log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Guus wil solliciteren bij het koningshuis als human flag. Succes man ik hoop dat je je droom waar kunt maken ! Wel lekker die squat trouwens.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
      Guus wil solliciteren bij het koningshuis als human flag. Succes man ik hoop dat je je droom waar kunt maken ! Wel lekker die squat trouwens.
      Haha ja met de kroning van onze king zal ik mezelf laten bodypainten in rood wit blauw en dan in een lantaarnpaal gaan hangen als menselijke vlag zoals deze gast:

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Magere mannetjes hebben er wel voordeel mee
        Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
          Magere mannetjes hebben er wel voordeel mee
          Helaas ben ik niet mager Mijn bouw is meer endo/meso.

Vandaag niet eens spierpijn van gisteren. Ook niet een heel klein beetje, gewoon helemaal niks. Was dat maar iedere keer zo

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Ik heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen

Whahah mn maatje zag t laatst en doet t gewoon in 1 x aan een hek !

Ik ook proberen maar heb nu al weer schouderblessure van dat kut geintje

je moet er sterk en kort voor zijn !

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
              Whahah mn maatje zag t laatst en doet t gewoon in 1 x aan een hek !

Ik ook proberen maar heb nu al weer schouderblessure van dat kut geintje

je moet er sterk en kort voor zijn !
              Ik ben 1m75 dus kort ben ik wel. Dat sterke kom ik vanzelf wel achter

Comment

• Dinsdag 29 Januari 2013 UB Training

De goden waren mij goed gestemd. Ik heb namelijk een PR op de bench behaald Vriendin was ook weer mee trainen en zij deed het ook goed. We waren dus in totaal met zn vieren en iedereen heeft ergens wel een PR gezet. Topdag dus

Bankdrukken
                20x20
                10x60
                8x80
                8x90
                6x92,5 PR

Chin Ups
                8xbw + 10 (bw=86kg)
                8xbw + 10
                8xbw + 10 + 2xbw

Incline Dumbbell Press
                12x30
                10x30
                9x30

Dumbbell Row
                10x35
                10x35
                10x37,5

Rear Delt Flyes
                12x12,5
                12x12,5
                12x12,5

Close Grip Bankdrukken
                12x60
                12x60
                10x60

Hammer Curls
                12x15
                12x15
                6x17,5 nog iets te zwaar dus
                8x15

Comment

• Op naar de 100kg bp . Die cgbp valt verhouding gewijs wel tegen lijkt het. Doe je die puur op techniek of... ? Omdat ik zie dat je hh ook hoger ligt. Dalijk zien we je nog met je eigen aesthetics crew miren de de gym als 't zo doorgaat whahaha .

Comment

• Epic benchpress inderdaad. Verhoudingsgewijs zou ik misschien een keer rug als eerste doen 1x in de week, want je doet UB/LB toch? Want je chest en front is weer erg sterk maar als ik kijk naar de gewichten op bijvoorbeeld je dumbell rows zou ik zeggen dat rug dan weer relatief zwakker is. Kan je natuurlijk beter beoordelen aan fotos maar anders zou je dat eens kunnen proberen om het gelijk te trekken.
                    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Guus respect! Vraag me toch echt af hoe je in zo'n korte tijd al zulke stats hebt op kunnen bouwen. Volg je nog steeds een strict voedingsschema? En met voor schema's ben je ooit begonnen, full body, split?

Zou wel leuk vinden om te kijken wat voor voedingsschema jij doet, ben zelf ook bezig eentje te maken. Blijf het lastig vinden om meerdere grote maaltijden per dag te eten, kwa meenemen en dergelijke. Zou jouwe vast als inspiratie kunnen gebruiken.

Veel succes en ik volg je!!

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                        Op naar de 100kg bp . Die cgbp valt verhouding gewijs wel tegen lijkt het. Doe je die puur op techniek of... ? Omdat ik zie dat je hh ook hoger ligt. Dalijk zien we je nog met je eigen aesthetics crew miren de de gym als 't zo doorgaat whahaha .
                        Ik doe de CGBP altijd als laatste en daar pak ik een hogere reprange dan bij BP. Daarom ligt die een stuk lager

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Epic benchpress inderdaad. Verhoudingsgewijs zou ik misschien een keer rug als eerste doen 1x in de week, want je doet UB/LB toch? Want je chest en front is weer erg sterk maar als ik kijk naar de gewichten op bijvoorbeeld je dumbell rows zou ik zeggen dat rug dan weer relatief zwakker is. Kan je natuurlijk beter beoordelen aan fotos maar anders zou je dat eens kunnen proberen om het gelijk te trekken.
                        Dankjewel. Ik doe inderdaad UB/LB en bench als eerste. Qua dumbbell row is het eigenlijk niet de kracht maar eerder de grip die parten speelt maar dat begint te verbeteren. Met T-Bar row zit ik namelijk wel op 10x85 reps en bent over row hetzelfde.

