Even een update met foto's. Belichting is niet helemaal hetzelfde. Ben blij dat ik wat massa op de schouders er bij heb. Deze foto's zijn van 8 november 2012 en van 7 januari 2013 (vandaag). 1 december ben ik gaan bulken.
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Tails View PostMaking all kinds of gains brah goed bezig.
Maandag 7 Januari 2013
De eerste LB training van dit jaar ging best wel goed
Squat
20x20
8x70
8x100
8x110
8x110
Romanian Deadlift
8x100
8x110
6x120
Leg Press
12x220
11x230
10x230 bij 11 failde ik en moest ik met mn handen op mn knieen duwen anders was ik geplet
Standing Calf Raise
12x125
12x135
10x140
Ham Glute Raise
15x
11x ik gebruikte mn armen wat minder en alleen mn benen, veel beter zo
10x
Barbell Rollout
15x
15x
15x
Tijdens de 2e set barbell rollout kwam er ineens een meisje voorbij met een ontzettend dikke reet. Was gewoon niet meer normaal, ze had nergens veel vet maar die kont was echt zo dik. Uit verbazing pleurde ik met mn kin op de grond toen ik mezelf naar beneden liet zakkenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
-
Dinsdag 8 Januari 2013 UB training
Lekkere training. Kwam er thuis wel achter dat ik Rear Delt Flyes ben vergeten Kwam vast door de blonde milf of door de andere sma waardoor ik lichtelijk mijn focus verloor.
Bankdrukken
20x20
8x60
8x80
8x85
6x90 (laatste rep failde)
Chin Ups
8xbw + 10 (bw=85.3kg)
8xbw + 10
8xbw + 10
Incline Dumbbell Press
12x30
11x30
10x30
Dumbbell Row
10x32,5
10x35
10x35 ideaal gewicht. oefening ging super fijn
Central Grip Bankdrukken
12x60
10x65
9x65
Hammer Curls
12x12,5
10x15
8x15BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Tails View PostVolgende keer even pics maken van die milf en bij fitness chickz plaatsen . Is wel jammer van die laatste rep had je een spotter ?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Las net van je probleem met de front squad manieren.
Als jij later ooit jerks/cleans wil gaan doen dan zal je niets aan je huidige grip hebben en zal dit jou alleen maar in de in de weg gaan zitten.
Je kan niet echt van grip verwisselen halverwege een clean/jerk
Comment
-
Originally posted by Rawis View PostLas net van je probleem met de front squad manieren.
Als jij later ooit jerks/cleans wil gaan doen dan zal je niets aan je huidige grip hebben en zal dit jou alleen maar in de in de weg gaan zitten.
Je kan niet echt van grip verwisselen halverwege een clean/jerk
Foto's van de milf heb ik niet M'n samsung galaxy s3 gaat ineens niet meer aan dus ik zal ook een tijdje geen foto's kunnen makenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment