Nice veins !!
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by quibus View PostNice mooie foto's
Originally posted by TjanIlo View PostWederom mooie foto's!
Btw door jou, eet ik nu 's avonds voordat ik naar bed ga brinta/havermout en doe ik ook LIT cardio (voorheen alleen HITT en nu gecombineerd). En het werkt bij mij! Thanks!
Vergeet je proteine niet 's-avonds
Originally posted by Neproadie View PostWolverine
Originally posted by east1977 View PostNice veins !!
Originally posted by GespierdeMug View PostWeet niet waar ik meer jaloers op ben; die baard of je tricepsTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Net terug van een compleet slopende quad training bij Jerry.
Ik was op, leeg,moest "geluid" maken om mijn reps te halen en dan nog 2.
Mijn hartslag lag op ontploffen en voordat ik weer mijn adem te pakken had moest ik alweer.
Maw fokking lekker en precies wat ik nodig heb!
Als eerste vp gemeten en er was meer dan 2% af ,dus dat was een fokking noce begin van de training.
Cardio gaat nu iets omlaag en voeding omhoog,omdat het eigenlijk iets te hard gaat. (Dat is nooit erg)
Leg extension
4 sets - 10 reps - gewicht fokking zwaar ,waarbij de reps vanaf 6 al failure waren,maar waar ik maar door moest blijven gaan - ogen dicht ,duizelig en gaan.
Na deze sets stonden mijn quads al bijna op ontploffen en ik moest wankelend naar het squatrack lopen.
Front squats - voor de eerste keer dat we squads in een benen training hadden zitten.
4 sets - 10 reps 80/100 kilo - laatste sets waren grinders vanaf rep 3 ,maar absoluut doorgaan t/m rep 10 - pijnlijk maar goed - zweten als een rund en wederom "schreeuwen" bij de laatste reps.
Daarna meteen door naar hack squats met de voeten tegen elkaar.
4 sets - 10 reps - gewicht geen idee,maar hij bleef er maar gewicht bij doen.
Laatste set ging er gewicht af en moesten de reps op halve snelheid - en daar kwam mijn eten ff naar boven
4 sets adducter machine voor 10 reps per set en 2 sec knijpen.
Daarna nog toe raises op de leg press en seated calf raise gevolgt door 20 mon ELIT (extreme low intensity training
Naar huis gestrompeld met een compleet voldaan gevoel en ik erg blij met zijn kennis en inzet!!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dikke aders , ook die op je voorhoofd ( laatste foto )
die fletcher curls , voelen die niet ongemakkelijk voor de elleboog en schouders ?
Ben bang dat mijn tendinitis in de elleboog gaat opspelen met die shit .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Killer quad workout.
Speciaal voor jouw maat.
The Journey ? Motivational Video ?? - YouTube
Keep it going bro."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostDikke aders , ook die op je voorhoofd ( laatste foto )
die fletcher curls , voelen die niet ongemakkelijk voor de elleboog en schouders ?
Ben bang dat mijn tendinitis in de elleboog gaat opspelen met die shit .
Ik heb met t curls 0,0% last van mijn ellebogen ,omdat alles compleet gelocked is.
Ook je schouders zitten compleet vast net zoals bij bv een preacher curl
Originally posted by Iron Mind View PostKiller quad workout.
Speciaal voor jouw maat.
Keep it going bro.
Originally posted by inferno_0666 View PostMooie actiefoto's!
Ben benieuwd wanneer wij elkaar tegen het lijf lopenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ben eigenlijk wel eens benieuwd of je libido wat stabiel blijft .
al dat trainen , al die cardio dan staat palen imo op de laatste plaats . (althans is dat bij mij wel zo op het momentYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ik begrijp dat echt nooit als ik dat hoor..mijn test is momenteel de helft van minimale waarde en ik wil er nog elke avond op.
maar hoor maten van me die niks gebruiken of gebruikt hebben dat hun libido kut is??
Maar laatste keer dat maarten hier was was ze libido best in orde
Ikdenk dag ik volgende maand jou kant op kom maarten met kids en vrouw.
dus die moet ik wel effe droppen dan haha
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostBen eigenlijk wel eens benieuwd of je libido wat stabiel blijft .
al dat trainen , al die cardio dan staat palen imo op de laatste plaats . (althans is dat bij mij wel zo op het moment
Ik kom altijd vol met energie terug van een avond cardio sessie - ben nooit echt (te) moe.
Originally posted by quibus View PostIk begrijp dat echt nooit als ik dat hoor..mijn test is momenteel de helft van minimale waarde en ik wil er nog elke avond op.
maar hoor maten van me die niks gebruiken of gebruikt hebben dat hun libido kut is??
Maar laatste keer dat maarten hier was was ze libido best in orde
Ik denk dag ik volgende maand jou kant op kom maarten met kids en vrouw.
dus die moet ik wel effe droppen dan haha
Mooi man,....word gvd tijd dat je hier eens langs kwam.
Oh btw,..nu al fokking spierpijn!
Morgen weer een ochtend rug training en cardio.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik denk dat Mvos ze libido stabiel blijft, omdat hij nog voor een cut behoorlijk hoog in kcal zit.
Ikzelf merk op den duur toch dat als ik een behoorlijk groot tekort heb en op 1750kcal zit dat ik na tig weken toch behoorlijk sloom en loom begin te worden.
Kwestie van kcal intake en (natuurlijk) herstellend vermogen. Toch zal het ook wel persoonlijk zijn hoe of wat. Als je van nature al de hele dag aan seks denkt dan zullen wat minder kcal dat niet ineens plotseling omgooien lijkt mij.
De een kan uren cardio en intensieve workouts hebben en de ander kan dat minder goed verdragen."Straight outta gym"
Comment
-
Hey Maarten,
Mooie foto's, vooral die waar je dipt. Daar komen je boven en onderarmen erg mooi uit. Heb jij misschien zin om binnenkort een keertje samen te trainen? Kan bij jou in R'dam of als je wil kan het ook in den haag.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHey Maarten,
Mooie foto's, vooral die waar je dipt. Daar komen je boven en onderarmen erg mooi uit. Heb jij misschien zin om binnenkort een keertje samen te trainen? Kan bij jou in R'dam of als je wil kan het ook in den haag.
Leuk om weer eens af te spreken.
Het word wel Feb.,aangezien de aankomende weken al vol zit en voor werk een week weg ben.
Ik kom dan wel naar Den Haag,aangezien jij de vorige keer bij mij was
@IR
Toen ik mjn vorige cut deed zat ik ook zo laag en had ook nergens last van - dus iid erg persoons gebonden.
Voor nu cutten we op ongeveer 3500 kcals , dus dat is inderdaad erg veel gezien het resultaat in percentages wat er nog wekelijks afgaat. (Denk over een week of 2/3 op 10/sub 10%)
Nu ff mijn shake/brinta/volkorenbot./pindakaas wegwerken en dan "Rows 4 tha Hoes" tijd.
Je weet het " a wide back gets tha hoes in tha sack" en " big back and trapizius makes the bitches act the sleaziest" - haha Chris J. blijft fokking amusantTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment