Suusje' s Shredding in Progress

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaaf log, zeg. Respect, Suus!
    Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• zooooo gisteren nog wat extra motivatie( had ik nog niet genoeg ) opgedaan op de openlimburgse, bodyfitness klasse. deze week even flink knallen qua trainen en cardio, en qua carbcycle kom ik ook goed uit in de dagen. vandaag dag 2 van een 3 daagse lowcarb, incl een mega goed humeur en energie voor 10 door het stralende zonnetje! ( en liters koffie)
      over 6 weken het eerste outdoor feestje op de planning, en de bedoeling is te shinen, net als de zon dan gaat doen 28+ graden op zn minst (optimist aan het woord)
      na deze perfecte week natuurlijk weer de resultaten van de meting

Comment

• Shinen.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Zyzz? We got Syss ! liv the shredded female life style!
          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
            Zyzz? We got Syss ! liv the shredded female life style!
            Syss of Suuss ?
            Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Ik luister naar alle

Comment

• Originally posted by resike View Post
                Zyzz? We got Syss ! liv the shredded female life style!
                hahaha
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• weinig nieuws te vertellen, carbcycle gaat nog steeds met gemak. vreselijke trek in nog meer carbs op de high dagen. geef mij maar low dagen, die zijn het gemakkelijkst.
                  ik kan me zelfs verheugen op cardio (op een lowdag, IF en cardio ) alleen balen dat als ik me 30 min in het zweet heb staan werken op de crosstrainer met een hoge hartslag dat ik dan nog geen 200cal heb verbrand.. mjaaaa beter dan niks.

op de high dagen nog steeds bezig met het FB schema, omdat dit zo lekker binnen carbcyclen past. maar ik verwacht dat ik binnenkort een UB/Lb schema ga doen

qua gewichten maak ik maar weinig progressie jammer genoeg. balen zelfs. alleen mn squats gaan langzaam omhoog in gew, 4x set van 12
                  en legpress/calfpress bouw ik flink, vinden mijn beentjes leuk
                  overall wordt mijn core sterker

ik wil alles tegelijk, maar dat gaat helaas niet. eerst focussen op fatloss, en then build some muscles

Comment

• Zuzz is beter
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
                      ik kan me zelfs verheugen op cardio (op een lowdag, IF en cardio ) alleen balen dat als ik me 30 min in het zweet heb staan werken op de crosstrainer met een hoge hartslag dat ik dan nog geen 200cal heb verbrand.. mjaaaa beter dan niks.
                      This calls for Tabata's
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Een vrouw die shredded wil worden, waren ze allemaal maar zo goed bezig meid erg dedicated .

Comment

• Vastberaden dametje hier, goed bezig. Je verheugen op cardio op low-carb. Liever jij dan ik .
                          "Straight outta gym"

Comment

• mijn low carb is de helft van mijn behoefte.. dus dat is prima te doen, proppen zelfs met IF. 5 "maaltijden"in 6 uur

ja inderdaad tijd voor tabatas pesc, ik zal mijn PT-er eens aan de jas trekken

skinny is ugly, ik wil lean en sterk worden

Comment

• If dying is what you want, than dying is what you get. Lowdag morgen?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
                                ik kan me zelfs verheugen op cardio (op een lowdag, IF en cardio )
                                Respect. Ik ben bloedchagrijnig op die dagen. Op leeg en honger xD.
                                Broomstick_bodybuilding op insta
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X