Triple Aces log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Triple Aces View Post
    een pijntje aan de musculus flexor digitorum longus om precies te zijn (voor de kenners..)
    voorlopig hindert het niet echt maar voel het wel, vooral dus idd bij curls en dergelijke...
    Komt me heel bekend voor. In het begin had ik er ook weinig last van, maar nu wordt de pijn toch wat heftiger. Voordien had ik het enkel wanneer ik de barbell neerlegde, nu heb ik het ook soms al op het einde van een set... Vreemd genoeg heb ik het enkel bij curls met barbell en losse gewichten. Cable niet..
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
      Komt me heel bekend voor. In het begin had ik er ook weinig last van, maar nu wordt de pijn toch wat heftiger. Voordien had ik het enkel wanneer ik de barbell neerlegde, nu heb ik het ook soms al op het einde van een set... Vreemd genoeg heb ik het enkel bij curls met barbell en losse gewichten. Cable niet..
      hier vooral alle curls waar je handen in suppinatie zijn.. hammer curls heb ik geen last van. Vind het gewoon irritant gevoel maar voorlopig hinderd het niet om zwaar te gaan. Was al eerder eens van plan om goeie polsbanden ofzo te kopen maar dit gaat het niet verhelpen vrees ik, helpt enkel voor stabiliteit bij presses denk ik...

Is wel pas opgekomen sinds ik phat doe, waar ik dus op 2dagen voor volledig lichaam ook zware krachtsets maak, ipv wat ik eerder deed, kracht op squat, bp en dl en de rest bodybuilder-style
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Vraagje trouwens..

is het aan te raden om een belt te kopen?

heb al redelijk wat lopen zoeken, serieus verschil in prijsklasses, mij is eerder gezegt dat het niet zoveel uitmaakt maar dat de leren toch de beste zijn, dus niet met velcro...

dit is een erg goedkope die ik vond:
        Weight Lifter Belt van Best Body Nutrition

leren riem.. maar veeeel goedkoper dan andere leren riemen die ik al zag.. wat denken jullie, maakt het veel uit in kwaliteit ofzo?

Comment

• Ik gebruikte eerst ook riem maar het werd mij afgeraden omdat je gwn je rug moet aansterken. Mischien als je wat pr's gaat zetten.

Dus opasse ermee, het kan heel erg gewenning worden.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Ik gebruikte eerst ook riem maar het werd mij afgeraden omdat je gwn je rug moet aansterken. Mischien als je wat pr's gaat zetten.

Dus opasse ermee, het kan heel erg gewenning worden.
            Tjah dat zeiden ze tegen mij ook, maar liever dat, dan je in moeten houden met trainen en anders de kans op een hernia vergroten ofzo..
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Tjah dat zeiden ze tegen mij ook, maar liever dat, dan je in moeten houden met trainen en anders de kans op een hernia vergroten ofzo..
              idd.. zo denk ik er ook beetje over, als ik zwaarder wil liften wil ik het ook veiliger doen.. en heb al mensen gehad die me zeiden dat mn vorm bij squat en dl best wel goed is, maar hoe dan ook, belt zal wervelkolom ontlasten en stabilisatie verbeteren, waardoor je meer en veiliger zal kunnen tillen...
              En het is nou niet dat mn core nog serieus moet ontwikkelen want vind mn middel trouwens teveel cm'ers tegenover de rest, liever smallere taille..
              las in flex dat er big ben pakulski door nieuwe trainer ofzo ook was afgeraden om zonder belt te liften, omdat zen taille te groot is, wat je niet wil als bb'er...

anyways.. goeie training gehad vanmorgen (zonder belt voorlopig)

Lower Body Power Day (Rust: zoveel als nodig)

Squats: 3 x 3-5
              5x130
              5x130
              3x135 en 1tje waarbij ik wel naar beneden ging maar in naar boven gaan beetje gespot werd

Horizontal Hack Squats machine: 2 x 6-10
              6x151
              10x142

Leg extensions: 2 x 6-10
              10x105
              10x112 (ging veel te lekker)

Regular Deadlift: 3 x 5-8
              8x130
              6x140
              5x145 (hierbij straps aangedaan, want vorige set begon grip beetje te sputteren en wou meer gewicht en daarop zo veel mogelijk reps maken)

Seated leg curls: 2 x 6-10
              10x98
              10x105

Standing calf raise: 3 x 6-10
              eens eenbenig geprobeerd aangezien het anders altijd fullstack ging
              6x88 (was echt raar, ging niet goed, het is nochtans helft van fullstack maar waren echt maar halve reps)
              8x70 (ook niet echt goed)
              10x178 (dan maar weer fullstack, komende weken ook weer, maar gwn met extra's erbovenop...)

Comment

• overigens vanmorgen nog eens gemeten gewogen etc...

ben aan het afvallen zonder expliciet te cutten.. weeg momenteel 85.0 (vorige volledige meting 86.0)
                nu met een vetpercentage (nek-taille methode) van 10.0%

dus vvm nu is 76.5, en was een maandje (?) terug dus 75.9 (toen op bf van 11.7)
                vooral zichtbaar in mn benen, best wel tevreden.. al is 600gr vvm winst op 1 maand niet echt super voor een (nog steeds) beginner.

edit: is idd een kleine maand geleden de laatste meting, van 15maart

Comment

• Vind het vrij netjes man, eey aangezien jij een best mooie sixpackje hebt. wat heb jij gedaan om dat voor elkaar te krijgen.

Comment

Vind het vrij netjes man, eey aangezien jij een best mooie sixpackje hebt. wat heb jij gedaan om dat voor elkaar te krijgen.
                    sixpack is vanuit atletiek.. daar werd altijd na training kwartier tot halfuur stevige stabilisatie training gedaan van volledige core, minstens 2x per week, en dee toen vaak thuis ook nog als ik opstond en ging slapen 5 min allerhande oefeningen.. nu niet meer, is genoeg geweest wil mooie v-vorm en lukt niet als je taille teveel uitzet.. heb erg stevige buikspieren hoor, redelijk grote blokken, maar enige wat ik er nog aan anders wil is ze droger krijgen, niet groter...

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                      sixpack is vanuit atletiek.. daar werd altijd na training kwartier tot halfuur stevige stabilisatie training gedaan van volledige core, minstens 2x per week, en dee toen vaak thuis ook nog als ik opstond en ging slapen 5 min allerhande oefeningen.. nu niet meer, is genoeg geweest wil mooie v-vorm en lukt niet als je taille teveel uitzet.. heb erg stevige buikspieren hoor, redelijk grote blokken, maar enige wat ik er nog aan anders wil is ze droger krijgen, niet groter...
                      Aah vandaar,some people are jus mend to be he :P

Droger is meer reps d8 ik. Goede workouts: Scott herman abs.

Zou ze even opzoeken die gaan jou denk ik wel verder helpen.

Comment

Aah vandaar,some people are jus mend to be he :P

Droger is meer reps d8 ik. Goede workouts: Scott herman abs.

Zou ze even opzoeken die gaan jou denk ik wel verder helpen.
                        bwaa.. ik moet al superveel reps doen om er iets van te voelen..
                        om ze droger te laten worden gewoon lopen

Comment

• Als jij 8 min lang zonder rust je abs trained en dat 3 setjes lang. Pfff weet niet of je dat zelfs volhoud:P

Comment

• daarnet 25minuutjes ochtendcardio gedaan wat gaan lopen tussen whey-shakje en ontbijt..

wellicht verschuif ik deze week mijn trainingen 1 dag vooruit, aangezien ik samen met lonerider en een andere vriend naar fibo gaan zondag! (gleke kan jammergenoeg niet mee)

dus vandaag geen rustdag zoals gepland, maar lukt wel, voel me redelijk fris eigenlijk, ondanks het erg goeie krachtweekend.

Dus wellicht deze namiddag rug en schouders massa-training

Comment

• Veel succes!

Ja, had erg graag meegeweest moet ook weer lukken dat ik dan net op reis vertrek, anyway schiet wat foto's voor me!
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Doen we

zal ik roelly vragen om een foto te maken waar we jou later kunnen bij fotoshoppen? LOL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X