Originally posted by Silk
View Post
Trainen als een gek, leven als een monnik
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostIk doe zelf 3x5, 5x5 kan ook prima maar dan stall je net een fractie eerder. Ik hoop met deze methode over twee maanden op bw+20x5 te zitten
Originally posted by IJsBlok View Postmixed grip hoef je niet te doen met straps, tenminste ik gebruik gewone greep met straps
LB training vandaag, had nog pijntjes in mijn benen, dus was niks gedaan volgende keer beter. Ik blijf maar even rustig doen met voetballen voortaan, geen zin om training te missen door zoiets triviaals.
Comment
-
Vanochtend UB gedaan, gek genoeg niet echt last gehad van hoog cortisol deze keer. Ik was ook redelijk vroeger op gestaan dan normaal, dan maken die paar uurtjes toch wel een groot verschil.
Bench: geen spotter.. was niemand in de gym:S had ook geen zin om de chick van de balie te vragen.
7x 70
6x 70
5x 70
10x 62.5
Chinups:
5x5 met 5 kilo erbij. De laatste hh van de laatste set ging zwaar.
Military:
12x 20
12x 30
10x 30
8x 30
Dumbell press:
Pakte de verkeerde dumbell, schoot iets in mijn schouder:S was niet fijn. Heb ze maar meteen terug gelegd ook..
Lat pull down:
4 setjes met ongeveer 10 hh.
Dips:
5x5 met 4 kilo erbij, erg makkelijk nog steeds.
Barbell shrugs:
12x 100
10x 100, grip verloren
nog een setje met 100, geen flauw idee hoeveel hh, heb de bar een aantal keer terug gezet en opnieuw gepakt vanwege grip verlies.
Incline dumbel curl:
12x 10
12x 10
12x 10
Superset:
Face pulls:
3x 12 met 25 kilo
Barbell curl:
3x 10 met 15 kilo
Flyes:
3x 10 met 25 kilo.
Was een leuke training.
Comment
-
Tijdje niet gelogt, had weinig tijd.
Vandaag UB gehad:
Military:
8x 37.5
6x 40
7x 37.5
8x 32.5
Chinups:
5x5 met 7 kilo extra, ging nog best goed.
Bench:
10x 60
8x 60
7x 60
7x 60
Lat pull down:
4 sets
Dips:
3x5 met 6 kilo erbij. Had een zeurend pijn in mijn linker hand, dus ik hield het maar bij deze hoeveelheid.
Barbell shrugs:
10x 100
10x 100
9x 100
Barbell curls:
12x 20
10x 22.5
10 x 22.5
10x 22.5
Tricep push down:
2 setjes met 30 kilo
Flyes:
3x 10 met 25 kilo
Ik heb een week nu geen creatine genomen, merk vooral bij deadlift iets aan krachtverlies. Voor de rest valt het wel mee, ook lijk ik niet echt kleiner geworden.
Comment
-
Eergisteren 5x5 met 110 gedeadlit, ging wel goed, heb niet eens mixed grip nodig gehad. Volgende week met 112.5 proberen.
Vandaag korte upper body training gedaan. 5x5 met 8 kilo erbij gechint, ging zwaar, ik denk dat ik met 9 kilo ga failen. Dan doe ik weer een poging voor 4x 10 met alleen bw. Vervolgens doe ik wat ik nu heb gedaan, maar dan 5x3. Vind het wel leuk om bij chinnen op kracht te trainen.
Heb ook nog 5x gedipt met 20 kilo erbij. Ging zonder problemen, had echter geen tijd om verder te gaan met 5x5, volgende keer weer, dan met 6 kilo extra bw.
Comment
-
-
Hoevaak train je nu per week met UB/LB en hoeveel sets draai je dan weg?
En heb je ervaring met een andere split en wat vind jij fijner?
Lekkere bench in ieder geval.
Ik doe nu zelf ook 2-3x full body per week en anders zou ik een 4 daagse split doen en elke spiergroep per training aanpakken, maar nu ik veel mensen UB/LB zie doen ga ik dat misschien wel overwegen.."Straight outta gym"
Comment
-
4 dagen. Als mijn motivatie iets hoger was zou ik ook nog een armendag in voegen op zaterdag om de week. Het aantal sets verschilt enorm, afhankelijk van volume dag of krachttraining dag.
Geen ervaring met een andere split, zal er ook niet aan beginnen zolang ik als naturel train.
3 keer fullbody heb ik ook een tijdlang gedaan, vond dat ook wel fijn, maar met UB/LB kun je net wat meer kapot gaan heb ik het idee.
Thx, bench gaat wel prima ja
Comment
-
Ik ging vandaag om LB te trainen, maar na de tweede set voelde ik een pijnscheut in mijn knie. Klotezooi, ik ga over een tijdje maar is een goede fysio opzoeken..
UB:
Chinups:
5x5 met bw en 11 kilo. Vorige keer dacht ik het ook, maar nu lijkt het einde toch wel echt in zicht met 5x5. Volgende training met 12 kilo ga ik waarschijnlijk falen.
Bench:
1x 90, 2e rep fail
4x 80 plus 1 fail
4x 80, beetje hulp bij de laatste.
8x 70
Lat pull down:
4 setjes met onbekend gewicht.
Dips:
5x5 met 8 kilo, ging prima.
Barbell shrugs
Vergeten wat ik deed.
Bicep barbell curl:
Paar setjes met 10 herhalingen en 20 kilo.
Ik was meteen weer alle motivatie verloren toen ik die kniepijn ervaarde.. Tot ik bij de fysio ben geweest ga ik niet meer squatten, alleen nog maar maximaal deadlift pompen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment