Netjes guus, altijd lekker pr s te breken, als je in een.upswing zit lekker blijven knallen.
log Gus
Collapse
X
-
-
Originally posted by quibus View PostJa dat is weer zon kutmoment, gelukkig wisselen ze elkaar af je zal nog wel zwaardere tegenslagen krijgen, dan onderscheiden zich de echte van de neppe zeg maar, al heb ik het gevoel dat jij wel blijft doorzetten.
@ Guusd lekker dat je PR's knalt. Geniet ervan en laat het je extra motiveren!"Straight outta gym"
Comment
-
Eerste twee jaar zijn her leukste, dikke progressie etc. als je vastloopt in gewicht/vvm en geen pr zet voor een tijdje dan wordt het zwaar, dan twee weken op vakantie en ineens ben je dan.drie maanden niet in de gym geweest.
Maar als ik jou zo inschat ga jij wel door, ik hoop het want je hebt imo best potentie.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostEerste twee jaar zijn her leukste, dikke progressie etc. als je vastloopt in gewicht/vvm en geen pr zet voor een tijdje dan wordt het zwaar, dan twee weken op vakantie en ineens ben je dan.drie maanden niet in de gym geweest.
Maar als ik jou zo inschat ga jij wel door, ik hoop het want je hebt imo best potentie.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Nu lijkt het net of ik.zeur maar zo bedoel ik het verder niet hoor.
Maar belangrijkste is dat je voor jezelf traint, grote kans dat je maten.eerder stoppen, zeker als jij.over een jaar twee keer zo groot bent, of zijn zij net zo dedicated?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNu lijkt het net of ik.zeur maar zo bedoel ik het verder niet hoor.
Maar belangrijkste is dat je voor jezelf traint, grote kans dat je maten.eerder stoppen, zeker als jij.over een jaar twee keer zo groot bent, of zijn zij net zo dedicated?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ik heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen
http://www.youtube.com/watch?v=KCpK7...e_gdata_player
Wel dik hahaha.Last edited by Nocerino; 26-01-2013, 20:36."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Maandag 28 Januari 2013 LB training
Ik had beloofd om een PR te zetten met squat ter ere van de aankondiging van de kroning van koning Willem IV.
Squat
20x20
8x80
8x115
8x120
8x130 PR
Romanian Deadlift
7x120
8x120
8x120
Leg Press
12x230
12x250
12x270
Standing Calf Raise
12x150
12x150
12x150
Ham Glute Raise
15x
12x
9x
Barbell Rollout
15x
15x
15xBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment