Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Comment

• in b4 fotoshop.

Comment

• Smorgens,..

Nu is hij een stuk groter dan op die foto.
        Met een lengte rond de 165cm en een kilo of 95/100 is dat damn impressive.

Buiten dat vind ik het een relaxte gast ,met over veel dingen dezelfde gedachtegang als ik.

Vandaag chillen met de kleine man en mjn nichtje - ff naar de bios!
        Vanavond een quad training.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Hoe vaak train je momenteel Maarten?Buiten je cardio dan he.
          Alle spiergroepen 2x per week?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Train nu een 4 daagse split
            Borst/biceps
            Rug/triceps
            Quads/kuiten
            Schouders/hamstrings

Mocht ik een dag meer kunnen dan word training 1 weer gedaan of een dag met bv onderarmen/kuiten/abs extra.

Comment

• Ik had altijd het idee dat je veel meer trainde... verkeerd gedacht dus.
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ik kom vrij vaak wel aan 5x per week en de laatste periode zelfs wat meer door de vakanties e.d.
                Daarbij zitten ook nog de cardio sessies tijdens mijn trainingsdag (ochtend cardio/training/avond cardio) en nog cardio tijdens mijn "rust" dagen.

Comment

• IK heb thuis ook een crosstrainer met dank aan Berend P en consorten ik ga deze ook wat meer gebruiken denk ik, op de sportschool vind ik het maar niks.
                  Zoals je eerder al aanhaalde vind het ook wel een goed idee om gewoon liever meer te eten en meer cardio dan minder eten.
                  Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Over een uurtje is het weer quad / kuiten tijd

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Over een uurtje is het weer quad / kuiten tijd
                      wat ene luxe, hier zijn alle toko's om 13uur al dicht

Comment

• Sinds dit jaar in de weekenden tot 21:00 - is relaxt!

Comment

• You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Wonen in de grotere steden is relaxt. Mega ontspannen openingstijden vaak.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                              Wonen in de grotere steden is relaxt. Mega ontspannen openingstijden vaak.
                              In belgie is er een basic fit die 24/24 open is . als dit een beetje overgenomen gaat worden kan het wel erg leuk worden . maar zo een basic fit heeft volgens mij geen squat rack / en DB's tot 24 kg oid . correct me if im wrong
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Bij ons wel squatrek althans omgebouwde kooi dumbells yot 36
                                Nu komt er big gym in alkmaar 3sq rekken 5 banken dumbells tot 50kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X