WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Poeh ziet er goed uit man!! Hoe oud ben je?
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Bedankt, man. Nog een flinke weg te gaan, maar niet te ver vooruit kijken maar per paar maanden kijken.
      Precies, gewoon lekker doorgaan.. niet te veel zeiken... zeuren.. gewoon doen!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Bedankt, man. I like dikke delts, ze zijn altijd al een minpunt geweest vind ik zelf, hopelijk kan ik dat bij laten trekken de komende tijd. Ik hoop een beter verschil daar in te kunnen laten zien bij de echte foto's bij de rug poses etc.
        Ja ik las dat je ze achter vond lopen, maar op de foto's zien ze er gewoon goed uit!
        Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
          Poeh ziet er goed uit man!! Hoe oud ben je?
          Hij is 45 jaar oud.

OT: Goede progressie! Zet eens een oude foto ernaast er vergelijking, dan kun je het verschil goed zien.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Zooooooo

Comment

• Originally posted by leandero10 View Post
              Poeh ziet er goed uit man!! Hoe oud ben je?
              20 jaar jong, ik had deze sport veel eerder moeten ontdekken , haha.

Originally posted by jobr View Post
              Precies, gewoon lekker doorgaan.. niet te veel zeiken... zeuren.. gewoon doen!
              Inderdaad, "Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do" - Bruce Lee

Originally posted by bvds View Post
              Ja ik las dat je ze achter vond lopen, maar op de foto's zien ze er gewoon goed uit!
              Ja, pose is natuurlijk niet ideaal, maar je kan ze best wel zien. Vooral bij de back double bicep vind ik persoonlijk dat je daarbij goed kan zien of iemand goed ontwikkelde schouders heeft. Vooral het verschil tussen front, side en rear delts.

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Hij is 45 jaar oud.

OT: Goede progressie! Zet eens een oude foto ernaast er vergelijking, dan kun je het verschil goed zien.
              Haha :P, thanks man. Ik zal zo even kijken of ik wat kan vinden.

Originally posted by BlondSound View Post
              Zooooooo
              Nog doorgaan totdat: "Zoooo" verandert in iets van:" Holy fuck, oh my god", haha
              "Straight outta gym"

Comment

• Hier een foto van toen ik afgelopen zomer vorig jaar weer begon met bodybuilding, natuurlijk zijn de foto's qua belichting, invalshoek etc. niet te vergelijken, maar ik heb even niks anders.

http://forum.bodynet.nl/attachments/...ront2-2012.jpg

http://i50.tinypic.com/ej2pl.jpg
                "Straight outta gym"

Comment

• Flinke benen broeder. Mooie basis heb je. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet -10%.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• [QUOTE=Waterpoloboy;1088300]20 jaar jong, ik had deze sport veel eerder moeten ontdekken , haha.

Zeer netjes man! Je hebt nog genoeg jaren, gewoon goed doorgaan!
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                      Flinke benen broeder. Mooie basis heb je. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet -10%.
                      Thanks, shredmeister. Ik ook, geen idee op hoeveel ik nu sta, maar ik gok 12-15%. Hoger dan 15% iig niet, mag ik hopen.

@ leander, bedankt man. Ja, ik was niet van plan te gaan stoppen. Ik heb mijn passie gevonden wat betreft levensstijl!
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er goed uit man, bodynet krijgt flinke benen:P
                        Mind is everything.

Comment

• Gaat lekker man! Ben altijd zo jaloers op mensen met goede buikspieren ahha.

Comment

• Ik denk dat je zo tussen 10-13% zit.
                            Ziet er wel dik uit man respect
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Netjes! Je hebt nu het kutte gedeelte ook weer gehad dus bijna 2 weken klaar. Ik vind dat je al heel veel progressie hebt geboekt voor die anderhalve cycle. Hopelijk gaat dat bij mij ook zo rap! Ik schat je vp op 12-13%. Zelf zat ik een tijdje terug op 14 en jij ziet er in ieder geval droger uit dan ik toen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hier een foto van toen ik afgelopen zomer vorig jaar weer begon met bodybuilding, natuurlijk zijn de foto's qua belichting, invalshoek etc. niet te vergelijken, maar ik heb even niks anders.

http://forum.bodynet.nl/attachments/...ront2-2012.jpg

http://i50.tinypic.com/ej2pl.jpg

Wat een verschil man!! Goed bezig hier
                                Broomstick_bodybuilding op insta
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X