Pescatore UD2 logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha, stitches heet dat. Komt bij veel mensen voor, geen zorgen. Weet niet exact waar het door komt to be honest maar je kan er vast wel het een en ander over vinden.

edit: Ff snel voor je gegoogled (that's what I do ) http://www.livestrong.com/article/52...-when-running/
    Last edited by pescatore; 21-05-2013, 17:26.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
      Haha, zo erg was het ook niet hoor. Ik ben vrij goed met tegenslag als je dat daar al onder kan scharen. Het is net een weekje vakantie . Zit nu precies op het gewicht van voor UD2 dus ff afwachten waar het stabiliseert als ik alle factoren zoveel mogelijk gelijk hou.

Ik ben er ook achter dat ik een 5 x 5 liefhebber ben, hou van de compounds en van de simpele opzet. Ik ben gewoon niet graag meer dan een uur actief aan het liften. Gewoon max knallen, intensief. Shakie en hop, de fiets naar huis.
      Haha, dat weet ik ook wel, maar ik snap je frustratie gewoon. Goede eigenschap, overigens tegen je "verlies" kunnen. Verlies is het niet, maar zo kan het wel voelen natuurlijk. Okay, interessant.

Ja, de eenvoud van 5x5 bevalt mij ook, maar toch krijg ik na een tijd jeuk om me spieren vanuit meerdere hoeken te bewerken. Daarom werkte SL uiteindelijk toch niet voor mij, helaas. Mentaal tenminste.

In ieder geval een erg positief punt dat je weet dat zoiets je bevalt, zeker als je iets lang wilt gaan doen.
      "Straight outta gym"

Comment

• Kort op lopen eten komt vaker terug BBC SPORT | Health & Fitness | What causes a stitch?. Komende uur weer wat te doen tnx

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Haha, dat weet ik ook wel, maar ik snap je frustratie gewoon. Goede eigenschap, overigens tegen je "verlies" kunnen. Verlies is het niet, maar zo kan het wel voelen natuurlijk. Okay, interessant.

Ja, de eenvoud van 5x5 bevalt mij ook, maar toch krijg ik na een tijd jeuk om me spieren vanuit meerdere hoeken te bewerken. Daarom werkte SL uiteindelijk toch niet voor mij, helaas. Mentaal tenminste.

In ieder geval een erg positief punt dat je weet dat zoiets je bevalt, zeker als je iets lang wilt gaan doen.
          Ja ik zie mezelf dat ook nog wel een tijdje doen in verschillende varianten. Ik kan overigens ab-so-luut niet tegen mijn verlies haha. Je zou eens met wat teamgenootjes van me moeten praten ik kan ballerina's die hun eigen kunstje boven het teambelang plaatsen op belangrijke momenten echt verschrikkelijk aanpakken. Heb wel een hekel aan mensen die de "ik ben een winnaar" act opvoeren maar dat niet in daden omzetten.

Maar dit is anders, dit is gewoon een kwestie van factoren optimaliseren, zo zie ik het tenminste. Gewoon evalueren en alles objectief op een rijtje zetten.

Comment

• Squat (excl warm-up setjes)

5 x 115
            5 x 115
            5 x 115
            5 x 115
            5 x 115
            +5 kg

Dips

5 x 5 bw +10
            5 x 5 bw +10
            5 x 5 bw +10
            5 x 5 bw +10
            3 x 5 bw +10 (-2 reps)

langzame uitvoering bevalt veel beter, met een kleine pauze op laagste punt

MP

​5 x 50
            ​5 x 50
            ​5 x 50
            5 x 50
            5 x 50

Doe deze wss iets te explosief, ga volgende keer gecontroleerder te werk, wss ff omlaag met gewicht.

DL

5 x 100

Wss kan dit naar 120-130 in no time. Ben hier te laag op gestart imo.

--------------

Ff soort onderhoudstrainingen, volgende week verder met UD2, hou dus geen rekening met schematisch verzwaren, dat komt na UD2 weer, dan gaan we ff kijken waar ik sta en een nieuw plan opzetten, wss met een soort deload (of hoe heet dat wanneer je ff terug in gewicht gaat om schematisch weer aan kracht te gainen)

------------

Fak Ubuntu waar ik nu opzit als test-run, ik wil ALLES klikkend kunnen regelen. NU moet ik voor sommige Windows applicaties "Wine" installeren, en dat lukt gewoon niet, zelfs niet met tutorials die overigens geschreven zijn door mensen die geen didactisch talent hebben whatsoever.

Niet dat ik nou zo'n godsgeschenk aan de wetenschap ben maar als ik al issues heb met shit alleen al te installeren dan is het simplisme van je systeem gewoon fkd up.

---------------

Ik heb het idee dat ik op mijn huidige 2500 kcal (200-300 onder onderhoud) droger wordt. Kan het niet hard maken in cijfers maar dit schijnt gewoon beter te werken dan UD2 tot dusver. Nu is het niet van eminent belang om veel droger te worden maar ik wil gewoon dat mijn lichaam doet wat ik voor ogen heb, hence een nieuwe cyclus UD2

Er moet ook nog een kilo of 5-8 aan massa bij. Ben gewoon iets te skeer nog imo maar het begint al ergens op te lijken. Maar dit moet ook wel een keertje gaan gebeuren. Ben bijna een jaar bezig nu en heb alleen maar lopen cutten eigenlijk. Ik wil wel eens gewoon veel eten en wat massa eraan plakken, first things first though.

Ben op zich wel tevreden over wat het doet op een lager vetpercentage, daarmee bedoel ik dat ik geen rare dingen heb zoals schots en scheve abs, rare, zwaar achterlopende of overheersende spiergroepen oid. Daarnaast heb ik op veel onderdelen mijn gewichten bijna verdubbeld dus het kan allemaal wel, cutten en gainen. Niet optimaal natuurlijk (not even close wss) maar geeft de burger in ieder geval moed dat je onder onderhoud je nog steeds prima kan ontwikkelen.
            Last edited by pescatore; 23-05-2013, 20:49.

Comment

• Gisteren 5k volle bak gelopen. 20.02m is een achteruitgang, had niet anders verwacht overigens. Ud2 zonder interval/hoge intensiteit shizzle is best wel een zware dip in mijn normale regime. Zal dit na de cycle wss recht moeten trekken.

Comment

• Vandaag wat vroeger opgestaan, 3 km warming up/lit, daarna 10 allout sprint intervals en je bent goed wakker

Later op de dag een belangrijke vergadering voor een heel groot contract voor mijn bedrijfje. Zou zomaar kunnen dat ik er 1 of 2 fulltimers bij moet nemen dan om een beetje een beeld te schetsen. Spannend, beste beentje voor zetten!

Comment

• Succes
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    Succes
                    Tnx m8, als ik het binnenhaal heb ik mezelf beloofd dat ik een bruin leren zomerjasje mag halen dat ik deze week gezien heb maar normaal gesproken tegen mijn principes is qua prijs. Is win - win dus

Comment

• Nog ff wat abs gedaan, morgen laatste SL training en dan weer UD2 in. Aanpassingen in carbload volgen nog. Maar voor we gaan trainen morgen ff jasje ophalen

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                        Nog ff wat abs gedaan, morgen laatste SL training en dan weer UD2 in. Aanpassingen in carbload volgen nog. Maar voor we gaan trainen morgen ff jasje ophalen
                        En wat als je er nou weer straks uitgroeit .

Goed, man dat je alles weer op de rit zet nu wat betreft UD2.0. Hoe is het met je gewicht gegaan de afgelopen week? Onder, boven het gewicht van voor, na UD2.0 of gelijk? Wat laat de spiegel zien? Zie je daar verschil? Gemoedstoestand etc?
                        "Straight outta gym"

Comment

• Zal wel meevallen met dat eruit groeien, daarnaast zijn dat jasjes die je eigenlijk nooit dicht draagt dus je hebt wat marge. Moeten zeker niet te groot zijn. En als het wel gebeurt, so be it.

Ik heb wel het idee dat ik droger wordt. Dat is meer hoe het aanvoelt overigens, dat vind ik zelf altijd handiger dan de spiegel. Ben precies terug waar ik begonnen was voor UD2, 83 kg (hoewel er 84kg in het begin van mijn log stond). Het zou dus goed kunnen dat ik uiteindelijk toch droger ben geworden maar better safe then sorry.

Qua gemoedstoestand zit het wel snor. Zo'n periode dat alles meezit. Altijd gevaarlijk overigens, ben meestal wat huiverig daarvoor omdat het meestal nooit lang duurt haha maar momenteel eigenlijk niks negatiefs aan mijn hoofd. Merk dat in shape zijn ook zakelijk voordelen heeft, je voelt je gewoon zekerder als je maatpakkie overal netjes aansluit, dan sta je bij wijze van spreken al met 1-0 voor als je een bespreking binnenloopt. En dat terwijl ik nooit echt issues heb gehad met zelfvertrouwen oid.

Mijn Bond-girl (Russisch) die ik een paar maandjes terug ontmoet heb daar dacht ik aanvankelijk ook van dat t een beetje een stretch was en nét een beetje out of my league (slimmer en aantrekkelijker dan ik, wil niet te oppervlakkig overkomen maar iedereen weet meestal van zichzelf wel waar ie staat tov het andere geslacht en er is altijd wel een bridge to far) maar ik bedacht me vanmiddag mss ben ik wel een league-je omhoog gegaan haha. Enfin, ik voel me prima zoals je ziet.

We gaan gewoon verder, ik leer overal nog van, merk ook dat ik technisch nog steeds vooruit ga omdat ik er bewust mee bezig ben. Als ik me blijf verbeteren, stapje voor stapje dan komt alles in orde dunkt me. Ik vergelijk mezelf ook niet met anderen, ben blij voor mensen als ze vorderingen maken maar ik vergelijk mezelf alleen met mezelf. Ik ben ook wel een beetje een "natural athlete" of hoe noem je zoiets dus ik ben, buiten dat het wat droger mag en er wat massa bij mag, eigenlijk van tevreden met hoe het verloopt en uitziet. Tijd voor fotoś hè. Vergeet het iedere keer
                          Last edited by pescatore; 24-05-2013, 21:42.

Comment

• Heb ik begrepen dat de vergadering goed is verlopen? Lekker dan.

Jij had een communicatiebureau toch?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Heb ik begrepen dat de vergadering goed is verlopen? Lekker dan.

Jij had een communicatiebureau toch?
                              Yes sir, vooral extern en strategisch. Although ik ook wat interna analyses heb gedaan afgelopen jaar. Maar ging inderdaad prima, is altijd een soort van strijd... andere partij doet alsof er voor mij tien anderen zijn en ik speel de kaart: wij weten beiden dat dit niet zo is met een risico dat ik met lege handen achterblijf. Kwestie van het initiatief niet uit handen geven is dat vaak. In the end of the day gaat het uiteindelijk zoals altijd maar over een ding en ik ben wel tevreden over de deal die ik eruit heb gesleept

Comment

• Ok klinkt goed. Heb je een website? Als je niet wilt delen dan kan je ook via pb sturen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X