Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Succes Rick! Als je dezelfde instelling heb op het gebied van training moet het met school wel goed komen!
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Mocht de opleiding niet lukken kun je nog altijd woordvoeder van de plofkip worden

Over 3 weekjes kom ik jouw kant op Rick!
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Hoezo over met de opleiding, , kom je zoveel punten tekort? Vind jij de opleiding wel leuk?
        Ze hebben een nieuwe regel ingesteld. Ipv 40 of 45 studiepunten van de 60 moet je 3 van de 4 modules halen. Hiervan is 1 stagemodule, 1 verplichte en tussen die andere modules mag je kiezen. Ook mag je nog maar 1x herkansen. Van de verplichte module heb ik er 6 van de 7 gehaald, op de herkansing een 5.2.. dus redelijk naar. Om dit goed te maken moet ik laten zien dat ik HBO waardig ben en de rest van de toetsen halen. Dit zijn er nog 3, wiskunde B, financiele analyse en tuin&akkerbouw. Als dit vorig jaar was geweest was ik al lang en breed over geweest..
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• @ de rest, thanks boys, kan niet enteren en quotem, heeel irritant.. We gaan ons best doen, en anders worden we gewoon woordvoerder van de plofkip @mvos, is goed gozer, in steenwijk is een nieuwe hardcore gym geopend schijnt met krachthonk. binnenkort maar es kijken, zou wel vet wezen

Comment

• Deze weken voeding dus niet top door de toetsen.. Maar sta nog redelijk droog, wat vocht verloren..

Comment

• De Nederlandse Dennis Wolf!
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                De Nederlandse Dennis Wolf!
                haha, was ik maar zo groot..

Comment

• goeie vooruitgang je ziet er veel droger uit

Comment

• Ziet er goed uit.

Hoe gingen de toetsen? Studeer jij trouwens dier en veehouderij?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• ziet er goed uit man!
                      ik denk dat je hoge ogen gaat scoren op de enercup volgend jaar
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by gus View Post
                        ziet er goed uit.

...
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by Neto61 View Post
                          goeie vooruitgang je ziet er veel droger uit
                          thanks, ben idd iets droger geworden.

Ziet er goed uit.

thanks, straks eerste toets, morgen en vrijdag nog.. Nee ik studeer agrarische bedrijfskunde.. Is wat breder, dier en veehouderij is eigenlijks gericht om een bedrijf over te nemen..

ziet er goed uit man!
                          ik denk dat je hoge ogen gaat scoren op de enercup volgend jaar
                          thanks kerel. Ik hoop dat ik alles rond krijg met begeleiding en geldshit enz.. Kreeg alweer de rekening van 1800 euro voor volgend schooljaar :'(

Comment

• Wooow rickert, volg je nu al een jaartje. Ongelofelijk hoe hard je gegroeid bent gozer!
                            Keep up the good work!!

Comment

• Originally posted by Damn View Post
                              Wooow rickert, volg je nu al een jaartje. Ongelofelijk hoe hard je gegroeid bent gozer!
                              Keep up the good work!!
                              Bedankt gozer, leuk ook dat je blijft volgen! Vind dat echt gaaf! Bedankt, gaat goedkomen!

Comment

• Ik kan me de eerste foto's nog van je herinneren je heb echt dikke progressie gemaakt, petje af
                                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X