Originally posted by Damn View Post
                        Guus respect! Vraag me toch echt af hoe je in zo'n korte tijd al zulke stats hebt op kunnen bouwen. Volg je nog steeds een strict voedingsschema? En met voor schema's ben je ooit begonnen, full body, split?

Zou wel leuk vinden om te kijken wat voor voedingsschema jij doet, ben zelf ook bezig eentje te maken. Blijf het lastig vinden om meerdere grote maaltijden per dag te eten, kwa meenemen en dergelijke. Zou jouwe vast als inspiratie kunnen gebruiken.

Veel succes en ik volg je!!
                        Dankjewel Ik ben eigenlijk gelijk de 1e week begonnen met een voedingsschema. Ik was noob en wilde cutten terwijl ik niks had om voor te cutten. Er zat amper spier onder mn vetlaagje. Gelukkig had ik steeds honger en bleef ik steeds bij eten waardoor ik me niet aan het cutschema hield. Hierdoor groeide ik snel in spiermassa maar het is ook de aanleg die parten speelt.

Ik begon met een 2 daagse split 3x per week. Borst/Schouders/Triceps/Buik en Rug/Benen. Ik wil niet arrogant over komen maar ik heb mijn genen mee zitten. Dankzij goed eten en genen ben ik zo snel gegroeid. Sinds 1 december eet ik dagelijks 3700 kcal (bulk) en volg ik Dynobets UB/LB schema. Ik ben sindsdien van 82kg naar 86kg gegaan. Toen ik in maart begon met trainen woog ik 75kg.

Ik zit nu op mn laptop en heb het excelbestand van mn voedingsschema hier niet op staan. Ik ken het wel uit mn hoofd.

maaltijd1:
                        500ml melk, 50gram brinta en 30gram whey
                        2 boterhammen 35gram kipfilet beleg (3plakjes

maaltijd2:
                        2 boterhammen 35 gram kipfilet beleg (3plakjes)

maaltijd3:
                        3 hele eieren en 50gram ongezouten pinda's

maaltijd4:
                        3 gegrilde boterhammen met 75 gram tonijn (half potje)

maaltijd5:
                        150gram gehakt, 150gram aardappelen, 150gram groente

maaltijd6:
                        150gram rijst 80-100gram kipfilet

maaltijd7:
                        kwark(500gram)

ik wissel de tonijn en kip maaltijden vaak om. ligt er aan hoe laat mn training is, na de training eet ik altijd de kip. Als je wil post ik het excelbestand hier als ik thuis ben

Comment

• Bedankt voor je reactie man! Excel bestand zou top zijn.

Inderdaad heel veel mazzel met je genen. Kan me niet voorstellen trouwens dat wat jij eet neerkomt op 3700 kcal, dus ben benieuwd naar je excel bestand.

Ga zelf nu oefenen met squatten en deadliften. Ben nu vrij beperkt tot wat dumbell werk en apparaten, maar wil meer gaan trainen met losse gewichten. Techniek blijft lastig om te leren.

greetz..

Comment

• Het komt niet neer op 3700kcal nee, wel op 3693kcal
                            Goed dat je begint met squat en deadlift. Dat zijn in mijn optiek de twee belangrijkste oefeningen voor een goed onderstel en sterke core. Ik doe ook alles met losse gewichten, behalve legpress en kuiten (calf raise). Techniek leren kost tijd en je moet er aan wennen. Veel filmpjes kijken op youtube en jezelf in de spiegel bekijken tijdens het trainen helpt.

Bij de bijlage zit mn voedingsschema in een .zip bestand. Excel kon ik om een of andere reden niet uploaden
                            Attached Files

Comment

• Beescht be beeschting! Lekker bezig!
                              Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                                Beescht be beeschting! Lekker bezig!
                                Dankje. Jij ook! Ik wil ook 200kg kunnen tillen

Comment

Sidebar top desktop