Hahaha, abbo
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hi allemaal,
Hierbij even een flinke update over mijn wedstrijd planning / voeding / training / gear.
De laatste 2 weken van mijn bulk periode zijn nu ingegaan en uiteindelijk komen we ongeveer op plus 18 kilo uit met een erg kleine VP stijging.
Ik merk dat het vele eten me nu aan wel de keel begint uit te komen en dan ik mijn shape zelf minder ga waarderen.
Dit komt vooral dat ik her en der wat lijnen zie verdwijnen en dat ik door het vele eten de hele dag een dikke pens heb. (straks post ik precies het tegenovergestelde dat ik baal dat ik zo weinig eet )
De 6 weken die daarna komen zullen we alle gear eruit halen en mijn lichaam even wat rust geven alvorens we de laatste 12 weken voor de eerste wedstrijd van dit jaar ingaan.
Waarschijnlijk zullen we de eerste 4 weken van die periode nog wat massa pakken ,omdat we dus 6 weken niks gedaan hebben en nieuwe compounds zullen gebruiken.
De laatste 8 weken zullen we gebruiken om mijn VP naar een zo laag mogelijk nivo te brengen met zoveel mogelijk massa behoud.
Hopelijk rond de 85/86 kilo op de wedstrijd.
Na de wedstrijd trekken we mijn kuur verder door naar de volgende wedstrijd die 9 weken later gepland staat.
02 weken - bulk
06 weken - alle middelen eruit
12 weken - contest prep
09 weken - contest prep - shape vasthouden
Jan 2015 - nieuw protocol starten
mrt/april 2015 - volgende wedstrijd
Qua voeding hoeveelheden en voedingsmiddelen zijn er eigenlijk sinds dat we in Nov.2013 begonnen zijn geen veranderingen ,maar alleen aanpassingen in de aantallen.
Voeding op dit moment:
Brinta
shake
boterhammen
pindakaas
boterhammen
kipfilet
cashew noten
boterhammen
pindakaas
kwark
rijst
kip/biefstuk
cashew noten
groenten
brinta
kwark
Na de training of op een rustdag ingepland - 1 banaan / shake
1 junkdag in de week - met 2 a 3 junk maaltijden.
Qua training doe ik alles zelf,maar het zijn bijna altijd 4 sets - 10 reps.
De oefeningen zijn wat minder als normaal en elke week bekijken we de focus groepen of we daar meer vooruitgang in zien.
Borst / biceps
Quads
Rug / triceps
Schouders / hamstrings
2 x 20 min LIT cardio na de training.
Wat ik graag wil gaan doen de laatste 12 weken is een soort van vlog ,omdat die weken en veranderingen het meest interessant zullen zijn om te volgen voor degene die interesse hebben.
Lisanne gaat ook echt super goed en ze gaat zelfs zo hard dat we haar voor bikini minder hard moeten krijgen ,want dat is de look waar ze nu voor gaan. (al zien wij liever hard)
Elke week krijg ze poseer les en ook dat gaat erg goed.
Reacties op de JK shoot zijn erg positief en nieuwe opdrachten beginnen binnen te lopen.
We praten nu met wat sport bedrijven voor wat mogelijkheden - keep you posted!
Hierbij nog wat pics van Lisanne
www.facebook.com/maartenvosphotography
Instagram
GETFOXFIT (Lisanne & Maarten Vos) | Kidney Cancer Survivor | IFBB Bikini Athlete | IFBB Bodybuilder
Last edited by Mvos; 15-05-2014, 19:53.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Hij is er weeeeeeer Ik heb je gemist:-)
Je gaat hard man, lekker!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Heb je ook gemist! No homo.Attached FilesHard work Pays off!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHe zo eet en train ik ook.
heel veel succes gab..blij ook dat je blijft loggen.Originally posted by quibus View PostPs die onderste foto is echt gaaf man.
Originally posted by frankey View PostJJa Q gheghe, blijft lekker weg lezen en erg benieuwd naar je wedstrijd log
Originally posted by diasog View PostGoed om weer wat van je te lezen. Succes, ik ben benieuwd naar jouw foto's als die weer ooit komen
als we 2 weken verder zijn en we mijn bulk gaan stoppen zal ik zeker wat pics posten.
Originally posted by Rickbeen View PostHij is er weeeeeeer Ik heb je gemist:-)
Je gaat hard man, lekker!
ik zal de 100 net niet halen,maar de 97/98 misschien wel.
Originally posted by generation_iron View PostWelcome back! Mooie foto's!
Originally posted by Whahaha View PostHeb je ook gemist! No homo.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by jobr View Postwelkom terug buddy we hebben je gemist en voor lisanne
gaat super goed, keep it up both!
Originally posted by gripmaster View PostZiet er top uit Maarten.
Snap dat je een keer bent uitgekeken op je bulk fase.
Ben ook zeer benieuwd hoe je deze fase gaat volbrengen.
Succes & welcome back!!!
Ik heb ook ontzettend veel zin in de volgende periode,omdat je dan hopelijk beloond kan worden met het harde werken aan je fysiek.
Gewicht vanmorgen was 95.5 dus we zijn nog steeds mhoog aan het gaan.
Deze 2 weken nog even alles eruit halen wat erin zit.
Dan ben ik in ieder geval bij de meet het meest fatsige tussen al de zomer shreddersTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBedankt maatje,..zie je op de meet!
Het is gewoon dat deze periode nu ten einde loopt ,dus lijkt het wel of het eten me iets meer gaat tegenstaan.
Ik heb ook ontzettend veel zin in de volgende periode,omdat je dan hopelijk beloond kan worden met het harde werken aan je fysiek.
Gewicht vanmorgen was 95.5 dus we zijn nog steeds mhoog aan het gaan.
Deze 2 weken nog even alles eruit halen wat erin zit.
Dan ben ik in ieder geval bij de meet het meest fatsige tussen al de zomer shreddersSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment