Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dag 10

    Squat

    5x5x60

    Zat 1 setje met fail in door een slechte uitvoering na de 3e rep.
    Daarna wel gewoon weer geknald.

    Bench

    5x5x50

    BOR

    5x5x47,5

    Heerlijke training vandaag. Ook een motivatie-boost op de sportschool. De sportschool waar ik sport heb je veel zogeheten beachboys, te herkennen aan slippers, zwembr roek, hempjes, hard praten etc. Deze beachboys hebben over het algemeen een verschrikkelijke techniek maar hebben meer massa dan en doen bepaalde oefeningen ook zwaarder dan mij (met uitzondering van benen natuurlijk, want benen trainen is natuurlijk not done.
    Vandaag toen ik aan het opwarmen was voor de squat werkset, kwam er een neger naa st mij staan, in de andere squatreck. (no offence, ben zelf ook een buitenlander )
    Hij zag er heel normaal uit, normaal een tshirt en een lange broek aan, met hardloop schoenen. Deze meneer had een redelijk slank fysiek en was licht gespierd.
    Toen hij zijn barbell voor het squaten ging laden, viel ik van verbazing om. Hij deed 180 kg op de stang. Hij ging eronder staan en begon aan zijn sets. Zonder maar ook een geluid te maken deed hij zijn setjes moeiteloos (full squats).
    Ik kreeg eerder zoals ik vertelde het idee dat het eigenlijk niks zou worden met mij. Maar deze meneer gaf een soort boost die ik toch wel nodig had.
    Ook heeft het mij laten inzien wat mijn doelen zijn. Mijn hoofddoel die ik mezelf stel is om het bereiken van een maximaal haalbare kracht zonder gebruik van anabole middelen om zo een naar mijn mening, mooi fysiek te bereiken.

    Om op anabole middelen terug te komen, in mijn familie zijn nier en hart problemen aanwezig.

    Nu heerlijk genieten van mijn "junkmaaltijd" macaroni ipv. rijst. De macaroni heeft volgens het voedingsschema dezelfde voedingswaarde als rijst dus zo erg is het hopelijk niet.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

    Comment


    • #17
      Dag 11

      Squat

      5x5x62,5

      Overhead press

      5x5x25

      Deadlift

      1x5x85

      Heerlijke training weer vandaag. Deadlift iets zwaarder gedaan dan volgens het programma doordat ik was vergeten waar ik gebleven was met kg. Squats doe ik nu iets anders, bij het dalen houd ik niet met zoveel spanning op de benen. Ik weet niet of dit de bedoeling is maar vind het wel lekker explosiever.

      Ook heb ik gekeken naar soorten sporten die mij interessantleken. Daaruit is gebleken dat ik of waterpolo of rugby wil gaan doen. Binnenkort maar even en proefles draaien en kijken welke mij meer bevalt.

      Morgen ga ik in de ochtend spinnen als de spierpijn meevalt.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

      Comment


      • #18
        Beste bodynetters,

        Het is een tijdje geleden dat ik mijn logje heb geupdatet. De reden hiervoor is omdat ik een keer een heel reflectieverslagje had geschreven van enkele honderden woorden over mijn vorderingen en dit opeens verdween. Tijdens het gamen op de ps3 en schrijven van dat bericht op de laptop, had ik het over het hoofd gezien om de batterij van mijn laptop weer aan de oplader te zetten.....

        Enfin, ik ben ondertussen gewoon doorgegaan met de 5x5 strongliftsschema. Wel heb ik alles wat ik tot een bepaalde datum (ik weet niet precies wanneer) heb gedaan, geevalueerd.

        Bench

        Ging tot dusver redelijk stroef. Na het rondzoeken op het internet bleek dat mijn handen te dicht bij elkaar zaten. Ik was zo gefocussed op het presses met de ellebogen zo dicht mogelijk bijelkaar, dat de handen steeds dichter bijelkaar kwamen. Hierdoor was het meer een cgbp dan een regular bp.

        Squat

        Bleef haken rond de 60kg. Na het nachecken op de ss site bleek dat zij uitgaan van de low-bar squat. Ik deed de high-bar variant.

        BOR

        Blijft ook rond dezelfde gewicht hangen. Ss site geeft aan dat het meer een pendlay row is dan een echte BOR.

        De overige oefeningen gaan tot nu toe erg lekker en doe ze ook volgens de techniek die de ss site aangeeft.

        --------------------------------------------------------------------------

        Ik heb dus vanaf mijn laatste update gewerkt aan de nieuwe technieken en heb deze opgebouwt vanaf een laag gewicht. Omdat ik het niet waard vond om te vertellen dat ik 40kg heb gesquat heb ik het logje niet bijgewerkt.

        Mijn 1rm stats op dit moment zijn:

        Low-bar Squat: 100kg
        Deadlift: 120kg
        Bench: rond de 60kg (niet gemaxed)
        -------------------------------------------------------------
        Mijn training van vandaag ging als volgt:

        Squat low-bar

        1x5 90
        4x5 85
        1x4 85

        fail = deload 80% = 70

        OHP

        1x5x30
        4x5x35
        1x4x35

        fail= deload 80% = 30

        Deadlift

        1x5x40
        1x5x100
        1x3x110
        1x1x120

        Zoals je kunt zien mis ik bij twee oefeningen net 1 repje. Dan maar deloaden. Voor squat is het de eerste keer sinds de evaluatie, voor OHP is het al de zoveelste keer. Deadlift gaat redelijk gemakkelijk, zit nog genoeg rek in voor de komende tijd.

        Ik stap pas over op een ander trainingsschema als ik op een gegeven moment bij alle oefeningen moet gaan deloaden. Waarom? Omdat mijn bovenlichaam door het toepassen van een verkeerde techniek achterloop en ik met het 5x5 nu met een correcte vorm wil bouwen aan een solide basis.


        Nogmaals excuses voor mijn nederlands, te lange tijd geen school gehad .


        mvg,

        Nocerino
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

        Comment


        • #19
          Squat

          5x5x90

          OHP

          4x5x35
          1x5x30

          Deadlift

          1x5x110

          In de ochtend getraind met jack3d (). Heerlijk geknalt. Ik heb deze week maar twee keer getraind doordat ik op maandag met en maatje benen ging trainen. Zeker 4 dagen spierpijn gehad in mijn hamstrings. Nu eindelijk die 90 kilo gepakt.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

          Comment


          • #20
            Squat

            3x5x95
            1x3x95
            1x5x60

            OHP

            5x5x35 (Yes!)

            Deadlift

            1x5x100

            Wat een !?#@ training was dit. Bij de squat ging hetbij het 3e setje al mis. Klinkt misschien raar, maar het lukte niet omdat ik er opeens helemaal geen zin in had. Daarna klonk dit door in de gehele training. Mentaal en fysiek zit ik er en beetje doorheen. De Bench, squat en OHP gaan naar mijn gevoel echt sloom.
            Ik denk dat het gewoon aan mijn lichaamsbouw ligt. Ik heb lange benen en een korte bovenlichaam met lange armen. Mijn voorouders stammen af van de indiase bevolking. Ik heb nog nooit iemand gezien die zowel sterk als en laag gewicht heeft. De meeste mensen van hetzelfde ras zijn meestal of extreem dun en zwak of mollig en iets sterker. Ik behoor tot de eerste groep.
            Although ik een voedingsschema hanteer, altijd op mijn vorm let, en zo zwaar mogelijk train, gain ik gewoon niet op de 3 oefeningen.

            Deloadweekje komt volgende week. ook zal ik me mentaal weer effe een boost proberen te geven door mn voedingsschema aan te passen. ben van plan te gaan carbcyclen. Excuses voor de taalfouten, Swype he
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

            Comment


            • #21
              Squat

              1x5x60
              1x1x92,5

              Legpress

              10x40
              10x40
              5x120
              5x180
              5x200
              1x260
              3x200
              5x160
              5x120
              8x80
              8x40

              Bench

              3x10x40

              Training van helemaal niks vandaag. Was vroeg gaan sporten (10:00) omdat ik een brunch had vandaag. Bij de eerste squat setje voelde ik al dat ik niet zo flexibel was, mijn lichaam was nog niet opgewarmd. Maar toch ging ik door naar de werkset omdat ik een snelle training moest neerzetten om op tijd te komen. .......Je kunt het al raden, de vorm was in het eerste setje niet zo heel geweldig. Hierdoor voelde ik al in het eerste werksetje mijn onderrug steken en ben toen over gegaan op de legpress.
              Daarna maar een beetje warm gebencht maar de training moest worden beindigt omdat ik me moest klaarmaken.

