Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by InfineGhost View Post
    Ik kan me de eerste foto's nog van je herinneren je heb echt dikke progressie gemaakt, petje af
    haha jaa op pagina 1 haha.. Thanks
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Is dat jou garage op de foto ?

Comment

• Originally posted by RobinVM View Post
        Is dat jou garage op de foto ?
        welke foto? in de gym is dat gewoon, train al een jaar niet meer in de garage

Comment

• eerste toets ging redelijk dacht ik, morgen weer 1! misschien vanavond maar ff rug aanpakken, wel weer zit in

Comment

• update:

Ik ben over naar volgend jaar met me opleiding
            maar nu een minder puntje, aangezien ik in het bedrijf van mijn vriendin werk, woon ik momenteel ook bij hun omdat het vanuit hun al een uur rijden is.. Dus ik rij mee met haar vader/broers.. dus ik kan ook niet trainen. ik probeer wel zoveel mogelijk te eten maarja.. ben nu inmiddels zo'n 3 kg afgevallen, maar niet veel kleiner geworden ofzo in de spiegel.. komt denk ik ook door veel vocht (neem nu ook geen creatine meer) verloren ben.. Ik ga zaterdag een weekje op vakantie en ga daarna hier wat aan doen want ik wil weer trainen!!!!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
              update:

Ik ben over naar volgend jaar met me opleiding
              Nou, gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

maar nu een minder puntje, aangezien ik in het bedrijf van mijn vriendin werk, woon ik momenteel ook bij hun omdat het vanuit hun al een uur rijden is.. Dus ik rij mee met haar vader/broers.. dus ik kan ook niet trainen. ik probeer wel zoveel mogelijk te eten maarja.. ben nu inmiddels zo'n 3 kg afgevallen, maar niet veel kleiner geworden ofzo in de spiegel.. komt denk ik ook door veel vocht (neem nu ook geen creatine meer) verloren ben.. Ik ga zaterdag een weekje op vakantie en ga daarna hier wat aan doen want ik wil weer trainen!!!!
              Dat wonen bij je vriendin is iets tijdelijks neem ik aan? Wat ophouden met trainen, dat kan natuurlijk niet.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Nou, gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

Dat wonen bij je vriendin is iets tijdelijks neem ik aan? Wat ophouden met trainen, dat kan natuurlijk niet.
                thanks! Nee zeker is tijdelijk, naar de vakantie (volgend week) weer trainen.. Net fotos geschoten,sta lekker droog:

Comment

• Zie er bruut uit Rick ! Top
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ziet er niet verkeerd uit!
                    Spiermassa ben je niet zomaar kwijt,en wat je kwijtraakt zit er zo weer aan.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                      Zie er bruut uit Rick ! Top
                      Thanks! :-)
                      Ziet er niet verkeerd uit!Spiermassa ben je niet zomaar kwijt,en wat je kwijtraakt zit er zo weer aan.
                      Thanks as, idd! Nee idd, ben wel lekker droog geworden :-)

Comment

• Zieke benen kerel.
                        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

• Originally posted by Prime View Post
                          Zieke benen kerel.
                          Thanks bra

Comment

• Kerel wat ben jij vooruitgegaan !!

Iedereen heeft het telkens maar over Jobr maar ik denk dat jij een veel betere progressie gemaakt hebt !!

Ennuh wat betreft die kilo's... don't worry , van neuken , hard werken etc val je wel iets af ( vocht/ vet ) maar zolang jij zo goed mogelijk blijft eten komt dat allemaal wel goed

Comment

• Top man en gefeliciteerd.

Comment

• Wat een beest
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X