Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wereld van verschil vergeleken met hoe je eruit zag in je eerdere foto's. In positieve zin. Gaat erg goed, zo te zien!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Gaat dus lekker? Zelfs een aanzienlijk verschil tussen die foto op je avatar
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Zo he, gaat top man.

Comment

• Damn, gaat de goede kant op man! Nog even doorzetten, you're allmost there!
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• En onzeker hoef je zeker niet te zijn.
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Erg droog. Ook een mooie smalle waist icm bovenlichaam.

Enigste wat ik.denk dat beter kan is iets meer massa, je hoofd op de pic is groot tov middel.( no offence)
              Waarschijnlijk heb ik een verkeerd beeld van hoe bodybuilders eruit zien.
              Maarja, ik moet niet lullen want zon fysiek heb ik voorlopig nog niet. Erg knap.
              Last edited by Nocerino; 20-11-2012, 19:17.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Meer massa is altijd beter he. Maar gaat mij erom dat ik er goed uit zie op het podium tov de andere mensen in mijn klasse. Dus op basis van klasse moet je winnen en niet op basis van de andere klasses. En je moet je ook bedenken dat ik naturel ben he, dus om heel droog naturel te worden is super hard werken.

@ derest Dankjulliewel . Doet me weer goed.

Net weer 45 minuten rug+ uurtje cardio gedaan. Heavy shit echt. Straks nog ff half uur poseren en dan slape en morgenochtend om 6 uur weer cardio.

Comment

• Gaat echt goed tal!!
                  keep the focus going!

Comment

• Zet je foto's eens naast elkaar ter vergelijking. Lukt dat?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Zo man kan nog foto goed voor me halen toen je mee deed aan beachboy contest. Je mag trots zijn op de behaalde resultaten zullen veel je niet nadoen op die leeftijd!

Respect man
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Lekker bezig Talal! Mirin', jelly as fuarrkk, alles. Echt weer degelijke progressie om trots op te zijn. Ben benieuwd hoe je er op het podium bij staat! Succes met de laatste loodjes.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Voor inferno

@ derest Super bedankt voor je reacties! Ben ook wel trots op wat ik tot nu toe bereikt hebt. Deze 1,5 week pfff zo facking zwaar weer, maar het moet he.

Comment

• Oef!!En dat gewoon puur naturel en hard werken(mert een beetje zeuren erbij )
                            Hij gaat lekker Tal!!!)) Nog effe en ik ben trots op je............mits je ophoud met zeuren he
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• netjes hoor !

Comment

• Ziet er goed uit Tal!
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...