Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgens mij is die Carbload zo flex he, eigenlijk komt het erop neer dat je, je helemaal volstouwt
Succes
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Ik heb godverdomme steeds honger, heb nog geen half uur geleden gegeten en ik sterf nu alweer van de honger.
Heb even wat foto's gemaakt vanochtend meteen na het opstaan. Belichting was wel ideaal. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn van de before/after pics
Mijn eten voor deze dag. En morgen, en de dag daarna. Waar ben ik aan begonnen
Ja, het went niet die honger. Probeer bezig te blijven met dingen, druk studeren, werken, trainen, cardio. Bezig blijven, dan merk je niet zo dat je honger hebt. Veel water drinken, water met citroensap, veel thee, koffie. Veel groente. Dat onderdrukt op zich wel een beetje de honger.
Verder is het gewoon doorbijten tot de carb-load. Daarna is alles weer vergeten en vergeven en begint het zelfs leuk te worden. Het is gewoon door blijven gaan.
Ja, het went niet die honger. Probeer bezig te blijven met dingen, druk studeren, werken, trainen, cardio. Bezig blijven, dan merk je niet zo dat je honger hebt. Veel water drinken, water met citroensap, veel thee, koffie. Veel groente. Dat onderdrukt op zich wel een beetje de honger.
Verder is het gewoon doorbijten tot de carb-load. Daarna is alles weer vergeten en vergeven en begint het zelfs leuk te worden. Het is gewoon door blijven gaan.
Water met citroensap is een goede, dankjewel. Ik eet nu 600gr groente per dag. Maar als ik er meer van ga eten kloppen de macro's niet meer dus het is gewoon veel drinken en even doorbijten. Ben benieuwd naar de training straks. Ik zie er wel tegen op
Ik moet nog wel even verzinnen hoe ik op zaterdag de carb load in ga plannen. Ik moet dan werken, ik werk bij postNL en loop dan 4-5u lang rond om post te bezorgen wat dus ook een beetje cardio is. Qua tijd en hoeveelheid eten zal ik daar nog even over na moeten denken
Ik moet nog wel even verzinnen hoe ik op zaterdag de carb load in ga plannen. Ik moet dan werken, ik werk bij postNL en loop dan 4-5u lang rond om post te bezorgen wat dus ook een beetje cardio is. Qua tijd en hoeveelheid eten zal ik daar nog even over na moeten denken
Kan je geen shake maken van havermout, brinta en die ergens neerzetten. Dan pleur je er melk of water bij en dan zuip je die shit op tijdens je 4-5u werk. Dat moet toch niet als storend ervaren worden. Dat is max 2 minuten werk. Als je die havermout dan in de blender gooit kan je het zo opdrinken met melk/water.
Als je dan vlak voor je werk eet, die shake tijdens je werk en erna. Dan stoort het je totaal niet qua maaltijden .
Succes menneke komt goed en wat meer groente verneuky niks hoor ik tel die carbs geeneens behalve van wortels.
En vijf uur lopen met post is idd wel cardio, succes.
Ik kan er deze zomer mee in de weer, als jullie al allemaal als shredded mf'ers rond banjeren. Wel interessant om deze en de log van wpb een beetje door te spitten. Nog een maandje dan sluit ik aan in de ellende
Ik heb godverdomme steeds honger, heb nog geen half uur geleden gegeten en ik sterf nu alweer van de honger.
Heb even wat foto's gemaakt vanochtend meteen na het opstaan. Belichting was wel ideaal. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn van de before/after pics
Mijn eten voor deze dag. En morgen, en de dag daarna. Waar ben ik aan begonnen
Would bang 8/10
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
ik zou trouwens liever andere eiwitten nemen dan whey, puur omdat vast voedsel beter vult.
Ja ik heb echt een hele tijd zitten kloten omdat ik op te veel vet en kh uit kwam. Met de whey klopt het in ieder geval. Ik ga het een tijdje zo proberen en anders verander ik het
Bedankt voor de leuke reacties allemaal
Net de eerste depletion dag gehad. Heel de dag honger gehad en vrees gehad voor de workout. De workout zelf ging eigenlijk super lekker. Op het begin was het even aanpoten maar toen kwam ik ineens in een heel andere wereld en was de training zo voorbij. Geen last van misselijkheid gehad. Wel voelde ik, vooral de tweede helft, bij bijna iedere oefening alles branden. Op het einde stond ik ook te trillen op mijn benen maar dat hoort er allemaal bij. Morgen zal het zwaarder worden aangezien mijn glycogeenvoorraad nog aangevuld was van gisteren. Maarja we zullen zien hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment