Pescatore UD2 logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Nee, wilde ik deze week even nemen. Wss morgen, dan ff vergelijken met hoe het zich ontwikkeld in de toekomst. Hoerenzooi.
    Ouch, ja ik ben ook zo'n sukkel geweest die geen pic's heeft gemaakt vanaf dag 1 UD2.0. Daar heb ik me broer al voor bedankt die dat al zoveel weken beloofde. Daarom heb ik ook pas foto's na een aantal weken UD2.0.

Maar goed van fouten leer je. Je kan ook gewoon een progressie video voor jezelf maken waar je alle poses erdoor heen blaast en dat dan vergelijkt met je andere video. Op die manier ben je niet afhankelijk van een ander om je progressie te meten, omdat je hem gewoon op record stand zet je telefoon en dan je poses doorloopt.

Dit is uiteraard niet het antwoord waar je op hoopte te horen, maar ik kan echt niets beters voor je bedenken.
    "Straight outta gym"

Comment

• Haha, ben gewoon een beetje kribbig waarom het nooit eens simpel, zoals bij iedereen, verklaarbaar en soepel kan verlopen. Ik moet altijd fkn drastische shit doen.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik snap je gedachte, maar doe het maar eens twee weken en dan als reward een gewichtstijging zien. Ben benieuwd wat je dan concludeert.
        Ik was laatst wat research aan het doen naar UD2.0 en zag dat er ook heel veel mensen die binnen een korte tijd zowel massa aanzet als vet verliest. Het word gezien als het enige effectieve programma die voor beide gevallen in een zelfde periode kan zorgen, naast bijvoorbeeld carbcyclen. Veel mensen vielen in gewicht een paar, verwaarloosbare kilo's af, maar werden droger en zette spiermassa aan. Ik geloof best dat je gewicht erg veranderd als je kijkt naar de verschillende kcal intakes per dag. Gewoon nog even aankijken joh, je bent nu eenmaal begonnen en nu verder knallen. Maakt me wel steeds nieuwsgieriger naar dit programma hehehe.

Ik zou lekker door blijven gaan waarmee je bezig was en zoals eerder gezegd en op vaste momenten je fysiek vastleggen. Geloof ook best dat als je 30x per dag in de spiegel kijkt dat je bijna geen verschil ziet (hier een narcist die kan confirmen ), dus zou dat ook lekker laten.

Kan misschien komen door ...... nee laat maar
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
          Ik was laatst wat research aan het doen naar UD2.0 en zag dat er ook heel veel mensen die binnen een korte tijd zowel massa aanzet als vet verliest. Het word gezien als het enige effectieve programma die voor beide gevallen in een zelfde periode kan zorgen, naast bijvoorbeeld carbcyclen. Veel mensen vielen in gewicht een paar, verwaarloosbare kilo's af, maar werden droger en zette spiermassa aan. Ik geloof best dat je gewicht erg veranderd als je kijkt naar de verschillende kcal intakes per dag. Gewoon nog even aankijken joh, je bent nu eenmaal begonnen en nu verder knallen. Maakt me wel steeds nieuwsgieriger naar dit programma hehehe.

Ik zou lekker door blijven gaan waarmee je bezig was en zoals eerder gezegd en op vaste momenten je fysiek vastleggen. Geloof ook best dat als je 30x per dag in de spiegel kijkt dat je bijna geen verschil ziet (hier een narcist die kan confirmen ), dus zou dat ook lekker laten.

Kan misschien komen door ...... nee laat maar
          Zit een beetje te twijfelen tussen een weekje onderhoud en dan verder gaan, kijken waar mijn gewicht stabiliseert of verder gaan met een aanpassing in de carbload en wat meer cardio dan voorheen.

