Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha het blijft hilarisch! Gewoon deurgoannn. Prikkerdieprik! Succes man! Ziet eruit als solid kuurtje. Je hebt super solid base om lekker door te knallen op de tren.
"The only thing worse than failing is not trying."
haha ben als de dood voor naalden, helemaal als ik het zelf moet doen
ot: injectie ging niet helemaal volgensplan,
ik zette de injectie zelf, opzuigen deed iemand anders voor me toen gewoon goed 1,5ml erin gespoten toen zei de persoon die erbij stond de naald zit nu half in je reet, ik kijken ja hoor meteen eruit getrokken, ik zei tegen de persoon hoelang was die al half? waarop die zei ja net toen ik het zei, dus hooguit is er 1/10 van 1ml niet im gezet, dit kan toch niet echt kwaad?
toen had ik gekeken op me spuit hoeveel ml erin was gegaan en dat was 1,5ml, ik heb het er maar bij gelaten 300mg tren e dan maar 1e week 'om het lichaam maar even laten wennen ' . linkerbil sucks man.. volgende keer laat ik het doen bij me linker.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment