Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

idd een goed fysiek, alleen ietsjes meer rug mag wel van mij :P
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Leuk zo'n droomfysiek maar blijf je wel aan je flexibiliteit werken? Anders moet ik nog komen helpen je t-shirt uit te doen. Of zou hij spierpijn hebben of zo?

Comment

als ik bezweet ben krijg ik ook soms mijn shirt niet uit.. niet dat ik er zo uit zie :P
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Waar is training A van week 3?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

@Inferno, hier :

Originally posted by Swekie View Post
            Back to reality, week 3 training A.

Kort samen gevat : focus, hard, pumped, zweet, vreemde blikken van mensen die al 6 jaar met 30 kg op de chestpress zitten (niet dat ik hun iets verwijt, iedereen heeft andere doelen)

10 10 8 pull ups waar ik heel tevreden mee ben. In mijn vorige log deed ik er 10 10 8 7 of iets in die richting, uitvoering was ruk. Het leek meer op ringzwaaien, nu lekker gecontroleerd. Military press 3 x 10 op 35 kg kunnen pakken, eigenlijk mijn favoriete oefening naast cable rows.

Na afloop 12 minuten HIIT uitgevoerd en toen gauw naar huis om mijn energiepeil op te brengen met een goede meal.

Comment

Altijd motiverend gasten die de weg zoeken naar Zyzz' fysiek.

Lekker dat die pull ups steeds beter gaan, je doel is 4 sets 10 reps?
              Make it count!
              Always look on the bright side of life...

Comment

Doel is 3 x 10 om dan daar te blijven tot ik perfecte vorm heb en langzaam 3 x 10 kan doen. Zodra ik dat kan hang ik wat gewicht eraan, ik kan nu een paar reps met 5 kg maar dan is mijn vorm niet meer optimaal.

En inderdaad, heel motiverend om zulke fysieken te zien. Ik wil geen bodybuilding fysiek maar gewoon shredded worden op 80-85 kg.

Comment

En inderdaad, heel motiverend om zulke fysieken te zien. Ik wil geen bodybuilding fysiek maar gewoon shredded worden op 80-85 kg.
                  Succes met het behalen van dit doel, al denk ik dat het moeilijker zal zijn om op dat niveau te blijven en niet voor nog meer te gaan :P
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

@Wasofski, dat vrees ik ook maar aesthetics spreken me meer aan en ik hoop dat dit ook zo blijft.

Jij gaat lekker zie ik in je log, dat UB-LB schema lijkt me fijn trainen. Ik heb veel meer voldoening na mijn trainingen sinds ik UB-LB-FB train.

Comment

Ja het gaat goed zo. Mijn indeling is misschien niet optimaal, maar het is fijn trainen zo.

En ben het met je eens en hoop het ook zo te houden: Aesthetics > Massthetics
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik vond inderdaad je B en D trainingen wat weinig benenwerk maar je hebt al goede wheels dus dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Merk je verschil in gains met je split ? Ik heb het idee dat dit beter aanslaat dan mijn oude split, kracht lijkt voorlopig ook sneller vooruit te gaan.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post

En ben het met je eens en hoop het ook zo te houden: Aesthetics > Massthetics
                          Jij gaat al redelijk aesthetics toch?

Comment

Ik vond inderdaad je B en D trainingen wat weinig benenwerk maar je hebt al goede wheels dus dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Merk je verschil in gains met je split ? Ik heb het idee dat dit beter aanslaat dan mijn oude split, kracht lijkt voorlopig ook sneller vooruit te gaan.
                            Ja het is wat weinig benen werk, maar het is niet dat ik gestopt ben met ze te trainen, dus probeer zowat een middenweg te vinden. Of ik een verschil merk in gains is moeilijk te zeggen, mijn kcal intake ligt nu hoger dan vroeger dus voor massa en krachtgains moet hier ook rekening mee worden gehouden. Vroeger dacht ik wel dat 2 keer per week het herstel zou belemmeren maar ik vind het goed te doen en zal nog wel een tijdje zo trainen.

Originally posted by Viranelly View Post
                            Jij gaat al redelijk aesthetics toch?
                            Ja maar er blijft een verschil tussen "poseren" voor de foto en het dagelijkse leven, dus ga nog wel wat massa proberen te gainen.

Comment

@Wasofski, dat zijn inderdaad factoren die het beeld sterk beinvloeden, 3400 kcal zit je nu toch ? Ik zit momenteel op trainingsdagen ook op 3400 kcal tot de eerste week van maart. En 2 keer per week is eigenlijk ideaal, vooral met een A-B-rust-A-B-rust-rust. Spieren krijgen minstens 65-72 uur rust en met het weekend erbij 92 uur. Ik merk nu dat ik soms nog licht vermoeide benen heb tijdens mijn C training op zaterdag, vandaar dat ik de B training naar de woensdag wil verplaatsen.

Vandaag rommelige dag, gelukkig nog 45 minuten kunnen fietsen op 140 bpm.

http://www.youtube.com/watch?v=cw0swisPh-M&feature=player_embedded

Morgen week 4 training A, ik hoop mijn MP en incline DB press 12-12-12 te halen. Maar het liefst pak ik 10-10-9 op de pull ups.

Comment

Week 4 training A :

Bench press 8 8 7 - 72.5 kg
                                Pull up 10 10 8 - Eigen gewicht
                                Incline DB press 12 12 12 - 18 kg
                                Barbell rows 10 10 10 - 40 kg (Nieuwe oefening dus uitvoering en mind muscle connection onder de knie krijgen, merk dat het lastig is om rug goed recht te houden)
                                DB lateral raises 12 11 9 - 8 kg
                                Hammer curls 12 12 10 - 10 kg
                                CGBP 11 11 9 - 45 kg

Ik hoopte op 10 10 9 bij de pull ups, viel erg tegen. Ook merk ik dat het wennen is aan mijn nieuwe schema, ik was er tot ik in de gym stond heilig van overtuigd dat ik MP bij mij A training had geplaatst.
                                Zowel bench als incline DB press ging echt super, keiharde mind muscle connection. Daar ben ik wel erg tevreden over, bij de cgbp kreeg ik de mm connection niet goed te pakken. Pas op de laatste reps lukte het.

Op naar donderdag, morgen voer ik weer 40 minuten cardio uit op 135-145 bpm.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X