Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zal het beperken tot 300 ml. 3 x 100 ml bij de eerste 3 maaltijden, de overige carbs vul ik op met complexe carbs aan het eind van de carbload.

Bedankt voor je tip, ik had het al gelezen en dacht dat het goed kon omdat ik met 600 ml vruchtensap onder de 100 gram blijf. Maar ik speel liever op safe de eerste load dus vervangen voor complex zal geen nadelige gevolgend hebben denk ik.

Thanks voor je reactie !

Comment

• UD2 cut - Week 1 - Day 3 - Why the hell am I doing this ?

Dag 3 :

20 min crosstrainer
      20 min fietsen

Moeizame dag, weinig energie vanaf 3-4 uur in de middag. Na de ochtendcardio voelde ik me super maar dat hield jammer genoeg niet de hele dag aan.
      Voeding bestond kwark, kipfilet, eieren, komkommer, wokgroentes, courgette, broccoli en op dit moment drink ik een caseine shake weg.

Wat me opvalt is dat mijn buikvet 'anders' aanvoelt, in plaats van een hompje vet lijkt het nu uit kleine 'deeltjes' te bestaan.

Morgen na 18:00 leef ik weer, 100 gram dextrose + 50 gram whey en de bijbehordende carbload !

http://www.youtube.com/watch?v=MuAGGZNfUkU

Comment

• The game is on:

18:10 : 100 gr dextrose 50 gr isolaat
        20:30 : 175 gr witbrood 100 gr mag. kwark 50 gr halvajam 20 gr isolaat
        22:30 : 100 gr penne 100 gr kipfilet 200 gr wokgroentes 100 ml vruchtesap
        00:30 : 100 gr penne 100 gr kipfilet 200 gr wokgroentes 100 ml vruchtesap (Of morgen)

Comment

• Eet smakelijk! Zal wel goed smaken! Doe je ook nog iets van saus over die pasta???
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Thanks, over de pasta doe ik niets. Ik kruid de kip en de smaak van de groentes maken het imo al lekker genoeg, ik hou niet zo van saus. Maar als je een goed recept hebt kan ik het eens proberen !

Comment

• Heb niet echt een goed en easy recept. Vroeger kookte ik wel eens wat tomaten met basilicum en oregano en en daarna de blender erop. Misschien dat ik dat deze UD2.0 over 3 weken beginnende op 26 maart ook ga doen! In mijn vorige cycles UD2.0 kocht ik gewoon zon pakje. 30-40kcals per 100g. En dan gebruikte in gewoon 50g ofzo. Toen was ik te lui om het zelf te maken.

Wat is nu je feeling tot zover? Je bevindingen van de eerste 4 dagen?

Comment

• haha, smaakt vast goed
                hoe voelde je je voor het trainen en hoe nu?
                voel je je spieren nu een beetje vol lopen?
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Oke, misschien probeer ik volgende week zelf iets te maken. Zal morgen eens een leuk recept opzoeken.

De eerste 4 dagen waren zwaar, depletion was niet leuk, low kcal was niet leuk, low carb was niet leuk, low fat was niet leuk omdat ik dol ben op cashewnoten/amandelen/walnoten, low energy levels waren niet leuk, idee hebben dat je continu massa verbrand was niet leuk, mensen in de sportschool over bulkmeals horen praten was niet leuk.

Maar ik weet zeker dat de carbload en de powerworkout alles goed gaan maken ! Het heeft ook wel iets, 4 dagen afzien en 2-3 dagen jezelf goed voelen. Daar ben ik wel voor te porren, hard afzien en dan beloond worden, korte periodes van afzien afgewisseld met beloningen. Ik heb het gevoel dat ik dit beter vol kan houden dan 4 weken cutten, junkmeal, 4 weken cutten.

Comment

• @Maarten, vollopen niet echt. Wel het gevoel dat er 'iets' aan het gebeuren is in mijn spieren.

Ik heb nu alweer inspiratie voor de volgende load, gegrillde aardappelen + biefstuk en zelfgemaakte tzatzikisaus. En ik ben nog niet eens echt begonnen met deze load, fuuuaarkk

Comment

• Vannochtend om 10:00 de powerworkout gedraaid, super training !

Ik heb 2 uur en een kwartier kunnen beesten en bleef maar energie hebben, keiharde rush de hele tijd.