Comment

Zit een beetje te twijfelen tussen een weekje onderhoud en dan verder gaan, kijken waar mijn gewicht stabiliseert of verder gaan met een aanpassing in de carbload en wat meer cardio dan voorheen.
            Ik zou doorgaan, misschien doet die cardio wonderen voor de weegschaal, spiegel. Ik zou dat doen, sommige mensen hebben namelijk (wat meer) cardio nodig om lekker die vetverbranding een schop onder z'n hol te geven. Give it a try.
            "Straight outta gym"

Comment

• Ja als ik las wat de bovengrens aan cardio is in Lyle zijn methode, zelfs dat is beduidend minder dan hetgeen ik gewend ben. Mss heb ik het te ver teruggeschroefd wat ik al eerder aangaf. Ik zit zelfs (zal allemaal wel meevallen) er weleens aan te denken dat ik een heel laag basisonderhoud heb dat wellicht verbloemd is geweest door de hoeveelheid maar vooral intensiteit van de cardio die standaard in mijn leefpatroon verweven zit. Ik doe namelijk voor mijn werk fysiek geen reet, maar dan ook echt niks. Koffie drinken met klanten en werknemers van bedrijven interviewen is het meest inspannende zo ongeveer.

Ik denk toch dat ik een weekje onderhoud inlas, gewoon om te kijken wat het doet en begin volgende week met een nieuwe cycle. Het kan namelijk geen kwaad en kan nuttige data opleveren, bang om motivatie te verliezen ben ik niet, daar ben ik veel te eigenwijs voor .

Keuzes keuzes...

Comment

• Zoals geplanned even een weekje onderhoud en kijken waar ik stabiliseer. Vandaag alweer 1,5 kg lichter, dit wil wss zeggen dat ik met veel vocht uit de carbload kom en deze wss omlaag aan moet passen. Ik wil even kijken wat het doet om zo aanpassingen te kunnen maken in mijn ud2 schema.

Mijn toiletgang daar kun je de klok bijna op gelijk zetten, dus daar zit meestal het verschil niet in.

Mocht ik rond de 83 kg uitkomen op het einde van de week (ongeveer waar ik mee begon) dan probeer ik de volgende aanpassingen:

-cardio op de low-dagen
                -carbload van 15g/vvm naar 12g/vvm

Vervolgens kijken we weer na 2 weken wat het doet. Baal er een beetje van dat het bij iedereen kennelijk moeiteloos en vlekkeloos werkt en ik weer met achterlijke dingen te maken krijg, maar goed het is zoals als het is ik heb er maar mee om te gaan het is niet anders.

Comment

Zoals geplanned even een weekje onderhoud en kijken waar ik stabiliseer. Vandaag alweer 1,5 kg lichter, dit wil wss zeggen dat ik met veel vocht uit de carbload kom en deze wss omlaag aan moet passen. Ik wil even kijken wat het doet om zo aanpassingen te kunnen maken in mijn ud2 schema.

Mijn toiletgang daar kun je de klok bijna op gelijk zetten, dus daar zit meestal het verschil niet in.

Mocht ik rond de 83 kg uitkomen op het einde van de week (ongeveer waar ik mee begon) dan probeer ik de volgende aanpassingen:

-cardio op de low-dagen
                  -carbload van 15g/vvm naar 12g/vvm

Vervolgens kijken we weer na 2 weken wat het doet. Baal er een beetje van dat het bij iedereen kennelijk moeiteloos en vlekkeloos werkt en ik weer met achterlijke dingen te maken krijg, maar goed het is zoals als het is ik heb er maar mee om te gaan het is niet anders.
                  Goed, ik zie een uitgestippeld plan.

Waarschijnlijk had je toch wat meer vocht vast door die carb-load dan je had gedacht, wat niet erg is. Ikzelf kom ook 1-3kg aan door de carb-load en echt hard stond ik er ook nooit bij (terwijl dit wel de bedoeling zou moeten zijn), maar toch. Ikzelf ga enkel elke dag naar het toilet wanneer ik 2800-7000kcal binnenkrijg. Bij de low calorie dagen, ga ik niet eens elke dag en anders is het niet eens noemenswaardig dat gewicht. Als je je weegmomenten daar op afstemt kan je dat verschil in ieder geval al uitsluiten.

Ga je opgeschreven dingen uitproberen en dan gaat dat goedkomen, dat kan niet anders.

Bekijk het zo, de eerste cycles zijn altijd rommelig en het is aan jou om uit te vinden wat wel de juiste waardes zijn waar jij mee moet gaan werken, nu kan je in de toekomst namelijk veel efficiënter gaan cutten m.b.v. UD2.0. Al het begin is moeilijk namelijk. Straks weet je precies wat je wel en niet moet doen qua kcal, carbs, cardio etc.

Succes en houd ons op de hoogte.
                  Last edited by Iron Mind; 20-05-2013, 13:38.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Goed plan Pesc,doorzetten hè kerel! Hoe ontwikkeld je kracht zich?

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                      Goed, ik zie een uitgestippeld plan.

Waarschijnlijk had je toch wat meer vocht vast door die carb-load dan je had gedacht, wat niet erg is. Ikzelf kom ook 1-3kg aan door de carb-load en echt hard stond ik er ook nooit bij (terwijl dit wel de bedoeling zou moeten zijn), maar toch. Ikzelf ga enkel elke dag naar het toilet wanneer ik 2800-7000kcal binnenkrijg. Bij de low calorie dagen, ga ik niet eens elke dag en anders is het niet eens noemenswaardig dat gewicht. Als je je weegmomenten daar op afstemt kan je dat verschil in ieder geval al uitsluiten.

Ga je opgeschreven dingen uitproberen en dan gaat dat goedkomen, dat kan niet anders.

Bekijk het zo, de eerste cycles zijn altijd rommelig en het is aan jou om uit te vinden wat wel de juiste waardes zijn waar jij mee moet gaan werken, nu kan je in de toekomst namelijk veel efficiënter gaan cutten m.b.v. UD2.0. Al het begin is moeilijk namelijk. Straks weet je precies wat je wel en niet moet doen qua kcal, carbs, cardio etc.

Succes en houd ons op de hoogte.
                      Ja zo zie ik het ook een beetje, ff fine tunen. Heb geen haast beter meteen goed regelen het is veel te complex om maar wat aan te kloten als het niet optimaal gaat.

Originally posted by aktito View Post
                      Goed plan Pesc,doorzetten hè kerel! Hoe ontwikkeld je kracht zich?
                      Geen zorgen, discipline zal het niet aan liggen. Kwestie van plan maken, bek houwe en uitvoeren. Kracht gaat prima maar ook dat is ff tweaken omdat je met een nieuw schema altijd ff moet zoeken naar de maximale inspanning. Ik wel tenminste.

Comment

• Offtopic:

Na uren oefenen: ik kan em spelen ik kan em spelen

John Mayer - Heart of Life (Acoustic) - YouTube

Comment

• Gisteren Stronglifts, ff soort deload:

's Ochtends 5km lekker uitlopen daarna rond 5 in de middag aan de gewichten

Squat (excl warm-up setjes)

5 x 110
                          5 x 110
                          5 x 110
                          5 x 110
                          5 x 110

Chin-ups

5 x 5 bw +15
                          5 x 5 bw +15
                          5 x 5 bw +15
                          5 x 5 bw +15
                          5 x 5 bw +15

Bench

5 x 85
                          5 x 85
                          5 x 85
                          5 x 85
                          5 x 85

Barbell row

​5 x 55​
                          ​5 x 55
                          ​5 x 55
                          5 x 55
                          5 x 55

-----------------

Vandaag sprints gedaan. 10 x 90m all out heen en rustig terug binnen 1 minuut. Kreeg bij de laatste 2 steken in mijn lats, alleen aan de rechterkant. Weird shit. Wel lekker maar o zo killing die shit. Donderdag Tabata's

Comment

• Hoe gaat het met het koppie, Pesc? Alles (weer/nog) stabiel? Aan je training van deze week zal het niet liggen in ieder geval .
                            "Straight outta gym"

Comment

• Haha, zo erg was het ook niet hoor. Ik ben vrij goed met tegenslag als je dat daar al onder kan scharen. Het is net een weekje vakantie . Zit nu precies op het gewicht van voor UD2 dus ff afwachten waar het stabiliseert als ik alle factoren zoveel mogelijk gelijk hou.

Ik ben er ook achter dat ik een 5 x 5 liefhebber ben, hou van de compounds en van de simpele opzet. Ik ben gewoon niet graag meer dan een uur actief aan het liften. Gewoon max knallen, intensief. Shakie en hop, de fiets naar huis.

Comment

• Beetje offtopic maar vraagje omdat jij een ren expert bent, ik heb buikspierpijn na het rennen. Is dat normaal? Vooral ondernuikspieren.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X