Pescatore UD2 logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Gewoon doorbeuken die metingen geloof ik al niet echt meer. Als jij droger wordt in de spiegel is het gewoon prima. Geef het ook wat tijd! Ik merkte de eerste 2 weken qua gewicht op de weegschaal er ook niet super veel van voor me gevoel (in de spiegel wel..) volgens mij toen de 2 weken erna leek ik wel 4 weken resultaat in 2 weken behaald te hebben in de spiegel en op de weegschaal. Kan met vocht verschuivingen te maken hebben.

Gewoon lekker door blijven gaan, chef.
    Ja dat was ook het plan, ben ook niet in paniek hoor, gaat wel prima vind ik. Komt allemaal vanzelf in orde. Moet trouwens ook een digitale weegschaal hebben dat analoge ding schiet ook niet echt op.

Voel me trouwens prima vandaag, ik begin wel wat meer slaap issues te krijgen. Daar hoorde ik jou ook al over. Word wat brakker wakker, alsof ik minder efficiënt slaap en slaap wat lastiger in.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
      Ja dat was ook het plan, ben ook niet in paniek hoor, gaat wel prima vind ik. Komt allemaal vanzelf in orde. Moet trouwens ook een digitale weegschaal hebben dat analoge ding schiet ook niet echt op.

Voel me trouwens prima vandaag, ik begin wel wat meer slaap issues te krijgen. Daar hoorde ik jou ook al over. Word wat brakker wakker, alsof ik minder efficiënt slaap en slaap wat lastiger in.
      Ik had je ook niet ingeschat als "stresskip", haha .

Die slaap issues stapelen zich alleen maar op voor mijn idee. Erg vervelend. Daarom zou ik zeker UD2.0 proberen te herhalen in kortere cycles i.p.v. 8 weken achter elkaar. Het gaat nu wel weer, maar de afgelopen dagen was ik erg prikkelbaar en verrot.
      "Straight outta gym"

Comment

• Ja het wisselt wat maar is wel opvallend, vraag me af waardoor het komt? Wellicht de overgang van glucose/ketonen als brandstof voor je brains.

Comment

Ja het wisselt wat maar is wel opvallend, vraag me af waardoor het komt? Wellicht de overgang van glucose/ketonen als brandstof voor je brains.
          Geen idee, ik vermoed van niet, aangezien je toch nog wat lager moet zitten dan 70g carbs (zoals ik) om in ketose te raken. Plus met die carb-load verstoor je zo'n proces van ketose. Je raakt volgens mij pas in ketose als je structureel minimaal onder de 50g zit qua carbs. Ikzelf ruik bijv. ook niet naar aceton (weet niet echt hoe dit ruikt, maar niets gehoord van mensen uit mijn omgeving ofzo), dus echt veel ketonen zullen er dan niet gevormd worden denk ik.

Maar hey, wie weet, het zou zomaar kunnen.
          "Straight outta gym"

Comment

• Aceton? Bedoel je ammoniak?

Na een uurtje of 48 begint dat proces reeds plaats te vinden, maar het is wss niet de meest voor de hand liggende verklaring idd.

Heb trouwens eens op de middelbare school bij een proef open aan ammoniak geroken (stond een kruis op dat aangaf niet direct aan ruiken maar naar je toe wuiven, toch doen). Dat is alsof je een fkn harde tik op je smoel krijgt heheh

Comment

• Ga straks eens op onderzoek uit. Eerst ff aan de cardio haha. Zelfkastijding...

Comment

• Mp3 verversing:

HIT THE LIGHTS METALLICA LYRICS - YouTube

K7 ''Come Baby Come'' [1993] - YouTube

Comment

Aceton? Bedoel je ammoniak?

Na een uurtje of 48 begint dat proces reeds plaats te vinden, maar het is wss niet de meest voor de hand liggende verklaring idd.

Heb trouwens eens op de middelbare school bij een proef open aan ammoniak geroken (stond een kruis op dat aangaf niet direct aan ruiken maar naar je toe wuiven, toch doen). Dat is alsof je een fkn harde tik op je smoel krijgt heheh
                  Nee, het schijnt dan echt naar aceton te ruiken en niet naar ammoniak. Ammoniak zul je ruiken bij een overvloed aan eiwit afbraak door bijv. (veel) spiermassa verlies (door bijv. overdreven lange intensieve cardio. Best een bekend fenomeen bij o.a. militairen tijdens bivak.).

De geur van ammoniak ken ik wel, een erg penetrante geur is dat. Haha, jouw neus was ook gelijk goed doorgespoeld van al het snot dat je neus uit kwam zetten waarschijnlijk. En het is inderdaad wel te vergelijken met een klap in je gezicht..
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Nee, het schijnt dan echt naar aceton te ruiken en niet naar ammoniak. Ammoniak zul je ruiken bij een overvloed aan eiwit afbraak door bijv. (veel) spiermassa verlies (door bijv. overdreven lange intensieve cardio. Best een bekend fenomeen bij o.a. militairen tijdens bivak.).

De geur van ammoniak ken ik wel, een erg penetrante geur is dat. Haha, jouw neus was ook gelijk goed doorgespoeld van al het snot dat je neus uit kwam zetten waarschijnlijk. En het is inderdaad wel te vergelijken met een klap in je gezicht..
                    Dacht dat je het over een eiwitoverschot had idd...

-------

Cardio, 6,2 km (weet van een stuk dat het precies 5 km is maar heb de aanloop erheen ook heen en terug gelopen) ging een stuk beter dan vorige week, wss omdat ik wist wat me te wachten stond en zodoende goed gedoseerd heb waar ik vorige week naïef erin klapte vanaf het begin.

Ik zat me onderweg te bedenken dat waar ik op dat stuk normaal in letterlijk iedere pas kracht kan zetten je nu meer een drafje hebt en gewoon probeert een half uur/driekwartier vol te krijgen. Het gevoel alsof je een Audi TT hebt ingeruild voor een Opel Kadett 1.4 station uit 1987 waarvan de versnellingsbak in zijn 3 blijft hangen.

-------

Lekker, gerookte zalm met groenten en een kop thee

Comment

• Gaat lekker he!
                      Hey wat betreft die vetmeting, vergis je niet dat iedereen streeft naar een percentage wat vermoedelijk ook met een tang is gemeten en net jou meting meten ze alles ook vet wat op je organen zit.
                      Volgens mij houdt een tang daar geen rekening mee.
                      Kan ernaast zitten, daarom is het het beste om te vergelijken met 1 methode en de ander dan ter info aan te nemen.
                      Tis net als de weegschaal daar gebruik jr ook dezelfde.

Lukt concentratie met pokeren nog goed?

Succes..

Comment

• Het is maar een nummertje hè maar daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Voor de rest gaat het inderdaad vrij prima denk ik, morgen alweer beginnen met carbload

Met pokeren gaat dat prima, speel voor mij relatief lage limieten wat het wat makkelijker maakt en veel sit n go, dat is gewoon capituleren op je +ev spots. Al met al speel je het als een machine, zeker als je goed met colorcodes werkt wie regulars zijn en wie vissen. Holdem Manager lost dat ook voor een deel op. Ben wel wat geirriteerder als ik heel slecht run daar waar ik normaal een redelijk ijskonijn ben.

Met gitaarspelen merk ik het meer als ik dingen probeer te oefenen die lastig zijn voor mijn doen. Ook dan neig ik naar boosheid vrij snel hahah.

Comment

• Dit en sneltoetsen voor betten werkt ook wel mee:

Table Of Interest v2.31: The Dynamic Table Management Solution for PokerStars - YouTube

Comment

• Zooooooo! Net een partij intern ruimte gemaakt voor die carbload morgen zeg Had op het WK schijten zeker geen lage ogen gegooid!

Comment

• Wedden je wint het niet van mij hehe, pics 4 proof?
                              Trouwens poker lol, had ik wel achter je verwacht eig. En epic muziek uit de oude doos hoor lulz

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Wedden je wint het niet van mij hehe, pics 4 proof?
                                Trouwens poker lol, had ik wel achter je verwacht eig. En epic muziek uit de oude doos hoor lulz
                                Te laat voor pics zo'n batch krijg ik de komende tijd niet meer wss. Je mag altijd heads-up komen spelen (als je wat ouder bent)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X