Trainen als een gek, leven als een monnik
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostLekkere bench man! Helaas moet ik rustig aan doen met squat, volgens fysio is mijn externe mobiliteit niet toereikend en high bar squats heb ik een hekel aan
Ben weer rustig begonnen met 80 kg en zit dagelijks in de squatpositie om uit te rekken
Comment
-
Gister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^ Heb dus niet echt lekker getrained, LB:
Squat:
10x 40
10x 50, klaar, was echt te pijnlijk.
Deadlift:
Beetje proberen met mixed grip te liften. Eerste set was redelijk moeilijk, maar kwam denk ik doordat mijn hand te breed op de bar lag.
8x 70
Daarna draaide ik het om, links met de handpalm naar binnen, maar dat vond ik echt niks.
5x 70
Toen weer met mijn rechterhandpalm naar voren, ging een stuk beter doordat ik hem wat dichterbij mijn been had geplaatst.
8x 70
Nog een setje met mixed grip:
8x 80
Ben er nog niet over uit, ik blijf nog even op zoek naar straps en magnesium, misschien kan ik dan ook wel met normale grip blijven liften.
Legpress: 3 sets
Lying leg curl: 3 sets
Seated calf raise: 5 sets
Comment
-
Originally posted by Silk View PostGister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat
bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
-
Originally posted by Dr Rude View PostWat is er te zien in de duinen?
Originally posted by joachimrens View PostMet magnesium is het echt makkelijk om overhand grip te houden. Bij mij glijdt zonder magnesium 130 kg na 3 herhalingen overhand uit mijn vingers, en met kan ik 140 gewoon fluitend vasthouden.
En hoezo gleed je de hele tijd uit?
Het was zanderig en een niet recht oppervlakte gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen
Comment
-
Gister had ik de straps al binnen. Beetje mee gespeeld tijdens de bovenlichaam dag, maandag eens kijken of ik er mee kan deadliften, vond het nog redelijk ingewikkeld:P iemand nog tips?
Heb geen zin om de stats van gisteren te vertellen. Ben weer verder gegaan met chin ups 5x5, weinig rust en 3 kilo tussen de beentjes. Ging nog wel oke, echter, vanaf nu verhoog ik elke training met 1 kilo, dan kan ik het nog wel even volhouden hoop ik.
Comment
-
Ik had gister intens gevoetbalt en mijn enkelbanden opgerekt ofzo, voelde niet fijn aan vandaag. Dus deze keer UB:
Bench:
5x 60
5x 80, beetje hulp bij de laatste
4x 80, beetje hulp bij de laatste
7x 70
6x 70, beetje hulp bij de laatste
9x 60
Chinups:
5x5 met 4 kilo erbij, voelde al iets zwaarder, maar nog wel te doen.
Military:
12x 20
8x 35
7x 35
9x 30
8x 30
Lat pull down:
4 setjes van ongeveer 10 herhalingen
Dips:
5x5 met 3 kilo erbij, was echt te makkelijk
10x bw
Bicep curl:
2x 10 hh met 14 kilo
Barbell curl:
2x 14 herhalingen met 15 kilo, was redelijk zieke pomp in de voorste schouderkop, gruwelijke ader ook.
Machine flyes:
12x met 25 kilo
10x met 25 kilo
8x met 30
8x met 25 kilo
Barbell shrugs:
12x met 100
10x met 100, grip verloren :S
Dumbell shrugs:
12x met 38
10x met 38, same story.
Was een lekkere training, ben benieuwd waar de 5x5 me gaat brengen met het chinnen en dippen.
Comment
-
Originally posted by Silk View PostGister met een meisje de duinen bezocht en ik had er vandaag echt een stijve benen partij van.. Ik gleed de hele tijd weg en dat bemoeilijkte het een beetje, gevolgen waren duidelijk vandaag^^
Verder lekkere trainingen hoor, 5 x 5 BW + added weight zie je niet vaak bij chins. Denk je hier ver mee te komen ?
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostHeb je al met magnesium geprobeerd? Met straps ontwikkel je je grip niet en kan je lichaam uiteindelijk veel meer aan dan je onderarmen.
Originally posted by Swekie View PostDoet het altijd goed een strandwandelingetje, maar mij niet gezien in de duinen met 10 graden !
Verder lekkere trainingen hoor, 5 x 5 BW + added weight zie je niet vaak bij chins. Denk je hier ver mee te komen ?
Ik weet het niet, het was een tip van joachimrens, ik denk dat het wel wat gaat opleveren, zit al zo lang tegen 4 setjes te doen, hopend dat ik ooit 10x 4 haal. Ik moet gewoon weer eens iets anders proberen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment