Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als ik het gesctructureerder had aangepakt was mijn VVM nu waarschijnlijk groter geweest en mijn vetmassa kleiner, maar toch ben ik niet ontevreden over mijn progressie. Ik heb mijn lichaam beter leren kennen en veel nuttige dingen voor de toekomst geleerd.

Comment

• Bench gaat best lekker toch, 3x8x72,5 is echt niet slecht ofzo. Beetje UB/LB wat ik ook doe, alleen pak ik het echt Lyle Mcdonald style! Ga je volgen weer.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
        Week 5 training A :

Bench press 8 8 8 - 72.5 kg
        Pull ups 9 9 9 - BW
        Incline DB press 12 11 11 - 20 kg
        Barbell rows 12 12 12 - 40 kg
        DB lateral raises 12 11 11 - 8 kg
        Hammer curls 12 12 11 - 10 kg
        CGBP 12 10 11 - 40 kg
        Kzit nu ook op ub/lb dus ik lees ook af en toe je log. Maar barbell row he? kneem aan dat dat hetzelfde is als bor? Klas laatst een keer dat die ongeveer hetzelfde hoort te zijn als je bench toch? Bij mij is die allebei 60 namelijk.
        Hoe kan het dan dat er bij jou zo'n verschil in zit?
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• @Sjoerd, ja benchen gaat de goede kant op ! Bedankt dat je me volgt !

@Nieck, het zijn indedaad bent over barbell rows. Gewicht is laag omdat dit voor mij een nieuwe oefening is en ik de techniek eerst goed wil leren. De komende weken ga ik verhogen, ik hoop inderdaad bij mijn bench in de buurt te komen !

Comment

• ah vandaar, kvind bor misschien nog wel de meest leuke oefening om te doen.
            suc6 verder

Comment

• Ja ik voel hem heel goed, cable rows zijn ook erg lekker dus misschien doe ik op UB 1 BOR en UB 2 cable rows.

Kleine update, cafeine, isolaat en caseine van binnen gekregen. Cafeine zal ik voor mijn cardio op nuchtere maag gaan nemen. Caseine op rustdagen voor het slapen, op trainingsdagen neem ik kwark of tonijn en de isolaat natuurlijk na mijn trainingen.

Comment

Ja ik voel hem heel goed, cable rows zijn ook erg lekker dus misschien doe ik op UB 1 BOR en UB 2 cable rows.

Kleine update, cafeine, isolaat en caseine van binnen gekregen. Cafeine zal ik voor mijn cardio op nuchtere maag gaan nemen. Caseine op rustdagen voor het slapen, op trainingsdagen neem ik kwark of tonijn en de isolaat natuurlijk na mijn trainingen.
                kheb ze beide. mijn ub bestaat uit:
                Bor, bench, military press, lat pulldown, cable flyes, seated cable row, facepulls.

armen neem ik niet mee, om een bepaalde reden groeien die nogal hard dus dat ziet dan niet uit. Zonder ze te trainen groeien ze gewoon goed mee.

Comment

• UB schema ziet er goed uit, maar waarom lat pulldown ? Ik zou persoonlijk pull/chin ups kiezen, lat pulldown is wel een lekkere oefening maar ik zou eerder een grote compound zoals pull/chin ups kiezen.

En 7/8 oefeningen is precies goed vind ik, hoeveel setjes doe je per oefening ?

Comment

• ja kan ik misschien inderdaad wel doen. morgen eens proberen.
                    kheb 3 'werksets' per oefening, eerste 2 oefeningen nog 2 opwarm setjes ervoor.
                    Daarna nog 1 keer opwarmen, en facepulls helemaal niet meer opwarmen en meteen de 3 werksetjes.

Comment

UB schema ziet er goed uit, maar waarom lat pulldown ? Ik zou persoonlijk pull/chin ups kiezen, lat pulldown is wel een lekkere oefening maar ik zou eerder een grote compound zoals pull/chin ups kiezen.

En 7/8 oefeningen is precies goed vind ik, hoeveel setjes doe je per oefening ?
                      Latt pulldown en pull ups werk je dezelfde spieren mee hoor, dat maakt niet uit.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Latt pulldown en pull ups werk je dezelfde spieren mee hoor, dat maakt niet uit.
                        hier twijfel ik dus ook vaak over. Sommige zeggen: lat pulldown is een isolatie en pull/chin ups een compound. Maar je maakt toch eigenlijk precies de zelfde beweging?

Comment

• Originally posted by Nieck01 View Post
                          hier twijfel ik dus ook vaak over. Sommige zeggen: lat pulldown is een isolatie en pull/chin ups een compound. Maar je maakt toch eigenlijk precies de zelfde beweging?
                          Daarom, alleen is pull ups de andere kant op als het ware. Wel vind ik chin ups voor algemene kracht beter.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            maakt inderdaad geen flikker uit.
                            latt pulldown is een open keten oefening,
                            pull ups een gesloten keten oefening maar de spieren die je er mee aanspreekt zijn het zelfde.

@swekie, waarom koop je caffeine! waarom drink je niet gewoon 2 bakjes koffie voor cardio? bespaar je een hoop geld mee.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ken iemand die nooit heeft gechined en altijd lat pull down deed. Hij heeft totaal geen lats. Doe zelf altijd chin ups en zijn het breedste gedeelte aan mijn lichaam. Imo zijn chinups zoveel superieur aan lat pull down.

Comment

• @Maar7en8, omdat ik niet van koffie hou en met 2 capsules al 400 mg cafeine binnen heb.

Over de lat pulldown vs pull ups, ik verkies net als Silk pull ups ver boven lat pulldowns. Pull ups voel ik alles veel beter werken dan bij lat pulldowns en imo staan bodyweight oefeningen vrijwel altijd boven andere oefeningen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X