log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Netjes guus, altijd lekker pr s te breken, als je in een.upswing zit lekker blijven knallen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Netjes guus, altijd lekker pr s te breken, als je in een.upswing zit lekker blijven knallen.
      Dankjewel Zo'n upswing is inderdaad wel lekker. Jammer dat er altijd een einde aan komt
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ja dat is weer zon kutmoment, gelukkig wisselen ze elkaar af je zal nog wel zwaardere tegenslagen krijgen, dan onderscheiden zich de echte van de neppe zeg maar, al heb ik het gevoel dat jij wel blijft doorzetten.

Comment

Ja dat is weer zon kutmoment, gelukkig wisselen ze elkaar af je zal nog wel zwaardere tegenslagen krijgen, dan onderscheiden zich de echte van de neppe zeg maar, al heb ik het gevoel dat jij wel blijft doorzetten.
          Dit dus, toch doorgaan wanneer het niet lekker gaat of juist helemaal niet. Dat is waar je laat zien waar je van gemaakt bent.

@ Guusd lekker dat je PR's knalt. Geniet ervan en laat het je extra motiveren!
          "Straight outta gym"

Comment

• Dankjewel allemaal. Ik heb altijd erg zin om te trainen, juist wanneer ik een rotdag heb gehad dus qua motivatie zit het wel goed. Heb in bijna een heel jaar trainen misschien 3 of 4 training gemist

Comment

• Eerste twee jaar zijn her leukste, dikke progressie etc. als je vastloopt in gewicht/vvm en geen pr zet voor een tijdje dan wordt het zwaar, dan twee weken op vakantie en ineens ben je dan.drie maanden niet in de gym geweest.
              Maar als ik jou zo inschat ga jij wel door, ik hoop het want je hebt imo best potentie.

Comment

• Goed bezig, mooi dat de pr's gesloopt worden! Lekker doorgaan zo!
                Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

Eerste twee jaar zijn her leukste, dikke progressie etc. als je vastloopt in gewicht/vvm en geen pr zet voor een tijdje dan wordt het zwaar, dan twee weken op vakantie en ineens ben je dan.drie maanden niet in de gym geweest.
                  Maar als ik jou zo inschat ga jij wel door, ik hoop het want je hebt imo best potentie.
                  Ja daar zie ik wel tegen op. Bij mij is het heel snel gegaan qua kracht en massa en het gaat nu nog heel snel. Ik verwacht dus ook dat de progressie sneller stopt. Gelukkig heb ik 2 trainingsmaten die me uitlachen mocht ik ooit geen zin hebben om te trainen

Comment

• Nu lijkt het net of ik.zeur maar zo bedoel ik het verder niet hoor.
                    Maar belangrijkste is dat je voor jezelf traint, grote kans dat je maten.eerder stoppen, zeker als jij.over een jaar twee keer zo groot bent, of zijn zij net zo dedicated?

Comment

Nu lijkt het net of ik.zeur maar zo bedoel ik het verder niet hoor.
                      Maar belangrijkste is dat je voor jezelf traint, grote kans dat je maten.eerder stoppen, zeker als jij.over een jaar twee keer zo groot bent, of zijn zij net zo dedicated?
                      Je zeurt niet hoor. Eentje is wel dedicated. Die trainde al voordat ik dat deed maar niet met heel goede schema's, nu wel. De andere was een beetje sjaak afhaak maar is sinds dit jaar begonnen met een voedingsschema en is iedere training gekomen en maakt ook wel gains dus dat loopt ook wel goed

Comment

• Ik heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                          Ik heb trouwens besloten om te oefenen voor de human flag. Mooie acrobatische pose waar je veel bekijks mee trekt gewoon een super gave move. Ik heb op internet magere mannetjes het zien doen dus ik denk dat het qua kracht wel goed zit, nu nog balans en heel veel oefenen

Bah beetje zitten showen dus. Unfollowed.

http://www.youtube.com/watch?v=KCpK7...e_gdata_player
                          Wel dik hahaha.
                          Last edited by Nocerino; 26-01-2013, 20:36.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Bodybuilden voor een menselijke vaandel?Word steeds gekker met die Guus D
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                              Bah beetje zitten showen dus. Unfollowed.

hannibal for king - YouTube
                              Wel dik hahaha.
                              Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Bodybuilden voor een menselijke vaandel?Word steeds gekker met die Guus D
                              Vind het er gewoon tof uit zien en wil dat ook kunnen normale training gaat natuurlijk voor! dit is gewoon voor er bij en voor de grap

Comment

• Maandag 28 Januari 2013 LB training

Ik had beloofd om een PR te zetten met squat ter ere van de aankondiging van de kroning van koning Willem IV.

Squat
                                20x20
                                8x80
                                8x115
                                8x120
                                8x130 PR

Romanian Deadlift
                                7x120
                                8x120
                                8x120

Leg Press
                                12x230