Pescatore UD2 logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen idee wat dat is, doe enkel soms texas hold em, maar zuig altijd, win in het begin kei veel, denk dan, wojoo ik ga naar de betere tafels, en word daar dan in 5 min uitgekleed. Achja, :P

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
      Geen idee wat dat is, doe enkel soms texas hold em, maar zuig altijd, win in het begin kei veel, denk dan, wojoo ik ga naar de betere tafels, en word daar dan in 5 min uitgekleed. Achja, :P
      Is ook beter, voor geld spelen is niet verstandig tenzij je zowel financieel als speltechnisch weet waar je mee bezig bent. 95% procent denkt dat te weten, iedereen overschat zichzelf mateloos.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Jij ook lekker blijven shredden he! We komen er wel!
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• We're all gonna get there

Comment

• Dag 11:

Het is weer bijna feest zometeen ff laatste lowcarb maaltijd wegwerken, nog wat administratie doen, shaky en dan tension-training. Oh wat kan het leven toch mooi zijn!

Comment

• Haha! Heh! Shake, zoet

P!nk - Get The Party Started With Lyrics - YouTube

Comment

• Ik dacht dat ik een erge smaak had pesc, maar dit is wel heul erg

Comment

• Het gaat om de tekst, jij hebt wss ook erge smaak trouwens . Vind Pink trouwens niet eens echt slecht en zou d'r ook zeker doen...

edit: of dacht je vorige week rond deze tijd dat ik Venga Boys posters boven m'n bed had hangen?

Comment

• Spieren lijken wel van staal. Hulde carbload!

Comment

• Nice brah
                      Ben eig wel eens benieuwd naar pics (very homo)

Comment

• Ja plaats er sowieso op het einde wat pics en mss in de tussentijd. Irl krijg ik echt al veel reacties als damn, begint er echt goed uit te zien man. Papzakken geloven eindelijk mijn aanpak van afvallen en worden believers, kennelijk moet fysiek dat bewijzen ipv uitleg en argumenten.

Ivm hier op het forum is het niet impressive hoor, maar ik kom van redelijk ver dus ik ben er trots op. Het hebben van een bovengemiddeld lijf is op zich al een overwinning op zich, dat ik het door heb kunnen zetten en vooral ook dat ik weer net zo fit ben als jaren geleden. Kreeg ook veel verbaasde reacties dat ik lager ging voetballen, aangezien juist vooruit ben gegaan en niet meer alles op techniek en inzicht deed maar ook weer de duels in kon klappen, hetgeen altijd mijn sterke punt was in het verleden. Is trouwens wel mooi hoe ik bij mijn nieuwe club behandeld werd, mensen waren zo blij en verbaasd dat ik echt kwam, vind ik toch wel leuk, zo ijdel ben ik wel

Anyways... als je me een jaar geleden dit fysiek had voorgelegd had ik getekend voor het leven, maar nu ik er zo mee bezig ben heb ik het gevoel dat ik pas begonnen ben. Heb eigenlijk alle schade hersteld en het smaakt natuurlijk naar meer

Comment

• Good job man, srs. Mooi. Zie je niet veel. vaak blijven mensen huilen dat het toch al te laat is oid, dus petje af ;d

Comment

• Tnx, appreciate it. Ben 32, geen 52

Comment

• Zie mijn onderschrift voor verdere toelichting. De rest spreekt voor zich.

Blijven gaan, alleen jij kan jezelf stoppen! Die fat die.

Een zekere vorm van narcisme siert deze sport ook wel, vind ik. Why de fack zou je anders jezelf martelen door zwaar te diëten en te trainen..? Niet alleen omdat je het zo leuk vindt natuurlijk, maar omdat je visueel resultaat wilt.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Haha, nee leuk is anders. Zeker dat grapje dat we nu uit aan het halen zijn. Het is op zich niet heel zwaar en toch ook weer wel. Op low dagen spookt gewoon de hele dag op de achtergrond een abstracte gedachte van voedsel door je hoofd. Dat heb je bij een std cut of carbcycle totaal niet, althans ik niet. Om over het hersendode nog maar te zwijgen haha. Had vandaag trouwens echt lastig bij de tension training. Draaierig en shit.

Toch blijf ik stiekem in mijn hart een balsporter hoewel ik zeker ook verliefd ben geworden op krachtsport. Het enige dat ik mis is regelmatig torenhoge euforie en diepe teleurstelling. Dat komt eigenlijk alleen voor bij wedstrijdsport met directe tegenstanders waar je letterlijk tégen speelt. Had twee maanden terug nog zo'n moment... goed aannemen tussen twee man, strak wegdraaien, inkomende man op het verkeerde been zetten en de bal zo raken dat op het moment dat ie vertrekt van je voet weet je al dat ie hangt, en hard ook.

Dat (ook narcisme) gevoel dat je je arm omhoog steekt en een dikke fak you naar iedereen die ooit aan je twijfelde. Een soort van "zie je dat!! check wat ik kan als het moet!! Wat nou?!"

Heerlijk!
                                Last edited by pescatore; 16-05-2013, 23:55.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X