Set 1
                      Bench press 6 x 75 kg
                      Pull ups 5 x BW+5
                      Set 2
                      Bench press 6 x 75 kg
                      Pull ups 5 x BW+5
                      Set 3
                      Bench press 4 x 75
                      Pull ups 4 x BW + 7
                      Set 4
                      Bench press 3.5 x 75
                      Pull ups 3 x BW + 8

Set 1
                      Barbell rows 6 x 60 kg
                      Incline DB press 6 x 26 kg
                      Set 2
                      Barbell rows 6 x 62.5 kg
                      Incline DB press 5 x 26 kg
                      Set 3
                      Barbell rows 5 x 62.5 kg
                      Incline DB press 5 x 26 kg
                      Set 4
                      Barbell rows 3 x 62.5 kg + 6 x 55 kg
                      Incline DB press 6 x 24 kg

Dit ging echt zoooooo soepel, uitvoering was goed, snelheid was goed, gewichten waren goed.

Squat
                      3 x 90 kg
                      Dit voelde zo goed aan dat ik na 3 reps ben gestopt, 2 minuten heb gerust en 2.5 kg heb verhoogd.
                      5 x 92.5 kg
                      3 min rust en weer 2.5 kg erbij gehangen
                      5 x 95 kg
                      3 min rust
                      4 x 95 kg
                      Laatste 2 reps was de vorm van mijn rug niet meer optimaal dus verlaagd en nog een paar reps eruit geperst.
                      2 min rust
                      7 x 85 kg

SLDL
                      6 x 65 kg
                      6 x 70 kg
                      6 x 70 kg
                      5 x 70 kg

Ging iets minder lekker, erg veel moeite om mijn rug enigszins goed te houden. Vandaar dat ik nog 2 setjes leg curl heb gepakt op random gewicht met 7 of 8 reps.

Military press
                      5 x 5 x 37.5 kg
                      Deze ging echt super, vanaf de 3e set waren de laatste 1-2 reps duwen en bij de laatste set bestonden de laatste 2 reps uit forced reps met hulp van spotter.

Calf raises
                      6 x 60 + 20 x BW
                      6 x 60 + 20 x BW
                      5 x 60 + 2 x 10 reps per been

CGBP
                      6 x 42.5 kg
                      6 x 45
                      6 x 45
                      3 x 47.5

Barbell curl
                      6 x 27.5 kg
                      5 x 30 kg
                      3 x 30 kg + 2 forced reps
                      4 x 25 kg + 2 forced reps

Hier heb ik 110-120 minuten over gedaan, ik zweette als een rund maar ik bleef energie uit mijn lichaam halen. Omdat ik mijn schouders en dan voornamelijk de achterkant van mijn schouders, en de bovenkant van mijn borst achter vind lopen heb ik hier nog een superset voor gedaan.

Incline DB fly's + rear delt fly
                      4 sets per oefening 5-8 reps per set

Als afsluiter ben ik op de legpress gaan zitten heb in 4 of 5 setjes alles uit mijn benen geperst, toen was ik echt leeg. Heb nog een paar keer opgedrukt en 2 setjes situps meegepakt, naar de kleedkamer gestrompeld en mijn shake achterover geslagen. Thuis gegeten en een uurtje plat gelegen op de bank na een geweldige training.

Comment

• Mooie training man! En nu de hamvraag, merk je al verschil?? Wat zegt de spiegel?

Comment

• De spiegel is aardig, ze laat me kleine verschillen zien zoals een klein bicep/schouder adertje. Doorschijnende abs als ik opsta en een klein spinnenweb van aders op mijn onderarmen.

Ik heb het idee dat ik binnen nu en 1-2 weken zeker op 13.5 % vet kan zitten, ik begin dezelfde uiterlijke kenmerken te krijgen als toen. Jammer dat mijn hoofd nog zo bloated is, ik hoop echt dat het vocht en vet hier snel wegtrekt.

Comment

• Denk je echt dat je zo hoog staat?
                            2 weken 13,5% betekent dat je nu op een procent of 15 staat??

Comment

• Het is gissen naar mijn vet %, mijn laatste meting was net iets boven de 16 %.

Ik ga proberen het deze week weer eens te laten meten, ik ben deze week wel 1 cm van mijn taille verloren. Nek/arm/beenomtrek zijn nagenoeg hetzelfde gebleven !

Comment

• Vandaag weer mijn depletion uitgevoerd, niets speciaals. Overal ongeveer dezelfde gewichten en reps als vorige week, in ieder geval niet meer dan 2 reps of 5 kg verschil.

Voeding was easy, veel groentes gegeten dus lekker vol de hele dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X