Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik deed binnen mijn Full body inderdaad twee keer de military press op de maandag en de vrijdag. Alleen ik kreeg na een aantal weken een continue zeurende pijn in mijn linkerschouder. Bedankt voor de tip overigens, ik hou de URR er een paar weken in om te kijken of dit effect heeft. Anders ga ik weer terug naar de MP.
Ik kan nergens naar kijken, in zoverre op mijn iMac staat geen Office en op mijn lappie ook niet meer (ga ff open-Ofifice downloaden straks, ben ik ook wel tevreden over) omdat ik alles aan t cleanen ben. Online kan ik geen producten zien maar het zal vast wel in orde zijn, belangrijkste blijft macro's en kcal in the end of the day.
Denk dat je op onderhoud (is o zo populair om te roepen hier op t forum) wel minder vet gaat verliezen dan je waarschijnlijk in je hoofd heb. In the end of the day word je wel droger maar dat is meestal zo omdat je spiermassa omhoog gaat op dezelfde vetmassa. Mensen die claimen veel vet te verliezen op onderhoud zijn niet goed op de hoogte van hun daadwerkelijke onderhoud.
Neemt niet weg als je bijv 15 kg vet hebt, dit er ooit nog weleens af moet, dus als vetverlies priotiteit nummer 1 is zou ik het anders doen, zeker aangezien je al een tijdje bezig bent en je dit kennelijk in de weg zit. Zo niet dan ben ik altijd een voorstander van op, of zelfs iets boven onderhoud te eten.
Ik zit er ook over te denken om op krachtdagen op onderhoud te eten of er net even iets boven. En op mijn rust dagen eronder te gaan eten. Hoe noem jij onderhoud dan ben ik wel benieuwd naar? Het zit me niet in de weg alleen ik heb de afgelopen twee jaar alleen maar lopen eten, eten en nog is eten. Dat ik nu eigenlijk wel benieuwd ben hoe het eruit ziet als mijn vetpercentage 3-4% daalt.
Deze log was mij nog niet eens opgevallen. Heftig verhaal man, maar goed dat je je ei kwijt kan bij het sporten. Zijn de daders van de steekpartij gepakt?
Wat betreft de pijn in je schouders, deze kan ook van andere oefeningen komen zoals bankdrukken. Ik had op het begin door verkeerd aangeleerde techniek last van mijn schouders. Heb aan de techniek gewerkt, veel gerekt en veel aan dingen gehangen en zo ging de pijn weg.
Nee daders zijn nooit gepakt. Maar als je in het ziekenhuis te horen krijgt dat ze op een paar centimeter je lever gemist hadden maakt het mij ook niet uit. Blij dat ik het nog na kan vertellen. Verder komen ze zich vanzelf een keer tegen.
Warming up wil er bij mij nog wel is inschieten. Bedankt voor de tip, morgen meteen wat extra tijd steken in wat rek en strek oefeningen.
Maandag:
Kracht training voeding op onderhoud Dinsdag:
Jiu Jitsu voeding op cut Woensdag:
Kracht training voeding op onderhoud
Donderdag:
Jiu Jitsu voeding op cut
Vrijdag:
kracht training voeding op onderhoud
Zaterdag:
Eventueel kracht training voeding op cut Zondag:
Rust voeding op cut
Bench press
8x80kg
8x90kg
8x100kg
6x105kg bench schiet aardig omhoog de laatste weken!
Pull ups
8xBw
8xBw
8xBw+4kg
6xBw+6kg Pull ups gaan we vanaf nu verzwaren.
Military Press
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
Squats
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg
Barbell Curls
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x22kg
Calf Raises
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
20 minuten cardio laag volume.
Bijna klaar met school en ik ben nu zes weken bezig met deze Full Body. Aangezien ik in de vakantie meer tijd heb voor mezelf misschien een UB/LB overwegen. Ben benieuwd!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment