log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het nadeel van eiwitten halen uit normaal voedsel is weer dat je dan ook dat het weer vaak een stuk duurder kost. Uiteindelijk moet alles ook maar binnen je budget passen natuurlijk. Lekker dan dat je toch nog een goede training had, goed rusten nu dus .

Comment

• Originally posted by Tails View Post
      Het nadeel van eiwitten halen uit normaal voedsel is weer dat je dan ook dat het weer vaak een stuk duurder kost. Uiteindelijk moet alles ook maar binnen je budget passen natuurlijk. Lekker dan dat je toch nog een goede training had, goed rusten nu dus .
      Guus steelt van die rijke tata's G. Hij heeft iPhone, iPod en goud jwz. Zalm en die biefstuk... tazz, dat kost goedkoop voor hem.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Die broccoli gaat heerlijk ruiken als het een dag in zo'n bakje heeft gezeten .
        Als je honger krijgt moet gewoon een kauwgompje nemen. Zo eentje van stimorol die zo 'fresh' zijn dat je jezelf er kunstmatig mee kan invriezen. Verwaasloosbare cals en remt de honger als een beest.

Comment

• Guusd! Ik heb net bijna alles 68 pagina's van je log doorgelezen en ik heb maar één woord RESPECT!

Ik vraag me wel af wat precies je doel is en dan met name op langer termijn, wil je echt naar wedstrijden toewerken en je helemaal droog trainen of toch zoveel mogelijk blijven groeien en in kracht toenemen maar dan hobbymatig?

Comment

• Originally posted by Viggy View Post
            Guusd! Ik heb net bijna alles 68 pagina's van je log doorgelezen en ik heb maar één woord RESPECT!

Ik vraag me wel af wat precies je doel is en dan met name op langer termijn, wil je echt naar wedstrijden toewerken en je helemaal droog trainen of toch zoveel mogelijk blijven groeien en in kracht toenemen maar dan hobbymatig?
            Dankjewel Viggy, leuk om te horen

Mijn doel is om naturel zo groot mogelijk te worden en misschien in de toekomst 1x mee doen aan een wedstrijd. Alles natuurlijk hobbymatig , nu probeer ik te cutten naar 8-10%. Ook wil ik qua kracht een keer 200 kunnen deadliften , 6x100 bankdrukken en 160 squat.
            Last edited by Beachboy; 24-04-2013, 13:25.
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Damn die Quads blijven ziek haha goed bezig!

Ben echt benieuwd wat UD2 je brengt. Ik eet op dit moment 3-500kcal onder mijn onderhoud en dan verrek ik al van de honger
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ben ook zeer benieuwd hoe je er Ripped uitziet, je bent nu al een kleine tank

Comment

• Misschien wel beter ja.. Kan een mod die post aanpassen? Dagje 2 ud2, nog steeds hongerig maar de carb koad komt al in zicht

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Misschien wel beter ja.. Kan een mod die post aanpassen? Dagje 2 ud2, nog steeds hongerig maar de carb koad komt al in zicht
                    Even de report knop gebruiken of een privé bericht sturen naar een van de moderators.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik ga zo trainen, als het goed is het zwaarste gedeelte van ud2. Ik voel me nu al helemaal leeg en moe dus dat trainen gaat een hel worden. Wel een geluk bij een ongeluk dat ik me zo voel want dat betekent dat ik goed op weg ben om depleted te zijn

Comment

• Ben benieuwd, veel prs worden zo verbroken
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Net de laatste depletion workout gehad. Ging veel beter dan verwacht. Amper misselijk gevoel gehad. Wel veel brandende spieren gevoeld maar het ging wel goed. Ik was weer helemaal in een andere wereld en de training was zo voorbij. Ik woog 84kg

Comment

• Ghehe netjes man.. ben zeer benieuwd wat de UD2.0 je op gaat leveren!

Comment

• Vandaag is de laatste low carb dag. Morgen rond een uur of 2 trainen en daarna begint de carb load. Mijn benen voelen echt heel verzuurd aan. Door het huis lopen kost al moeite en nu ik achter mijn bureau zit voel ik gewoon dat mijn lichaam, vooral de benen, schreeuwt om carbs

Comment

• Hier mijn carb load schema

Carb load:
                                Vrijdag: Kcal 2213 Eiwit: 162 gram Koolhydraten: 358 gram Vetten: 21 gram (+olijfolie uit saus)

15:00 Tension Workout
                                16:40 2 shakes met in totaal 125 gram dextrose + 50 gram whey
                                18:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 10ml olijfolie + 5 gram creatine
                                20:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 5 gram creatine
                                22:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 5 gram creatine
                                00:40 500ml kwark

Zaterdag: Kcal 4288 Eiwit: 247 gram Koolhydraten: 745 gram Vetten: 47 gram

9:30 200 gram rijst + 50 gram kipfilet
                                12:45 150 gram pasta + 50 gram kipfilet
                                16:00 500 ml melk + 100 gram brinta + 2 broodjes (100 gram) + 30 gram pindakaas + 5 gram creatine
                                18:00 500 ml melk + 100 gram brinta + 1 broodje (50 gam) + 15 gram pindakaas + 5 gram creatine
                                20:00 150 gram pasta + 100 gram kipfilet + saus
                                22:00 500 ml melk + 100 gram brinta
                                00:00 500 gram kwark

Totaal: Kcal 6601 Eiwitten: 408 Koolhydraten : 1104 Vetten:68*

*= In de zelfgemaakte pastasaus zit ook een beetje olijfolie waardoor het aantal gram vetten iets hoger uit valt dan 68
                                Last edited by Gus; 26-04-2013, 01:58.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X