Euhhh ik doelde dus op je abs...
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
haha rare kwiebus:P
over 2 weken is het eerste festival, ben benieuwd hoe ik er dan op sta! in ieder geval heb ik zichtbare Abs op Solarfestival, en geloof me, die worden geshowd.
ik verbaas mezelf steeds weer. gister met een vriendin wezen trainen. afvallen en sterker worden gaan eigenlijk niet samen, maar met carbcycle en wilskracht blijkbaar wel. even een indrukje van enkele gewichten
squats; 3x12 40kg 1x12 50kg
calfpress 100kg
legpress: 140kg 3x12
assisted chinups 41kg
rackpull was 6x 100, is nu 6 x 110
benchpress ben ik waardeloos in. lege barbell meestal max. echter gister 30kg
toen ik laatst een week op onderhoud heb gegeten was ik super sterk. ben benieuwd als ik strakjes laag VP heb behaald en echt kan gaan trainen! heb er zin in!
workout beeindigd met superset abdominals
crunch, reverse crunch, hoovers 60sec recht links rechts en 3x12 rollouts
lagen wij daar al kreunend in een hoekje in the gym : abs op ssssooollllaaaarrr te puffen
vandaag en morgen lowdag vanavond cardio, 6 km wandelen ofzo
ik blijf mn voedingschemas aanpassen, eindeloos varieren in de lowcarbdagen!
Comment
-
oke; laatste meting zei 17% wel gunstig milimeters ingevoerd, dus laten we maar 17,5 zeggen.
nog niet verkeerd na een week maintenance en een week met een etentje, koninginnedag en een fles champagne ergens in die week. tevens mega bloat dag van de meting.
deze week flink knallen en zoveel cardio als kan op de low dagen erin knallen. pinksterweekend shinen op 7th Sunday, hopelijk met 16,5 %
vandaag weer Fb getraind. mijn slaapprobleem werkt me echt tegen, heel erg vervelend. en als ik dan ook nog eens vroeg ga trainen is dat helemaal ellende. maar evengoed ieder setje gewichten verhoogd bij bijna alles.
as we speak een lange late dienst/slaapdienst waarin ik heb gezondigd potverdomme( geen crap hoor). voel me een verrader van mezelf
ik ben klaar om morgenvroeg (bijna) dood te gaan, om te vallen en weer op te staan. ik heb een HITcardio training in het vooruitzicht, heb er ontzettend veel zin in!
en ik heb ook gewoon zin in een caseineshake. vieze derrie normaal. maar de blender en ijsklontjes en een rietje maken het aangenaam
Comment
-
nachtdiensten is killing voor een normaal ritme/ goede slaap
ook al wen je er in zekere zin wel aan
je gaat goed hé.... vetpercentage gaat er steeds mooier uit zien
hahaha... ik ken dat hoor... berouwvolle zondaar... als je altijd heel strikt bent met je voeding kan je dat helemaal niet hebben van jezelfik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
na twee weken krijg je de vraag of je nog leeft ja, alleen erg druk gehad,
trainen gaat lekker. ik probeer steeds bergen te verzetten en soms lukt het me ook nog eens. laatst heerlijk met twee vriendinnen gaan trainen, 3 beesten naast elkaar, dat geeft wat hahaha
3x80kg squat PR
2x 130kg rackpull
42,5kg bench press.
toevallig vanmorgen meting gehad, sinds de laatse bijna 3 weken geleden.. HOPPA 16procent. ik geloof het eigenlijk niet eens..
dusss shinen op de festivals komt helemaal goed. vorige week al flink gefeest op Seventh sunday, heerlijk gehad!
morgen ook gewoon keihard shinen door de poncho heen!
en lekker door blijven trainen/eten, nog plusminus 10 weken en dan ultiem festival hier thuisbasis, shinen met 12 procent en absss
ik moet mezelf wel targets blijven stellen heb ik geleerd
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Postna twee weken krijg je de vraag of je nog leeft ja, alleen erg druk gehad,
trainen gaat lekker. ik probeer steeds bergen te verzetten en soms lukt het me ook nog eens. laatst heerlijk met twee vriendinnen gaan trainen, 3 beesten naast elkaar, dat geeft wat hahaha
3x80kg squat PR
2x 130kg rackpull
42,5kg bench press.
toevallig vanmorgen meting gehad, sinds de laatse bijna 3 weken geleden.. HOPPA 16procent. ik geloof het eigenlijk niet eens..
dusss shinen op de festivals komt helemaal goed. vorige week al flink gefeest op Seventh sunday, heerlijk gehad!
morgen ook gewoon keihard shinen door de poncho heen!
en lekker door blijven trainen/eten, nog plusminus 10 weken en dan ultiem festival hier thuisbasis, shinen met 12 procent en absss
ik moet mezelf wel targets blijven stellen heb ik geleerd
Gaat goed hier dus. Geen last van dat het vet bij "ongewenste" plekken minder wordt? Of heb je daar geen last van? (Je hoeft deze vraag natuurlijk niet te beantwoorden als het je stoort , maar ik vraag het me af)."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment