Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Je hebt je training toch niet aangepast omdat je met iemand samen bent gaan trainen?
    Eerste training was lb. Maar inderdaad reps aangepast.
    Training van net was borst + triceps......
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• En zit hard te twijfelen om toch lekker weer aan de stronglifts te gaan. Vooral de tijd dat ik met de gemiddelde ublb workout bezig ben, heb ik gewoon niet. Nu weer niet goed kunnen eten en koken omdat ik me moest haasten om naar werk te komen.

Tis niet dat het te zwaar is, ik heb ook gewoon veel dingen te doen naast trainen. Nu kan het nog allemaal wel omdat het vakantie is. Als school gaat beginnen krijg ik het hardcore zwaar. 4x per week werken, 5x per week school en dan ook nog tijd vinden om 4x per week te trainen voor anderhalf uur waarbij reistijd nog niet bij zit.

Mmmm na dit allemaal gezegt te hebben..........might consider......
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Gewoon doen man!
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Huh je bent net 2 weken begonnen aan ub lb en je wilt nu al weer iets anders doen omdat je weinig tijd hebt? Misschien moet je BN ff verlaten want je zit er kkveel op brah, tijd kan je nuttiger besteden
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
            Huh je bent net 2 weken begonnen aan ub lb en je wilt nu al weer iets anders doen omdat je weinig tijd hebt? Misschien moet je BN ff verlaten want je zit er kkveel op brah, tijd kan je nuttiger besteden
            Oke. Jij lift al een paar jaar toch? Trolololol @ stats. Umad?

Comment

• Je vond mijn 70 mp anders wel superduper? 'Is this real life' hahaha tnx zyzz
              Maar no need to be mad brah, at the and of the day...it's just advice men and ehhhh so you can do what the fack you wanna do!!

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                En zit hard te twijfelen om toch lekker weer aan de stronglifts te gaan. Vooral de tijd dat ik met de gemiddelde ublb workout bezig ben, heb ik gewoon niet. Nu weer niet goed kunnen eten en koken omdat ik me moest haasten om naar werk te komen.

Tis niet dat het te zwaar is, ik heb ook gewoon veel dingen te doen naast trainen. Nu kan het nog allemaal wel omdat het vakantie is. Als school gaat beginnen krijg ik het hardcore zwaar. 4x per week werken, 5x per week school en dan ook nog tijd vinden om 4x per week te trainen voor anderhalf uur waarbij reistijd nog niet bij zit.

Mmmm na dit allemaal gezegt te hebben..........might consider......
                Dan lijkt het mij wel duidelijk. Tijd is ook een van de redenen waarom ik 3x per week fullbody doe, afgezien van het feit dat het geweldig bevalt.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Kan je geen gym dichter bij huis vinden. Of een homegym maken? met een powercage en een bankje ben je er eigenlijk al
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je vond mijn 70 mp anders wel superduper? 'Is this real life' hahaha tnx zyzz
                    Maar no need to be mad brah, at the and of the day...it's just advice men and ehhhh so you can do what the fack you wanna do!!
                    You mad? mp is inderdaad sicka, de rest..... Lol. Dat dere beta genetics. . Cum at zyzz.

Comment

• Je gebruikt toch ook dat Lbub van Dyno? Ik ben meestal max uur bezig.
                      Geen woorden, maar daden.

Comment

• Doe het maar na dan als het lol is
                        Zyzz lacht je gewoon uit man

Comment

Doe het maar na dan als het lol is
                          Zyzz lacht je gewoon uit man
                          I smell rustled jimmies. Zie me over 5 jaar maar , of hoelang je dan ook traint.

Ben er uit ga gewoon stronglifts 5x5 doen of rippetoe. De pushpress en cleans spreken mij zeer aan. Een 4 daagse split gaat mij beter af als ik wat meer speling heb in tijd.

Heb dit jaar drie schema's versleten. Eerst sl 5x5. Zeer goed op gegained. Vervolgens madcow gedaan, wat veelste vroeg was. Nu ub/lb wat ik eerder ga beëindigen wegens tijdgebrek.

Planning voor het komende jaar ziet er als volgt uit:

5x5 cyclen totdat:
                          5xbw Bench
                          5x1,5xbw squat
                          5x2xbw deadlift

Vervolgens madcow, wat dan beter zou moeten aansluiten dan eerst.
                          Op en aanmerkingen zijn welkom. Morgen plaats ik een uitgebreid verslag.

@ guusd, home gym is geen optie. Ouders zien dat niet zitten.
                          @ inferno, inderdaad naast tijdbesparend is het ook de meest functionele schema die ik tot nu toe heb gehanteerd.
                          @ivy, ik zit in een healthgym en heb maar te wachten bij veel apparaten. Bij de powercage staat nooit iemand.....

Comment

• ub/lb kan je ook 3x p/w volgen tenzij je dat niet ziet zitten natuurlijk, dan zou ik fb gaan doen.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post

Planning voor het komende jaar ziet er als volgt uit:

5x5 cyclen totdat:
                              5xbw Bench
                              5x1,5xbw squat
                              5x2xbw deadlift

Vervolgens madcow, wat dan beter zou moeten aansluiten dan eerst.
                              Op en aanmerkingen zijn welkom. Morgen plaats ik een uitgebreid verslag.
                              Het lijkt mij handiger om madcow te doen nadat je 2 of 3 keer vast bent komen te zitten op SL of Rippetoe. Het is namelijk zonde om over te stappen als het programma waar je mee bezig bent nog niet helemaal uitgemolken is en er nog zat rek in zit.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Moet je trouwens niet al een redelijke basis hebben om uberhaupt aan sl te beginnen ? Verbeter me als ik het fout zeg .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X