Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stay focust de laatse weken!
    keep the focus going!

Comment

• "Recompen"....ook zo'n suf nieuw woord, want wat is recompen, spiermassa bouwen en vetmassa verliezen, eigenlijk wat BB al hoort te zijn?

Tal dat gaat lekker, in 2 weken 2% kwijt?ff doorbijten man, niet nadenken , anders ga je maar schaken ipv BBen
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Keep doing it . Ik denk al niet meer :P

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Hoe slecht ik me voor het weekend voelde, hoe goed voel ik me nu. Gaat wel goed op dit moment, heb alles op een rijtje en het vet was vrijdag weer een % omlaag. Sta nu volgens meting op 7%. Lekkkkur. Nu lekker doorknallen weer en mijn blik op oneindig.
          Welke methode gebruik jij om je vet% te meten? Mooi om te lezen dat het zo goed verloopt. Het is in feite een project waarmee je bezig bent en om het goed te laten verlopen moet de voorbereiding in orde zijn. Dat zit wel goed bij jou.

Ook poseerroutine krijgt steeds meer vorm. Denk dat ik foto's gewoon na de wedstrijd post of tijdens ofso. Het is wel super zwaar dit, maar all worth it. Heb al super lang geen junkmaaltijd op XD.
          Dus je hebt de muziek al gekozen voor je routine?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
            Welke methode gebruik jij om je vet% te meten? Mooi om te lezen dat het zo goed verloopt. Het is in feite een project waarmee je bezig bent en om het goed te laten verlopen moet de voorbereiding in orde zijn. Dat zit wel goed bij jou.

Dus je hebt de muziek al gekozen voor je routine?
            Volgens mij is het een 3 punts meting. Ja het word micheal jackson . Nummer laat ik nog geheim.

Comment

• 4 punts, bi/tri/rug/buik

Comment

Volgens mij is het een 3 punts meting. Ja het word micheal jackson . Nummer laat ik nog geheim.
                haha
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• ohja 4 punts :P.

Comment

Je gaat toch geen moonwalk doen?

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    4 punts, bi/tri/rug/buik
                    Billen, triceps, rug en buik?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Als jij wilt dat ik die doe, dan doe ik hem wel. maar nee zit er niet in ahah

Comment

• Robbie knijpt graag in billetjes voor de vetmeting
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                          Robbie knijpt graag in billetjes voor de vetmeting
                          Zelfs niet bij vrouwen

Tallie nog effe een most muscular zoals ik zei 1:45

Maar kijk ook de rest van de routine, vanaf 30 sec is het ziek.....echt monsterlijk, breng Levrone van die tijd nu op de O en hij wint hem easy, monsterlijk, esthetisch, symnmetrisch, proporties, balans, perfecte poses(oh zijn side chest is ook ziek, uit 3kwart perspectief lijkt ie nog steeds enorm wijd) jammer dat ze zo niet meer poseren

Kevin levrone grand prix routine '99 - YouTube

Comment

• Heb je ook ergens foto's gepost in dit logje? volg het regelmatig en ben nog niet echt iets tegen gekomen. Misschien dat ik ze over het hoofd gezien heb ?
                            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Heb ze wel geplaatst ja, maar niet heel veel. Ben beetje onzeker op dat gebied. Krijg zo wel wat fotos gemaild, dan zal ik er 1 of 2 opzetten .

Comment

• Deze is vrijdag genomen. Nog 2 weken om alles te geven wat ik heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X