              Ik begin toch steeds minder zin te krijgen in de trainingen omdat ik steeds aan de fails zit. Stap denk ik over op een ander schema. Eerder heb ik aangegeven om verder te gaan met een Madcow of Billstar 5x5 schema. Hiervoor kies ik niet omdat er in mijn bench nog rek zit voor verbetering met een 5x5 schema. De schema die ik in gedachte heb is het schema die ik heb gevonden in het topic van een mede bodynetter (link: http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...rdemug-14.html). Het schema is als volgt:

              Maandag

              • Low bar squat: 5x5
              • Bankdrukken: 5x5
              • Row: 5x5
              • Weighted chin ups: 3x5 / weighted dips 3x5 (superset)

              Woensdag

              • Front squat: 4x5
              • Shoulder press: 4x5
              • Deadlift : 5x5
              • Biceps curls: 1x8, 1x7, 1x6

              Vrijdag

              • Low bar squat: 4x5, 1x3, 1x8
              • Bankdrukken: 4x5, 1x3, 1x8
              • CGBP: 3x5
              • Weighted pull-ups: 5x5

              De focus komt hierbij meer te liggen bij het bankdrukken. Ook squat ik nog 3x in de week (zou niet zonder kunnnen ).

              Ik doe zo nog een update om daarin mijn progessie van mijn SS ervaring te delen met jullie. Hier zal ik dan ook pics posten.

              mvg,

              Nocerino
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

              Comment


              • #22
                Progressie Stronglifts 5x5

                Beginkrachtstats:

                Squat - 70kg (1x5)
                Deadlift - 90kg (1x5)
                Bench - 60kg (1rm)

                stats

                18 jaar
                man
                1 meter 80
                73 kilo
                17%

                Zoals je ziet begon ik als een niet al te sterke jongen die dit wel wilde worden. Vanaf 28 Juni tot 16 september, met de nodige vakantie en pauzes, zijn dit mijn eindkrachtstats.

                Squat - 92,5kg 5x5, 100 1rm
                Deadlift - 110 1x5, 120 1rm
                Bench - 60 1x4

                In ongeveer 13 a 12 weken is mijn Wilksscore van 174.336 (240kg) naar 201.2385 (285kg) gegaan.

                Squat +21 kg 1rm
                Deadlift +19kg 1rm
                Bench +5kg 1rm

                Resultaat

                Het resultaat vind ik imo best bagger als ik naar de stats kijk. Ik heb in de tijd van SL5x5 wel meer geleerd over de uitvoering van de oefeningen. Zo heb ik een gehele tijd cgbp gedaan ipv van een regular benchpress. Ook heb ik nog steeds een laag gewicht met een hoog bf%. Omdat ik ambities heb om een vechtsport te beoefenen op competief niveau ga ik dit nu veranderen. Mijn doel wordt om een laag gewicht met een laag bf te behalen met hogere krachtstats als wat ik nu heb. Mijn aims om voor dit jaar te behalen zijn:

                Squat - 100kg 5x5
                Deadlift - 150kg 1x5
                Benchpress - 70kg 5x5

                Hieronder volgen enkele foto's.
                Vp rond de 20%+
                Attached Files
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                Comment


                • #23
                  1000+ views maar geen kritiek of commentaar? Wees niet bang om te te reageren, neem alle reacties serieus. Zie er naar uit om morgen weer lekker te knallen. Waarschijnlijk op 70%. Tot morgen!
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                  Comment


                  • #24
                    Training 1

                    Squat

                    5x5x65
                    1x1x100
                    1x1x102,5 (pr)

                    Bench

                    5x5x45

                    BOR

                    5x5x40

                    Pull ups + dips

                    Toch wel een lekkere training, de dips maakte het af. De pull ups gingen wat moeizaam maar dat gaan we verbeteren. Zal binnenkort ook ff een video opladen voor een squat vorm check.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Nocerino View Post
                      Ik begin toch steeds minder zin te krijgen in de trainingen omdat ik steeds aan de fails zit. Stap denk ik over op een ander schema. Eerder heb ik aangegeven om verder te gaan met een Madcow of Billstar 5x5 schema.
                      Die zijn hetzelfde. Beide termen worden door elkaar gebruikt om het schema aan te duiden.

                      Hiervoor kies ik niet omdat er in mijn bench nog rek zit voor verbetering met een 5x5 schema. De schema die ik in gedachte heb is het schema die ik heb gevonden in het topic van een mede bodynetter (link: http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...rdemug-14.html). Het schema is als volgt:
                      Dat is in feite het Bill Starr 5x5 / MadCow schema. Met wat kleine toevoegingen. De uiteindelijke versie staat trouwens hier:

                      http://forum.bodynet.nl/1008328-post148.html
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Die zijn hetzelfde. Beide termen worden door elkaar gebruikt om het schema aan te duiden.


                        Dat is in feite het Bill Starr 5x5 / MadCow schema. Met wat kleine toevoegingen. De uiteindelijke versie staat trouwens hier:

                        http://forum.bodynet.nl/1008328-post148.html
                        Bedankt.

