Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Frikandellen is zeer schoon hoor, zonder gekheid.. 70% kip, 8.0 gram eiwitten de 100 gram.. enigste nadeel is is dat het voorbereid is in rode olie ofzo, maar dat is zo klein dat het in de bulk verwaarloosbaar is. Ik heb dit zelf ook van een grote bodybuilder, hiervoor at ik meer hamburgers. Lekker met een scheppie yoghurtmayo.. Nu maar weer aan me rijst me koolvis.. nomnomnom
Hamburgers kun je toch zelf maken van mager gehakt. Dat doe ik zelf regelmatig.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
8g eiwitten per 100g is best wel weinig, moeten er redelijk wat vetten inzitten?
maar zolang jij er op groeit, is het toch goed!
Klopt, maar als je er 3 opeet is het al 24 En je hebt er 20 voor 1,70!
Hamburgers kun je toch zelf maken van mager gehakt. Dat doe ik zelf regelmatig.
Kan idd ook, ik deed het ook wel met tonijn.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Frikandellen is zeer schoon hoor, zonder gekheid.. 70% kip, 8.0 gram eiwitten de 100 gram.. enigste nadeel is is dat het voorbereid is in rode olie ofzo, maar dat is zo klein dat het in de bulk verwaarloosbaar is. Ik heb dit zelf ook van een grote bodybuilder, hiervoor at ik meer hamburgers. Lekker met een scheppie yoghurtmayo.. Nu maar weer aan me rijst me koolvis.. nomnomnom
Ik ben zelf gewoon niet echt van het frituren oid, of frituur je het niet? Als je zelf mager rundergehakt/rikadellen hebt en dat grillt is het natuurlijk prima vlees volgens mij i.t.t. van die erg goedkope halve meelballen die in de frituur gegooid worden en dan hamburgers worden genoemd.
Bijna elke dag zelfgemaakte hamburgers, met basilicum.tabasco.oregano.paprikapoeder.een ei.citroensap.peterselie en bieslook.
Dan hoef jij geen frikandellenvlees meer hoor.
Ps separatievlees kun je geen kippenvlees noemen, zitten ook stukken bot/pezen/organen etc in. Niet dat het heel ongezond is maar het is geen kip.
Bijna elke dag zelfgemaakte hamburgers, met basilicum.tabasco.oregano.paprikapoeder.een ei.citroensap.peterselie en bieslook.
Dat zijn de kruiden die ik ook gebruik.
Mijn burgers maak ik van biologisch gehakt en biologische tartaar. Een pak tartaar en een half pak gehakt en met die kruiden erbij goed kneden en dan 2 burgers maken. En dan de pan in. Er hoeft geen vet bij want in het gehakt zit al voldoende.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik ben zelf gewoon niet echt van het frituren oid, of frituur je het niet? Als je zelf mager rundergehakt/rikadellen hebt en dat grillt is het natuurlijk prima vlees volgens mij i.t.t. van die erg goedkope halve meelballen die in de frituur gegooid worden en dan hamburgers worden genoemd.
nee gril altijd..
Bijna elke dag zelfgemaakte hamburgers, met basilicum.tabasco.oregano.paprikapoeder.een ei.citroensap.peterselie en bieslook. Dan hoef jij geen frikandellenvlees meer hoor. Ps separatievlees kun je geen kippenvlees noemen, zitten ook stukken bot/pezen/organen etc in. Niet dat het heel ongezond is maar het is geen kip.
Klopt maar het aantal procent pezen en bot is zeer klein, seperatievlees is gewoon het filet dat aan het bot blijft zitten en erafgespoten wordt met water. Klinkt lekker zo'n hamburger, alleen mij teveel werk haha, momenteel geen tijd voor..
Mijn burgers maak ik van biologisch gehakt en biologische tartaar. Een pak tartaar en een half pak gehakt en met die kruiden erbij goed kneden en dan 2 burgers maken. En dan de pan in. Er hoeft geen vet bij want in het gehakt zit al voldoende.
waarom biologisch als ik vragen mag?
Merk je (veel) krachtverschil, gewichtverschil (vocht)? Ikzelf heb 1x wat pillen geprobeerd van creatine maar ik merkte niet echt veel verschil, dus ik wilde misschien weer eens creatine gaan proberen als ik weer ga bulken. Kijken of het werkt voor mij.
Merk je (veel) krachtverschil, gewichtverschil (vocht)? Ikzelf heb 1x wat pillen geprobeerd van creatine maar ik merkte niet echt veel verschil, dus ik wilde misschien weer eens creatine gaan proberen als ik weer ga bulken. Kijken of het werkt voor mij.
Pillen heb ik zelf zoiezo niet wat mee, ik heb het gewoon in poedervorm. Ik merk wel wat krachtverschil, geen extreme getallen. Vocht valt mee, sta wel voller in spieren, ben groter. Kan ook zijn dat er veel vocht in spieren zit, we zullen zien. Zeker een aanrader!
Als iemand nog wat te melden heeft, zeg het maar Thanks alvast
Net lekker getraint, gewone bench was bezet, begonnen met incline:
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg
Bench: Gewerkt aan techniek + Hipdrive
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg
Incline dumbell press: Ging zeer lekker:
8x20 kg
8x22 kg
8x24 kg
8x26 kg (pr)
cable flyes:
3x10
Militairy press:
8x42,5 kg
7x42,5 kg
5x42,5 kg
dumbell side raise:
10x8 kg
10x9 kg
10x9 kg
Cable side raise:
3x10 kg
Triceps na, ging lekker, goed opgepompt, nice.
Net gemaakt, heb wel wat last van vocht. Dit was koud
Vandaag lekker rug en biceps gepompt. Lats waren lekker vol, pulldowns en cable rows waren alweer 1 of 2 standjes omhoog gegaan, gaat lekker zo!
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment