log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kun je die 3700 kcal er een btje goed in krijgen? Lijkt me veel haha

Comment

• Is even wennen. 's Ochtends vind ik het lastig maar smiddags en savonds gaat het goed Vooral savonds voordat ik ga slapen heb ik zin in meer eten
      Last edited by Gus; 30-01-2013, 21:12.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
        Is even wennen maar ik heb nu vaak zelfs nog honger. Vooral savonds
        Goed bezig man! Ga zo door!

Comment

• ik had ook nog steeds honger toen ik rond de 4000kcal zat.. je lichaam vergt steeds meer kcal consumptie

zo was ik, voordat ik moest stoppen.. aan het cutten rond de 3000/3200kcal

oja, lekker bezig Guusd!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
            ik had ook nog steeds honger toen ik rond de 4000kcal zat.. je lichaam vergt steeds meer kcal consumptie

zo was ik, voordat ik moest stoppen.. aan het cutten rond de 3000/3200kcal

oja, lekker bezig Guusd!
            Danku als je tegen een leek zou zeggen dat je 4000kcal eet zou zn kaak waarschijnlijk op de grond vallen

Comment

• mag ik vragen waarom je bij de ene maaltijd maar 150gr aardappelen eet, want best weinig is. En bij de volgende maaltijd 150gr zilvervliesrijst wat weer behoorlijk veel is?
              Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                mag ik vragen waarom je bij de ene maaltijd maar 150gr aardappelen eet, want best weinig is. En bij de volgende maaltijd 150gr zilvervliesrijst wat weer behoorlijk veel is?
                Ene is voor de training, andere na. Voor de training wil ik graag veel koolhydraten binnen krijgen. Meestal wissel ik de rijst en tonijn maaltijden om.

Comment

Ik heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen

Haha nice man, toevallig is dit plaatje bij mij om de hoek genomen .
                  Je bench gaat hard ouwe. Je hebt inderdaad een goede aanleg want je gaint als een beest in zowel kracht als massa.

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                    Haha nice man, toevallig is dit plaatje bij mij om de hoek genomen .
                    Je bench gaat hard ouwe. Je hebt inderdaad een goede aanleg want je gaint als een beest in zowel kracht als massa.
                    Bedankt man Woon jij in Osdorp? Een maat van mij ook, ik kom er best vaak, misschien binnenkort ook een keer trainen bij die gym bij ookmeer. Meer en Vaart woont mijn maat

Comment

Bedankt man Woon jij in Osdorp? Een maat van mij ook, ik kom er best vaak, misschien binnenkort ook een keer trainen bij die gym bij ookmeer. Meer en Vaart woont mijn maat
                      Ja man! Osdorp de gekstuhhhhh.

Nee geintje ik woon in Nieuw-Vennep. Dicht bij Hoofddorp, Schiphol, en Amsterdam. Die 'Crossfit Amsterdam' ligt echter bij ons in het dorp. Ik kom eerlijk gezegd nooit in Osdorp .

Comment

Nee geintje ik woon in Nieuw-Vennep. Dicht bij Hoofddorp, Schiphol, en Amsterdam. Die 'Crossfit Amsterdam' ligt echter bij ons in het dorp. Ik kom eerlijk gezegd nooit in Osdorp .
                        Heey nieuw vennep dat ken ik. Waar ga je niet een keer bij robbie trainen dan, In hillegom?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Heey nieuw vennep dat ken ik. Waar ga je niet een keer bij robbie trainen dan, In hillegom?
                          I knew it! Ik vroeg het een tijdje terug al aan Robbie omdat ik al het een en ander hoorde over zijn (of Mascha's?) gym in Hillegom, maar hij las er denk ik overheen.

Train jij ook wel eens bij hem? Lijkt me erg leuk trouwens .

Comment

• Heel af en toe hoor. Ja for fun sport heet het. Is een goede gym, je hebt gewoon alles wat je nodig hebt indd. Zou gewoon binnenstappen, zie je hem zo zitte :P

Comment

Oh ik dacht dat die foto in osdorp was genomen aangezien ik daar heen werd gestuurd door google maps als ik Crossfit Amsterdam intypte

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Heel af en toe hoor. Ja for fun sport heet het. Is een goede gym, je hebt gewoon alles wat je nodig hebt indd. Zou gewoon binnenstappen, zie je hem zo zitte :P
                                Strak idee. Ben toevallig vandaag voor de zoveelste keer bij Basic Fit er uit geknikkerd omdat ik te hardcore voor ze ben

Laat het anders even weten als jij van plan bent er te trainen, dan kom ik ook . Lijkt me namelijk ook wel eens leuk om met wat gasten van bodynet te trainen. Als je daar tijd en zin voor hebt, hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X