Suusje' s Shredding in Progress

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Euhhh ik doelde dus op je abs...

Comment

• haha rare kwiebus:P

over 2 weken is het eerste festival, ben benieuwd hoe ik er dan op sta! in ieder geval heb ik zichtbare Abs op Solarfestival, en geloof me, die worden geshowd.

ik verbaas mezelf steeds weer. gister met een vriendin wezen trainen. afvallen en sterker worden gaan eigenlijk niet samen, maar met carbcycle en wilskracht blijkbaar wel. even een indrukje van enkele gewichten
      squats; 3x12 40kg 1x12 50kg
      calfpress 100kg
      legpress: 140kg 3x12
      assisted chinups 41kg
      rackpull was 6x 100, is nu 6 x 110

benchpress ben ik waardeloos in. lege barbell meestal max. echter gister 30kg
      toen ik laatst een week op onderhoud heb gegeten was ik super sterk. ben benieuwd als ik strakjes laag VP heb behaald en echt kan gaan trainen! heb er zin in!

workout beeindigd met superset abdominals
      crunch, reverse crunch, hoovers 60sec recht links rechts en 3x12 rollouts
      lagen wij daar al kreunend in een hoekje in the gym : abs op ssssooollllaaaarrr te puffen

vandaag en morgen lowdag vanavond cardio, 6 km wandelen ofzo
      ik blijf mn voedingschemas aanpassen, eindeloos varieren in de lowcarbdagen!

Comment

• brute leggpress

Comment

• mijn onderstel is best sterk

Comment

• oke; laatste meting zei 17% wel gunstig milimeters ingevoerd, dus laten we maar 17,5 zeggen.
            nog niet verkeerd na een week maintenance en een week met een etentje, koninginnedag en een fles champagne ergens in die week. tevens mega bloat dag van de meting.
            deze week flink knallen en zoveel cardio als kan op de low dagen erin knallen. pinksterweekend shinen op 7th Sunday, hopelijk met 16,5 %

vandaag weer Fb getraind. mijn slaapprobleem werkt me echt tegen, heel erg vervelend. en als ik dan ook nog eens vroeg ga trainen is dat helemaal ellende. maar evengoed ieder setje gewichten verhoogd bij bijna alles.

as we speak een lange late dienst/slaapdienst waarin ik heb gezondigd potverdomme( geen crap hoor). voel me een verrader van mezelf

ik ben klaar om morgenvroeg (bijna) dood te gaan, om te vallen en weer op te staan. ik heb een HITcardio training in het vooruitzicht, heb er ontzettend veel zin in!

en ik heb ook gewoon zin in een caseineshake. vieze derrie normaal. maar de blender en ijsklontjes en een rietje maken het aangenaam

Comment

• 17% netjes hoor in zo'n korte tijd, kon ik maar zo strak op de voeding zitten Vooral doorgaan zo !
              Een dag niet getraind...

Comment

• Nice, lekker doorgssn suus, slecht slapen is wel naadje trouwens.

Comment

• nachtdiensten is killing voor een normaal ritme/ goede slaap
                  ook al wen je er in zekere zin wel aan

je gaat goed hé.... vetpercentage gaat er steeds mooier uit zien
                  hahaha... ik ken dat hoor... berouwvolle zondaar... als je altijd heel strikt bent met je voeding kan je dat helemaal niet hebben van jezelf
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• na twee weken krijg je de vraag of je nog leeft ja, alleen erg druk gehad,
                    trainen gaat lekker. ik probeer steeds bergen te verzetten en soms lukt het me ook nog eens. laatst heerlijk met twee vriendinnen gaan trainen, 3 beesten naast elkaar, dat geeft wat hahaha

3x80kg squat PR
                    2x 130kg rackpull
                    42,5kg bench press.

toevallig vanmorgen meting gehad, sinds de laatse bijna 3 weken geleden.. HOPPA 16procent. ik geloof het eigenlijk niet eens..

dusss shinen op de festivals komt helemaal goed. vorige week al flink gefeest op Seventh sunday, heerlijk gehad!

morgen ook gewoon keihard shinen door de poncho heen!
                    en lekker door blijven trainen/eten, nog plusminus 10 weken en dan ultiem festival hier thuisbasis, shinen met 12 procent en absss

ik moet mezelf wel targets blijven stellen heb ik geleerd

Comment

• Nice, succes suus.

Comment

• nog steeds goed bezig dus, keep it up!
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
                          na twee weken krijg je de vraag of je nog leeft ja, alleen erg druk gehad,
                          trainen gaat lekker. ik probeer steeds bergen te verzetten en soms lukt het me ook nog eens. laatst heerlijk met twee vriendinnen gaan trainen, 3 beesten naast elkaar, dat geeft wat hahaha

3x80kg squat PR
                          2x 130kg rackpull
                          42,5kg bench press.

toevallig vanmorgen meting gehad, sinds de laatse bijna 3 weken geleden.. HOPPA 16procent. ik geloof het eigenlijk niet eens..

dusss shinen op de festivals komt helemaal goed. vorige week al flink gefeest op Seventh sunday, heerlijk gehad!

morgen ook gewoon keihard shinen door de poncho heen!
                          en lekker door blijven trainen/eten, nog plusminus 10 weken en dan ultiem festival hier thuisbasis, shinen met 12 procent en absss

ik moet mezelf wel targets blijven stellen heb ik geleerd
                          Decibel, outdoor festival?

Gaat goed hier dus. Geen last van dat het vet bij "ongewenste" plekken minder wordt? Of heb je daar geen last van? (Je hoeft deze vraag natuurlijk niet te beantwoorden als het je stoort , maar ik vraag het me af).
                          "Straight outta gym"

Comment

• Je bedoelt vetvermindering door bijv benchpress?

Comment

• Goed bezig Suusje (mijn kat heet ook zo btw )!
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Lekker bezig, je squat meer dan ik 5x75 :$
                                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X