Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja dat ga ik ook doen, het lijkt echt alsof me kracht met de dag terugkomt.
ga na me 1rm volgende week ook 5rm uitvogelen.
Ps rest van de sups zijn ook weg.
Nee, daar kan ook nog wel wat bij, maar ik heb overal laag ingezet, beetje frustrerend want ik groei best wel op deze manier trainen.
Ik kan flink.zwaarder, maar aan.de andere kant zit ik dan.eerder op me max.
Dus twijfel even.wat te doen?
Nee, daar kan ook nog wel wat bij, maar ik heb overal laag ingezet, beetje frustrerend want ik groei best wel op deze manier trainen.
Ik kan flink.zwaarder, maar aan.de andere kant zit ik dan.eerder op me max.
Dus twijfel even.wat te doen?
Ps welke periodes zit jij in amerika?
Waarschijnlijk zal je max uiteindelijk hoger liggen als je blijft opbouwen op de manier zoals je nu doet.
Ik wilde genoeg rust kunnen houden tussen de sets om echt de max te testen en dus niet te vermoeid zijn voorddat ik echt begon.
me broertje en een vriend mee om te spotten waar nodig en lekker mee te trainen uiteraard, ik heb eerst van een oefening opgewerkt to 5 rm, dan weer rusten en met dezelfde oefening de 1rm testen.
Was dus meer uit te halen door het op verschillende dagen te doen maar ik heb nu een redelijk beeld.
Van de week nog een lichte training en dan 4 dagen malta 4 dagen vegas
SQ
5x155
1x167,5
DL
5x167,5
1x180
BP
5x125
1x137,5
OHP
5x85
1x95
BOR
5x85
1x100
Nu ga ik op de bank liggen en sta voorlopig niet meer op ;0
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment