Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Met hele lichte dumbells op een bankje liggen net als bij flys kun je borst ook wel lekker rekken Zo doe ik het tussen m'n setjes door regelmatig"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Bedankt allemaal,
Verjaardag was relaxt ,niks bijzonders maar gewoon goed. (Ben absoluut niet vd verjaardagen.)
Vanmorgen wakker geworden met een flinke spierpijn in mijn onderrug en biceps.
Onderrug is niet zo raar na 150 kilo tbar rows ,maar voor biceps deden we niks bijzonders
Benen stonden op het programma en alleen de gedachte al aan squats e.d. riep een niet al te fijn vooruitzicht op
Mijn trainings maat had dezelfde gedachte en daarom had ik de training anders ingedeeld.
Resultaat was een erg lekkere training met quads/hams/glutes en kuiten die bomvol zaten.
Standing hamstring curls
3 sets - 10 reps - alle reps erg langzaam uitgevoerd
1 set - 3 reps 10 sec vasthouden gevolgd door 10 volledige langzame reps
Seated hamstring curls
4 sets - 15/10 reps - alle reps 3/4 bovenaan stoppen en alle reps meer vloeiend uitgevoerd .
Glute ham raise op hyper extension
3 sets - 10 reps - hakken los om de oefeningn nog zwaarder te maken - hams voller dan vol.
Leg press
Set 1 - 10 reps per been
Set 2 - 100 reps - niet strekken,dus constante spanning. Doordat we net hamstring gedaanhadden kon je precies voelen wanneer je hamstrings het overnamen en daar eindigde de rep.
Set 3 - 25 reps smal en laag ,25 smal midden,20 reps (4x5) met 1 been - pijnlijk as fuck
Set 4 - 100 reps - was haast niet te doen en de laatste 10 waren echt persen en hulp was nodig.
Kruipend uit de machine komen met haast geen gewicht op de leg press.
Leg extension
2 sets - 15 reps per been
1 set - 15 reps per been - 5 hoog,5 laag , 5 helemaal - laatste rep bovenin vasthouden tot failure
1 set - zwaar gewicht 2 benen tot failure
Abducter & adducter superset - vrouwen oefening i know,maar het interesseerd me geen reet,want die krengen werken perfect. Hoe meer mensen het niet nodig vinden des te meer zijn die dingen vrij voor mij - don't give a fuck
Toe raise op de leg press
10 sets - 5/25 reps
Seated calf raise
5 sets - 10/25 reps
Daarna 45min cardio gedaan en nu een gigantische berg post w.o. voeding aan het wegwerken!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik ook maat,word gezellig!
Helaas blijf ik niet eten,maar die schuif ik graag door als Lisanne ook mee komt.
Moet smiddags nog even wat doen voor de kerst.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Elke keer als ik een post van jou zie denk ik dat je dit altijd eet
Zo gardio (gay cardio voor de leek) zit er weer op.
45 min gelopen op een lege maag en voor mijn gevoel werkt dit toch fijner.
Laatste was er nog een heel topic over het nut van cardio op lege maag,maar het gevoel dat ik in mijn lichaam heb net voordat het echt warm begin te krijgen en begin te zweten begint altijd rond de 10 min op een lege maag ,terwijl ik het pas rond de 25 merk als ik cadio doet met een x aantal maaltijden erin.
Geen idee verder of deze broscience ook daadwerkelijk invloed heeft ,maar voor mijn "gevoel" ben ik sneller "echt" wat aan het voelen op een lege maag.
Is een gevoel, kun je niet uitleggenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment