Guus UD2 Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Top, ik kijk er naar uit en ik zie je zondag sowieso.

Succes met de laatste loodjes.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      Pak overal wat lagere gewichten. Qua werk zaterdag heb ik het ook rustig. Dit allemaal met het oog op zondag, dan is niet alleen de meet maar ook de afsluiting van bijna 2 maanden UD2. Ik hoop dan op een paar oefeningen een PR te zetten
      Bedenk wel dat je in een andere sportschool bent. Eenmalig in een andere sportschool trainen en ook nog eens PRs neerzetten gaan niet altijd hand in hand, want alles is net even anders dan wat je gewend bent. Wellicht kleine verschillen in gewichten, de banken hebben andere afmetingen, etc.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Dat kan goed of slecht uitpakken. Ik heb het al eens meegemaakt in Rotterdam toen ik met Mvos trainde dat dit slecht uitpakte en ik flink gefrustreerd was omdat ik overal minder reps kon en alles minder goed liep.

Toen ik met Inferno samen trainde in zijn gym, leek alles veel lichter en kon ik gewoon 10 kilo meer op full squats.

Niet elke 20 kilo schijf is exact 20 kilo. Volgens mij mag de afwijking 5 of 10% zijn. Dit kan dus per schijf al snel 1-2 kilo verschil maken. Bij een squat of deadlift van 200 kilo kan dit al snel 10-20 kilo verschil maken. In het geval dat de gewichten zwaarder zijn als in jouw gym is het oppassen dat je niet kosten wat het kost door gaat forceren om toch de gewichten te doen die je wilt. Dit heeft mij ooit een hele vervelende blessure opgeleverd bij RDL's.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Vorige keer pakte het goed uit. Toen had ik in die sportschool op squat en RDL een PR. Wat ook mee speelt is dat ik samen met mijn forumvrienden train, dat geeft extra motivatie om te presteren
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Gewicht was vanochtend (lege maag, lege blaas en depleted) 83,6kg. In 7 weken dus 1,9 kilo lichter geworden terwijl dit een bulk is.
            Last edited by Gus; 15-11-2013, 14:47.

Comment

• Dus wat voor conclusie trek je hieruit?
              Kan in ieder geval twee conclusies trekken.

Bulk is niet goed gegaan want je bent geen gewicht aangekomen
              Bulk is wel goed gegaan, want je bent deels spiermassa aangekomen en nog meer vet kwijtgeraakt (wat overigens in de bulk wel wat apart is)

Comment

• Hij heeft nog een tension workout, een carbload, twee normale dagen en een power workout te gaan. Misschien nog wat te vroeg om conclusies te trekken
                Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                  Dus wat voor conclusie trek je hieruit?
                  Kan in ieder geval twee conclusies trekken.

Bulk is niet goed gegaan want je bent geen gewicht aangekomen
                  Bulk is wel goed gegaan, want je bent deels spiermassa aangekomen en nog meer vet kwijtgeraakt (wat overigens in de bulk wel wat apart is)
                  Dat tweede gelukkig Vet verliezen is apart in een bulk maar met UD2 bulk kan dat. Het is vrij zwaar maar wel de moeite waard

UD2.0 BULK WEEK 7, TENSION TRAINING

Vandaag wat rustiger aangedaan omdat dit de laatste week is en ik zondag echt in topvorm wil zijn om dit programma goed af te sluiten. Ik ga de training dus niet vergelijken met vorige week. Overal zelfde gewicht gepakt en ongeveer 2 reps van falen af gezeten.

Bankdrukken
                  10x80
                  8x80

Incline Dumbbell Press
                  10x27,5
                  9x17,5

Chin Ups
                  10x
                  9x

Seated Row
                  12x65
                  11x65

Lateral Raise
                  12x8
                  10x8

Leg Press
                  8x200
                  8x200
                  8x200

Calf Raise
                  12x120
                  12x120
                  12x120

Leg Curl
                  10x80
                  9x80
                  9x80

Hammer Curl
                  12x15
                  12x15

Tricep Pushdown
                  12x65
                  12x65

Comment

• UD2.0 BULK WEEK 7, POWER WORKOUT

Vandaag op de meet knallen was het plan. Ik dacht eigenlijk alleen maar op de deadlift een PR te zetten met 200 maar het is precies andersom gegaan. Ik kon de 200 net niet locken, helaas! Daarna ben ik lekker gaan squatten. Was helaas te klein voor het squatrack om front squat te doen, ben toen voor het eerst in 4-5 maanden gaan back squatten. Niet geheel zonder resultaat. Heb een dik PR gezet namelijk. Deadlift probeer ik vrijdag weer in eigen sportschool.

Deadlift
                    1x170
                    1x200 fail, heel dichtbij. zie foto hier onder
                    1x200 fail
                    4x160

Squat
                    5x90 front squat
                    1x120
                    1x140 PR
                    2x150 Pr op PR
                    1x160 PR op Pr op PR
                    1x170 fail
                    1x165 PR op PR op PR op PR

Bankdrukken
                    2x105 PR
                    1x105
                    5x90

Chin Ups
                    6xbw + 12
                    6xbw + 12
                    5xbw + 16 PR

Incline Dumbbell Press
                    6x36
                    6x36
                    5x36 VPR

Seated Row
                    6x90
                    6x95
                    6x100 PR

Hammer Curls
                    5x20
                    6x18
                    5x18

Morgen bij een nieuwe sportschool kijken en dan maak ik ook de evaluatie over UD2

Comment

• Mooie resultaten hoor! Jammer van die deadlift maar die zal er vast snel inzitten.

Even een vraagje; waarom gebruik je mixed grip met straps? Het voordeel van straps is toch dat je dubbel overhand grip kunt gebruiken wat gelijk weer veiliger is voor je biceps pees?

Veel plezier met PHAT
                      Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                        Mooie resultaten hoor! Jammer van die deadlift maar die zal er vast snel inzitten.

Even een vraagje; waarom gebruik je mixed grip met straps? Het voordeel van straps is toch dat je dubbel overhand grip kunt gebruiken wat gelijk weer veiliger is voor je biceps pees?

Veel plezier met PHAT
                        Dat vroegen wij achteraf ook al inderdaad.

@ Gus: leuk je ontmoet te hebben kerel. Jammer van die deadlift, het was niet voor te stellen hoe dicht je er bij zat.

Wel een zieke squat PR overigens, netjes hoor.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Heb die mixed grip gewoon een keer perongeluk gedaan en ben het altijd zo blijven doen. Zal voortaan met straps gewoon normale grip gebruiken.

Ook leuk om je ontmoet te hebben iron mind. Deadliften komt nog wel, ben blij met wat ik gisteren heb gedaan, het was sowieso een top dag.

Net wezen kijken bij een andere sportschool waar je normaliter begeleid wordt door de eigenaar. De gym was klein maar zag er niet slecht uit. Wel was de vloer van parket maar ik zou er wel mogen deadliften is mij beloofd. Ik heb echter mijn twijfels over de eigenaar, het is geen verkeerde man en heeft een hart voor de sport maar hij wist mij met andere woorden te vertellen dat brood en melk kut waren. Ook zat hij al 20 jaar in het vak maar had nog nooit gehoord van UD2, Lyle McDonald, PHAT of Layne Norton. Niet de minste namen in de BB en krachtsportwereld zou je denken. Ik denk er nog even over na. Ga me sowieso niet laten begeleiden met training+eten. Laat mij maar mn eigen gang gaan

Comment

• Ik vond het jammer van je DL zou toch een mooi moment zijn. En zoals je zegt laat mij maar mn gang past perfect bij jou, komt helemaal prima
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Evaluatie UD2.0 Bulk

Na 7 weken UD2 Bulk gedaan te hebben kan ik alleen maar positief er over zijn. Mijn vetpercentage is gedaald, mijn gewicht is van 87 naar 85kg gegaan en mijn kracht is gestegen. Mijn vetpercentage boeit me op dit moment niet zo veel daar ik dit snel omlaag kan brengen als ik dat wil met ud2 cut. Daar zal ik rond maart mee beginnen. Tot die tijd flinke gains maken met phat.

Gewicht:
                              87kg -> 85kg

Kracht:
                              Bankdrukken 6x90 -> 5x100/2x105
                              Squat: 6x130 -> 1x165
                              Front Squat: 8x75 -> 6x95/3x100
                              Deadlift: 175 -> 2x180 (vrijdag nog een keer 200 proberen)

Nu zijn 7 weken niet lang maar ik ben blij met het grote resultaat dat ik er mee heb geboekt

Comment

• Vanaf hier start mijn log met PHAT

Mijn weekindeling ziet er zo uit:

Maandag: Benen/Buik Hypertrofie
                                Dinsdag: Borst/Armen Hypertrofie
                                Woensdag: Rust
                                Donderdag: Upper Body Power
                                Vrijdag: Lower Body PowerZaterdag: Cardio (als postbezorger ben ik 5u intensief aan het lopen)
                                Zondag: Rug/Schouders Hypertrofie

Qua voeding zit ik iedere dag op ongeveer 3700kcal bestaande uit:
                                Eiwitten: 3x vvm
                                Vetten: 25%
                                Koolhydraten: De rest. Op rustdagen iets lager

Mijn doel is om ongeveer 1kg per maand aan te komen. Begin Maart zit ik dan net onder de 90kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X