                        Vandaag maar eens uitzoeken hoe dit schema in elkaar steekt. Ook vandaag eindelijk eens aan het carbcycle schema werken. Gisteren ook nog getraint en dat zag er als volgt uit:

                        Front squat

                        4x5x50

                        Shoulder press (zittend, barbell)

                        5x5x30
                        1x5x40

                        Deadlift

                        5x5x80

                        Bicep curls
                        1x8
                        1x7
                        1x6

                        Front squat was wel weer wennen om echt atg te gaan. Had alleen wel moeite met de grip die hier op bn word aangeraden. Dat je polsen zo naar boven wijzen. Heb dus ook maar gewoon de crossgrip gebruikt. Deadliften vond ik redelijk zwaar. Waar je normaal 1 setje deed, doe je er nu 5. Ik heb me nog niet ingelezen dus weet ook nog niet of dit de bedoeling is.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                        Comment


                        • #27
                          Al een tijdje geen update gedaan. De reden hiervoor is omdat mijn trainingen voor de komende 12 weken al gepland staan in een excel sheet .

                          Hier mijn training van vandaag.

                          Squat
                          45 1x5
                          55 1x5
                          70 1x5
                          80 1x5
                          90 1x5

                          Bench
                          30 1x5
                          40 1x5
                          45 1x5
                          55 1x5
                          60 1x5


                          ROW
                          25 1x5
                          30 1x5
                          40 1x5
                          45 1x5
                          50 1x5

                          Vind het wel zwaar worden nu. Ga waarschijnlijk barbel rows toevoegen aan dit schema (nog even kijken hoevaak per week). Dit omdat mijn buikspieren uitermate zwak zijn in vergelijking met mijn onderrug. Bij het squatten tril ik helemaal omdat mijn core het niet aan kan. Van mijn benen heb ik totaal geen last.
                          Misschien was dit wel een kuttraining en heb ik er de volgende keer geen last van.

                          Ook ben ik vanaf vandaag begonnen met IF. Het eten van 6 maaltijden kost veel tijd en heb gewoon de hele dag honger. Met cutten gaat het wel lekker ben nu 14% en 74 kilo. Streefdoel heb ik voorlopig nog niet mtb bf en gewicht. Eet gewoon -500 kcal op rust en 300+ op trainingsdag. Wil gewoon lekker liften .
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                          Comment


                          • #28
                            Meestal wordt aangeraden om het madcow programma te volgen als je starting strength of stronglifts helemaal hebt uitgemolken. Omdat je in de beginfase makkelijk nog makkelijk elke training nog progressie kunt maken. Madcow is voor wanneer je die fase voorbij bent, dus wanneer je progressie gestagneerd is.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Nocerino View Post
                              stats

                              18 jaar
                              man
                              1 meter 80
                              73 kilo
                              17%


                              Hieronder volgen enkele foto's.
                              Vp rond de 20%+
                              volgens mij klopt er niks van je vetmeting. want ik gok je vet rond de 15 als ik je foto's zie
                              Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                              musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

                              Comment


                              • #30
                                Zo weer eens een update

                                Week 7:

                                Squat

                                1x10 - lol wut

                                Bench

                                5x30
                                5x40
                                5x45
                                5x55
                                5x65

                                BOR

                                5x25
                                5x30
                                5x35
                                5x40
                                5x50

                                superset Dips/chin ups

                                3x5 BW

                                Wat was ik aggresief vandaag. Bij mn eerste setje squatten voelde ik al dat het niet helemaal herstelt was (zie topic: waarom low bar squatten).
                                Erg jammer, maar ik wacht weer een weekje om te zien hoe mijn herstel verloopt. Komt dezelfde trainer aanlopen en zegt tie: ''Ik zie dat je weer squat op je eigen manier''. Toen heb ik hem even vertelt wat ik van hem vond . Zei die dat hij me niet meer zou lastig vallen als ik niks van hem aannam. ''Geen probleem'' zei ik .

                                Verder vind ik Madcow erg lekker tot nu toe maar met dat squatten is het om te huilen. Heb wel gewerkt aan squattechniek met BW. Met je ellebogen naar voren (low bar) sta je automatisch met je borst naar voren, buik aangespannen en een goede arch.

                                Ik wil hiervoor de mensen op dit forum daar dan ook voor bedanken, voor het delen van goede informatie.

                                @ wengstertje, inderdaad mijn vp is lager. Dacht dat ik nog vetter was lolz.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X