5 weken cutten!
Collapse
X
-
Zo zie ik XTC dus echt totaal niet en zal er niet mee stoppen, waarom? Het is fucking lekker en doe het echt niet zovaak. Volgende feest weer lekker nuchter en af en toe XTC kan prima. Drink nu ook geen bier meer maar anders doe je een keer mee, is echt fucking lekker en de het hele feest is een groot cardio feest
-
Laat die XTC Rob, niet nemen die troep gewoon normaal feesten of niet feesten.
drugs is voor losers en daar wil je niet bij horen denk ik?
Je progressie met trainen is belangrijker dan pilletjes, drank en feesten.
Leave a comment:
-
Vanmorgen lekker getraind maar wat ben ik slap, pffff. Heb de volgende oefening gedaan en goed uitgevoerd.
Borst
Barbell bench press
8x20
8x30
8x35
8x40
Incline Dumbell press
8x6
8x8
8x10
8x12
Dumbell press
8x6
8x8
8x10
8x12
Peck Deck
8x20
8x25
8x25
8x25
Schouders
Frontpress
8x6
8x7
8x7
8x6
Side raises
8x4
8x5
8x6
8x6
Front raises
8x4
8x5
8x5
8x4
Nu lekker ontbijten en aan de studie, morgen weer trainen.
Leave a comment:
-
Wat denk je zelf XTC was wel oke maar werkte maar kort. Vanmorgen werd ik top fit wakker, perfect. Volgende week weer een feest maar dan ga ik bobben dus lekker dansen van 22 uur tot 6 uur in Rotterdam. Me volgende feest met XTC is op 9 april, lekker rammen!
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostGisteren feestje gehad, geen bier gehad Wel 1 pilletje en veel water, prima dus. Vanmorgen weer goed gegeten en morgen beginnen met me nieuwe schema, heb de zin in! Woog vanmorgen 77.9, solid
Leave a comment:
-
Gisteren feestje gehad, geen bier gehad Wel 1 pilletje en veel water, prima dus. Vanmorgen weer goed gegeten en morgen beginnen met me nieuwe schema, heb de zin in! Woog vanmorgen 77.9, solid
Leave a comment:
-
Ben geen echte parkeerwachter hoor, heb een parkeerplaats gehuurd die ik verhuur in de weekenden.
Heb idd al maizena in huis maar nog niet gebruikt, denk dat ik maandag ga beginnen.
Maar ik ze ook cup a soup? Zie het nu pas, dat stond eral, is van me vriendin maar die is nog 4 maanden weg dus ga het gauw verstoppen, scherp gezien, thnx weer.Last edited by robdegekste; 05-03-2011, 01:00.
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostNu tukken en morgen werken, als parkeerwachter
Moderators een ban please.......haha.
hey Rob, maar ik ze ook cup a soup?....die heb je niet nodig als je vet wil kwijtraken he.
Je hebt wel al maizena gehaald, haha topperrrrrrr
Leave a comment:
-
Het gaat lekker, denk ik!
Goede voorraad tonijn en sardine (in tomatensaus, wel oke?) gekocht vandaag
18 potjes tonijn en 8 potjes sardine
Om in de avond de kwark weg te krijgen heb ik dit gekocht
Low Carb Vital Drink + pompje van Best Body - XXL Nutrition
Verder het volgende product gekocht, TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate) - Combi Toppersl! - L-Carnitine - TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate) - Body en Fitshop dit schijnt goed aan te sluiten bij mijn dieet eiwit shake.
Ben nu ongeveer 2 weken verandert van redelijk ongezond naar een perfect voedingsschema. Merk nog geen veranderingen lichamelijk of mentaal. Voel me natuurlijk wel beter hierbij vanwege het gezonde eten en drinken. Eet nu meer met regelmaat en hoop dat het niet te veel is. Volgens mijn voedingsschema is het perfect maar moet af en toe wel moeite doen om alles binnen te krijgen maar het gaat goed. Vandaag weer super getraind en wil veel vaker trainen en harder maar moet goed me rust pakken.
Maandag begint het BB echt, dan begin ik met het 4 dagen schema van dit forum. Hou jullie op de hoogte. Trouwens nog geen gewicht verloren sinds de start. Dronk eerst alleen nog water maar mix het nu af en toe met een pot groene thee wat goed bevalt. Nu tukken en morgen werken, als parkeerwachter
Leave a comment:
-
hey rob, wil je het ons aub niet te ingewikkeld gaan maken met 2 soortgelijke topics?
Leave a comment:
-
Oke duidelijk. Weer wat geleerd. Heb nu een fatburner van de tuinen gekocht, ephedra 4 zoiets.
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostTRANSFORM!
(L-Carnitine Tartrate)
Heb ik besteld, schijnt goed te werken met mijn dieet eiwit. Twijfel alleen nog of ik moet doorgaan met de fatburner. Voel me er niet zo goed bij dus stop maar. Train/eet/rust goed dus dan komen de resultaten vanzelf.
Carnithine is ook een fatburner. Over welke fatburner waar je mee wil stoppen heb je het dan?
Leave a comment:
-
Originally posted by robdegekste View PostLees net dit op een ander forum over cutten
Cutten: Hoe begin ik? - DutchBodybuilding.com forum
Volgens moet je eten naar je vvm en alleen cardio doen om te cutten en dit forum zegt juist kt, wat moet ik nou geloven?
Dan heb je de achtergrond niet goed begrepen. DBB is een bodybuilding forum. Centaur gaat er natuurlijk wel vanuit dat je gewoon je krachttrainingen blijft doen en dan daarnaast de cardio toevoegt aan je programma.
Bodybuilding blijft de sport en blijf je doen om je spieren te laten groeien of groot te houden als je droger wil worden, het cutten is dan veel effectiever.
Als je dan ook op DBB gaat vragen naar de beste manier om droger te worden zal je van BigT en Centaur ook te horen krijgen dat je KT moet doen en daarnaast cardio.
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: