik het enkel bij curls met barbell en losse gewichten. Cable niet..
Is wel pas opgekomen sinds ik phat doe, waar ik dus op 2dagen voor volledig lichaam ook zware krachtsets maak, ipv wat ik eerder deed, kracht op squat, bp en dl en de rest bodybuilder-styleRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Vraagje trouwens..
is het aan te raden om een belt te kopen?
heb al redelijk wat lopen zoeken, serieus verschil in prijsklasses, mij is eerder gezegt dat het niet zoveel uitmaakt maar dat de leren toch de beste zijn, dus niet met velcro...
dit is een erg goedkope die ik vond:
Weight Lifter Belt van Best Body Nutrition
leren riem.. maar veeeel goedkoper dan andere leren riemen die ik al zag.. wat denken jullie, maakt het veel uit in kwaliteit ofzo?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk gebruikte eerst ook riem maar het werd mij afgeraden omdat je gwn je rug moet aansterken. Mischien als je wat pr's gaat zetten.
Dus opasse ermee, het kan heel erg gewenning worden."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostTjah dat zeiden ze tegen mij ook, maar liever dat, dan je in moeten houden met trainen en anders de kans op een hernia vergroten ofzo..
En het is nou niet dat mn core nog serieus moet ontwikkelen want vind mn middel trouwens teveel cm'ers tegenover de rest, liever smallere taille..
las in flex dat er big ben pakulski door nieuwe trainer ofzo ook was afgeraden om zonder belt te liften, omdat zen taille te groot is, wat je niet wil als bb'er...
anyways.. goeie training gehad vanmorgen (zonder belt voorlopig)
Lower Body Power Day (Rust: zoveel als nodig)
Squats: 3 x 3-5
5x130
5x130
3x135 en 1tje waarbij ik wel naar beneden ging maar in naar boven gaan beetje gespot werd
Horizontal Hack Squats machine: 2 x 6-10
6x151
10x142
Leg extensions: 2 x 6-10
10x105
10x112 (ging veel te lekker)
Regular Deadlift: 3 x 5-8
8x130
6x140
5x145 (hierbij straps aangedaan, want vorige set begon grip beetje te sputteren en wou meer gewicht en daarop zo veel mogelijk reps maken)
Seated leg curls: 2 x 6-10
10x98
10x105
Standing calf raise: 3 x 6-10
eens eenbenig geprobeerd aangezien het anders altijd fullstack ging
6x88 (was echt raar, ging niet goed, het is nochtans helft van fullstack maar waren echt maar halve reps)
8x70 (ook niet echt goed)
10x178 (dan maar weer fullstack, komende weken ook weer, maar gwn met extra's erbovenop...)Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
overigens vanmorgen nog eens gemeten gewogen etc...
ben aan het afvallen zonder expliciet te cutten.. weeg momenteel 85.0 (vorige volledige meting 86.0)
nu met een vetpercentage (nek-taille methode) van 10.0%
dus vvm nu is 76.5, en was een maandje (?) terug dus 75.9 (toen op bf van 11.7)
vooral zichtbaar in mn benen, best wel tevreden.. al is 600gr vvm winst op 1 maand niet echt super voor een (nog steeds) beginner.
edit: is idd een kleine maand geleden de laatste meting, van 15maartRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostVind het vrij netjes man, eey aangezien jij een best mooie sixpackje hebt. wat heb jij gedaan om dat voor elkaar te krijgen.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postsixpack is vanuit atletiek.. daar werd altijd na training kwartier tot halfuur stevige stabilisatie training gedaan van volledige core, minstens 2x per week, en dee toen vaak thuis ook nog als ik opstond en ging slapen 5 min allerhande oefeningen.. nu niet meer, is genoeg geweest wil mooie v-vorm en lukt niet als je taille teveel uitzet.. heb erg stevige buikspieren hoor, redelijk grote blokken, maar enige wat ik er nog aan anders wil is ze droger krijgen, niet groter...
Droger is meer reps d8 ik. Goede workouts: Scott herman abs.
Zou ze even opzoeken die gaan jou denk ik wel verder helpen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAah vandaar,some people are jus mend to be he :P
Droger is meer reps d8 ik. Goede workouts: Scott herman abs.
Zou ze even opzoeken die gaan jou denk ik wel verder helpen.
om ze droger te laten worden gewoon lopenRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
daarnet 25minuutjes ochtendcardio gedaan wat gaan lopen tussen whey-shakje en ontbijt..
wellicht verschuif ik deze week mijn trainingen 1 dag vooruit, aangezien ik samen met lonerider en een andere vriend naar fibo gaan zondag! (gleke kan jammergenoeg niet mee)
dus vandaag geen rustdag zoals gepland, maar lukt wel, voel me redelijk fris eigenlijk, ondanks het erg goeie krachtweekend.
Dus wellicht deze namiddag rug en schouders massa-trainingRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment