Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nice veins !!
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Weet niet waar ik meer jaloers op ben; die baard of je triceps
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Nice mooie foto's
        Thanks maat.

Originally posted by TjanIlo View Post
        Wederom mooie foto's!

Btw door jou, eet ik nu 's avonds voordat ik naar bed ga brinta/havermout en doe ik ook LIT cardio (voorheen alleen HITT en nu gecombineerd). En het werkt bij mij! Thanks!
        Top man!
        Vergeet je proteine niet 's-avonds

Originally posted by Neproadie View Post
        Wolverine
        Van Jason statham naar wolverine,....things are looking up

Originally posted by east1977 View Post
        Nice veins !!
        #wannabefrankmcgrath

Originally posted by GespierdeMug View Post
        Weet niet waar ik meer jaloers op ben; die baard of je triceps
        De baard is er nu af,dus ik zou triceps kiezen
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Net terug van een compleet slopende quad training bij Jerry.

Ik was op, leeg,moest "geluid" maken om mijn reps te halen en dan nog 2.
          Mijn hartslag lag op ontploffen en voordat ik weer mijn adem te pakken had moest ik alweer.
          Maw fokking lekker en precies wat ik nodig heb!

Als eerste vp gemeten en er was meer dan 2% af ,dus dat was een fokking noce begin van de training.
          Cardio gaat nu iets omlaag en voeding omhoog,omdat het eigenlijk iets te hard gaat. (Dat is nooit erg)

Leg extension
          4 sets - 10 reps - gewicht fokking zwaar ,waarbij de reps vanaf 6 al failure waren,maar waar ik maar door moest blijven gaan - ogen dicht ,duizelig en gaan.
          Na deze sets stonden mijn quads al bijna op ontploffen en ik moest wankelend naar het squatrack lopen.

Front squats - voor de eerste keer dat we squads in een benen training hadden zitten.
          4 sets - 10 reps 80/100 kilo - laatste sets waren grinders vanaf rep 3 ,maar absoluut doorgaan t/m rep 10 - pijnlijk maar goed - zweten als een rund en wederom "schreeuwen" bij de laatste reps.

Daarna meteen door naar hack squats met de voeten tegen elkaar.
          4 sets - 10 reps - gewicht geen idee,maar hij bleef er maar gewicht bij doen.
          Laatste set ging er gewicht af en moesten de reps op halve snelheid - en daar kwam mijn eten ff naar boven

4 sets adducter machine voor 10 reps per set en 2 sec knijpen.

Daarna nog toe raises op de leg press en seated calf raise gevolgt door 20 mon ELIT (extreme low intensity training

Naar huis gestrompeld met een compleet voldaan gevoel en ik erg blij met zijn kennis en inzet!!

Comment

• Dikke aders , ook die op je voorhoofd ( laatste foto )

die fletcher curls , voelen die niet ongemakkelijk voor de elleboog en schouders ?

Ben bang dat mijn tendinitis in de elleboog gaat opspelen met die shit .
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Killer quad workout.

Speciaal voor jouw maat.

The Journey ? Motivational Video ?? - YouTube

Keep it going bro.
              "Straight outta gym"

Comment

• Mooie actiefoto's!
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                  Dikke aders , ook die op je voorhoofd ( laatste foto )

die fletcher curls , voelen die niet ongemakkelijk voor de elleboog en schouders ?

Ben bang dat mijn tendinitis in de elleboog gaat opspelen met die shit .
                  Haha,..ja dat zag ik ook al fokking vaag

Ik heb met t curls 0,0% last van mijn ellebogen ,omdat alles compleet gelocked is.
                  Ook je schouders zitten compleet vast net zoals bij bv een preacher curl

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Killer quad workout.

Speciaal voor jouw maat.

Keep it going bro.
                  Thanks buddy,..bedankt voor je whatsapp

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Mooie actiefoto's!
                  Bedankt maat!
                  Ben benieuwd wanneer wij elkaar tegen het lijf lopen

Comment

• Ben eigenlijk wel eens benieuwd of je libido wat stabiel blijft .

al dat trainen , al die cardio dan staat palen imo op de laatste plaats . (althans is dat bij mij wel zo op het moment
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Ik begrijp dat echt nooit als ik dat hoor..mijn test is momenteel de helft van minimale waarde en ik wil er nog elke avond op.
                      maar hoor maten van me die niks gebruiken of gebruikt hebben dat hun libido kut is??

Maar laatste keer dat maarten hier was was ze libido best in orde

Ikdenk dag ik volgende maand jou kant op kom maarten met kids en vrouw.
                      dus die moet ik wel effe droppen dan haha

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                        Ben eigenlijk wel eens benieuwd of je libido wat stabiel blijft .

al dat trainen , al die cardio dan staat palen imo op de laatste plaats . (althans is dat bij mij wel zo op het moment
                        Libido is hetzelfde als altijd,...gewoon (bijna) altijd zin.
                        Ik kom altijd vol met energie terug van een avond cardio sessie - ben nooit echt (te) moe.

Originally posted by quibus View Post
                        Ik begrijp dat echt nooit als ik dat hoor..mijn test is momenteel de helft van minimale waarde en ik wil er nog elke avond op.
                        maar hoor maten van me die niks gebruiken of gebruikt hebben dat hun libido kut is??

Maar laatste keer dat maarten hier was was ze libido best in orde

Ik denk dag ik volgende maand jou kant op kom maarten met kids en vrouw.
                        dus die moet ik wel effe droppen dan haha
                        Hahaha,gelukkig bestond onze cardio uit nordic(k) walking

Mooi man,....word gvd tijd dat je hier eens langs kwam.

Oh btw,..nu al fokking spierpijn!
                        Morgen weer een ochtend rug training en cardio.

Comment

• Ik denk dat Mvos ze libido stabiel blijft, omdat hij nog voor een cut behoorlijk hoog in kcal zit.

Ikzelf merk op den duur toch dat als ik een behoorlijk groot tekort heb en op 1750kcal zit dat ik na tig weken toch behoorlijk sloom en loom begin te worden.

Kwestie van kcal intake en (natuurlijk) herstellend vermogen. Toch zal het ook wel persoonlijk zijn hoe of wat. Als je van nature al de hele dag aan seks denkt dan zullen wat minder kcal dat niet ineens plotseling omgooien lijkt mij.

De een kan uren cardio en intensieve workouts hebben en de ander kan dat minder goed verdragen.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Hey Maarten,

Mooie foto's, vooral die waar je dipt. Daar komen je boven en onderarmen erg mooi uit. Heb jij misschien zin om binnenkort een keertje samen te trainen? Kan bij jou in R'dam of als je wil kan het ook in den haag.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                              Hey Maarten,

Mooie foto's, vooral die waar je dipt. Daar komen je boven en onderarmen erg mooi uit. Heb jij misschien zin om binnenkort een keertje samen te trainen? Kan bij jou in R'dam of als je wil kan het ook in den haag.
                              Thanks,

Leuk om weer eens af te spreken.
                              Het word wel Feb.,aangezien de aankomende weken al vol zit en voor werk een week weg ben.
                              Ik kom dan wel naar Den Haag,aangezien jij de vorige keer bij mij was

@IR

Toen ik mjn vorige cut deed zat ik ook zo laag en had ook nergens last van - dus iid erg persoons gebonden.

Voor nu cutten we op ongeveer 3500 kcals , dus dat is inderdaad erg veel gezien het resultaat in percentages wat er nog wekelijks afgaat. (Denk over een week of 2/3 op 10/sub 10%)

Nu ff mijn shake/brinta/volkorenbot./pindakaas wegwerken en dan "Rows 4 tha Hoes" tijd.

Je weet het " a wide back gets tha hoes in tha sack" en " big back and trapizius makes the bitches act the sleaziest" - haha Chris J. blijft fokking amusant

Comment

• Trainse en fijne zondag!
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X