Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje, je doet 6 setjes squat waarvan 3 opwarming. Hoe bepaal je wat goed is qua opwarming? M.a.w. waarom deel je het zo in? Doe je geen warmup bij RDL? En hoe ver tot failure durf je te gaan met squat? Ik bedoel, het is niet zoals het neergooien van een dumbbell als het niet meer lukt.
    Train hard or go hormone

Comment

• Ik doe ongeveer 3 sets warming up voor squat, 1 set 50%, 1 75% en 1 90%.
      Voor RDL is het 1 set met 75% ongeveer plus minus. Ik ga niet echt tot failure. Nu iig nog niet. Wil nu proberen elke week tegen de 8 reps aan te komen waar ik elke set tussen de 6-8 moet doen. Wanneer het zwaarder wordt doe je bijvoorbeeld 6 of 7 reps. Maar lager dan 6 reps zal ik niet gaan. Dan is het tijd om te deloaden als ik niet verder dan 3x6 kom.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Vanmiddag pompen met revius!!!

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Vanmiddag pompen met revius!!!
          die ecto pussy?
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Nog even een vraagje over je rek en strek routine, welke oefeningen zou je op een FB training eruit dumpen om het binnen het halfuur te houden? En Revius is toch die gozer die ziek deadlift?
            Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
              Nog even een vraagje over je rek en strek routine, welke oefeningen zou je op een FB training eruit dumpen om het binnen het halfuur te houden? En Revius is toch die gozer die ziek deadlift?
              Ja, alles is ziek bij hem:P.

Ehm, in het principe moet die stretch routine binnen een minuut of 10-15 af te ronden zijn. Je kan op FB trainingen misschien het beste voor de mobiliteits oefeningen van Eric Cressey gaan. Die oefeningen warmen alles gewoon goed op voor full body. En daar ben je ongeveer 10 minuten mee bezig. En dan mobility option 1! Die vind ik zelf erg fijn.

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...tml#post964351

Comment

• Net UB training gehad
                Warm ups
                Bench
                8x40
                6x60
                5x70
                3x8x77,5

Pull ups
                7xBW
                2x6xBW

MP
                12x40
                11x40
                7x40

T-bar row
                3x10x55kg. Volgende keer 60, is nog allemaal easy

Shrugs
                12x60
                12x60
                12x100 --> Uitvoering wel meer fucked up, maar revius dwong me niet pussy te zijn.

CGBP
                60x12
                2x11x60

Biceps EZ curls
                2x12x12,5 per kant
                11x12,5 per kant

Comment

• Nice he met Z trainen! moet ik ook nog maar eens doen in de vakantie
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                    Nice he met Z trainen! moet ik ook nog maar eens doen in de vakantie
                    Ja man! Was wel lachen. Nu ff chillen. Ziyed heeft altijd vakantie!! Dus zou ik zeker doen! Is leuk.

Comment

• ja maar ik bedoel als ik vakantie heb ben een 2tal maand geleden voor eerst eens bij hem geweest, was idd leuk
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ja, alles is ziek bij hem:P.

Ehm, in het principe moet die stretch routine binnen een minuut of 10-15 af te ronden zijn. Je kan op FB trainingen misschien het beste voor de mobiliteits oefeningen van Eric Cressey gaan. Die oefeningen warmen alles gewoon goed op voor full body. En daar ben je ongeveer 10 minuten mee bezig. En dan mobility option 1! Die vind ik zelf erg fijn.

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...tml#post964351
                        Thanks man! Ik merk nu vooral al vooruitgang in de enkels, kan de knie al 2 cm verder krijgen
                        Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                          Thanks man! Ik merk nu vooral al vooruitgang in de enkels, kan de knie al 2 cm verder krijgen
                          Nice! Ik vind het ook echt fijn. Voor mijn schouders ook. Ik heb nog nooit zo lang geen last gehad!!. Heb zelf ook nog een probleem met enkelmobiliteit. Ik zet het gewicht teveel op de binnenkant van mn voet ipv de buitenkant. Ik squat nu op allstars maar heb wel al het idee dat het iets beter is zonder schoenen. Mensen nog tips??

Vnv weer squattten. 77,5 3x8. Maar wil technisch goed blijven, want komende 5 weken komt er wekelijks nog 2,5 bij.

Comment

Nice! Ik vind het ook echt fijn. Voor mijn schouders ook. Ik heb nog nooit zo lang geen last gehad!!. Heb zelf ook nog een probleem met enkelmobiliteit. Ik zet het gewicht teveel op de binnenkant van mn voet ipv de buitenkant. Ik squat nu op allstars maar heb wel al het idee dat het iets beter is zonder schoenen. Mensen nog tips??

Vnv weer squattten. 77,5 3x8. Maar wil technisch goed blijven, want komende 5 weken komt er wekelijks nog 2,5 bij.
                            Als je knieen naar binnen kantelen dan komt er ook meer gewicht op de binnenkant van je voet. Dus duw je knieen naar buiten wanneer je naar beneden zakt.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Als je knieen naar binnen kantelen dan komt er ook meer gewicht op de binnenkant van je voet. Dus duw je knieen naar buiten wanneer je naar beneden zakt.
                              Ik probeer meestal nu al mijn knieen naar buiten te duwen voor ik zak. Of raad je dan aan gewoon te zakken en dan pas naar buiten te duwen. Nu ga ik zeg maar eest positie aannemen. Zie je denk ik ook wel in dat eerdere filmpje. Dan zakken en proberen naar buiten te blijven drukken.

Comment

Ik probeer meestal nu al mijn knieen naar buiten te duwen voor ik zak. Of raad je dan aan gewoon te zakken en dan pas naar buiten te duwen. Nu ga ik zeg maar eest positie aannemen. Zie je denk ik ook wel in dat eerdere filmpje. Dan zakken en proberen naar buiten te blijven drukken.
                                Denk dat je gewoon steeds ze naar buiten moet houden. Wat ook kan helpen is zon band om je knieen doen, die powerlifters gebruiken. Daardoor wordt je gedwongen er aandacht aan te besteden.

Veel van mijn maten die ik heb leren squatten hebben platvoeten en daardoor meer interne enkelrotatie>naar binnen gevallen knieen. Heb jij dat ook?
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X