Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• woot. goodjob

Comment

• Ziet er echt heel goed uit Rikket.. volgend jaar wedstrijdje pakken !

Comment

• Thanks guys De kans is ook zeer aanwezig dat ik dit jaar wedstrijd ga pakken, heb overlegt met begeleidster en die ziet het wel zitten omdat ik al redelijk droog sta.. Jullie horen van mij!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
          Thanks guys De kans is ook zeer aanwezig dat ik dit jaar wedstrijd ga pakken, heb overlegt met begeleidster en die ziet het wel zitten omdat ik al redelijk droog sta.. Jullie horen van mij!
          gaaf man!
          dan willen wel wel meer updates!!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
            gaaf man!
            Dit dus succes!

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
              gaaf man!
              haha sws, maar de kans is zeeer klein, omdat er zaterdags scholing is en ik dan moet werken.. en het is knetterduur..

Comment

• flexcupje

Comment

• Holy shit. Unit benen heb je gekregen man, netjes!

Comment

• Waa die rug, netjes hoor
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Bedankt jongens! Nu alweer een week niet gesport ben op vakantie verschrikkelijk met me schoonfamilie, heb 1 x wat fullbody gedaan met optrekken waling lunges opdrukken enz.. Vanaf maandag weer heerlijk stuk gaan en groeien :-)!!

Comment

• na weken niet te kunnen trainen ivm werken in het bedrijf van me schoonouders en daar verblijven, ben ik weer bij mijn ouders. Weer paar keer getraind in een gym waar een vriend traint, vanavond weer btw, en een paar x in mijn homegym. Ben nu dik 86 kg en ben wat meer vocht gaan vasthouden, vet% is daar in tegen nog redelijk laag, denk zelf zon 10%.. Hier wat pics.

Comment

• Denk ook wat vocht want je rug ziet er minder goed uit als op je profielfoto, kan ook aan licht liggen.
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• als je goed leest zegt hij dat ook

@rickbeen ziet er goed uit man
                            Daar boven op de berg

Comment

• Lekker massief nog kerel, ik persoonlijk denk wel dat je wat hoger staat dan 10% bf, maar foto's kunnen anders overkomen natuurlijk.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Lang geleden dat ik foto,s van je heb gezien. Je bent goed gegroeid jongen!!
                                vet% schat ik toch eerder op 13-14% ofzo.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X