Enne Suusje flink aan het bijkomen van Stereo Sunday? Ik was die random gast die langs kwam xD Whahaha
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ja zeg dat wel.. heb echt vandaag nodig om bij te komen. wat een leuk feestje weer! top weekend achter de rug, heerlijk. fantastisch weer gehad
gisteren valt best een pre depletiondag te noemen, alleen in de ochtend/middag wat gegeten, verder geteerd op de drankjes
vanmorgen was de depletiontraining echt hel hoor. bij iedere rep deed alles pijn, fuckin sauna in the gym, een en al ellende.. maar, we did it anyway. morgen nog en dan is depletion alweer voorbij.
vandaag start van de 4e week UD2. vorige week had ik het zout op orde, dat scheelde enorm. zaterdag was ik redelijk tevreden toen ik in de spiegel keek. ik denk dat ik wel tevreden kan zijn met de carbload opzet die ik nu heb. ook als ik mn zout blijf monitoren komt alles wel goed
na de training ben ik in de hangmat geland en heb ik mega hard aan mn kleurtje gewerkt vandaag, ga ik he-le-maal niks meer doen.
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Postja zeg dat wel.. heb echt vandaag nodig om bij te komen. wat een leuk feestje weer! top weekend achter de rug, heerlijk. fantastisch weer gehad
gisteren valt best een pre depletiondag te noemen, alleen in de ochtend/middag wat gegeten, verder geteerd op de drankjes
vanmorgen was de depletiontraining echt hel hoor. bij iedere rep deed alles pijn, fuckin sauna in the gym, een en al ellende.. maar, we did it anyway. morgen nog en dan is depletion alweer voorbij.
vandaag start van de 4e week UD2. vorige week had ik het zout op orde, dat scheelde enorm. zaterdag was ik redelijk tevreden toen ik in de spiegel keek. ik denk dat ik wel tevreden kan zijn met de carbload opzet die ik nu heb. ook als ik mn zout blijf monitoren komt alles wel goed
na de training ben ik in de hangmat geland en heb ik mega hard aan mn kleurtje gewerkt vandaag, ga ik he-le-maal niks meer doen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
In onze levers was met een optische lasertelescoop geen molecuul glycogeen meer te bekennen gisteravond.
Counting down the days....
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIn onze levers was met een optische lasertelescoop geen molecuul glycogeen meer te bekennen gisteravond.
Counting down the days....
Lees net dat ze regen opgeven voor 20 juli #$@%#@
Gelukkig kan er in een week nog veel veranderen'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
het wordt zaterdag gewoon korte-broekjes-weer hoor lekker weer naar feestje uitkijken!
afgelopen zaterdag heel vervelende korte powerworkout gehad. in de nacht van donderdag op vrijdag uuuureeeennnn kramp gehad in beide benen, hels gewoon. ondanks dat ik alle vitaminen en elektrolyten op peil houd. ik vermoed dat dag 5 lowcarb (zondags al gestart tm donderdag) en de depletion/cardio oorzaak zijn. veel gedronken, dat baatte niet.. uiteindelijk een halve pot hete tijgerbalsem erop gesmeerd en weer kalm gaan liggen. alleen werd de balsem koud ipv warm
het weekend verder rustig aan gedaan, heb nog steeds spierpijn van de kramp vandaag.. dat wordt lekker depleten vanavond
overigens deze week sodiumloadje
verder gaat het slapen nog steeds klote, studeren voor de NASM gaat goed en de liefde geweldig
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment