Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GespierdeMug View Post
    Dat is een goede instelling, niet waar vossie?

Al denk ik dat er vast wel mogelijkheden zijn he.he.he
    Haha,ze koopt bijna alles bij vond die "groene" winkel dingen gevallen en dan neemt ze het daar mee.
    Scheelt weer tijd in maken ,maar ze geeft je voor de volle 110% gelijk dat het beter is.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Haha,ze koopt bijna alles bij vond die "groene" winkel dingen gevallen en dan neemt ze het daar mee.
      Scheelt weer tijd in maken ,maar ze geeft je voor de volle 110% gelijk dat het beter is.
      Ik geef haar weer de volle 110% dat het gemakkelijker en sneller is haha. Misschien toch eens proberen, mocht ze tijd hebben?
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Je bent echt een buffel van een vent Maarten. Je hebt echt heel veel progressie geboekt.
        Hoop dat ik je een keer tegen kom op de flex cup
        Go beyond yourself.

Comment

• Ff voor de duidelijkheid Maarten, ik snap ook wel dat je niet aan 10% op een wedstijd aan komt kakken als je het een beetje goed wilt doen. Maar ik bedoelde wat droger en wat meer cuts vooral bij de abs. En dat is doordat je nu logischerwijs wat meer vocht vasthoud anders.

Zo schreef ik het ook ongeveer in die context toch?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Daarom had ik ook je stuk gequote,maar je naam er niet bij gezet,want het doet er niet toe wie wat zei.

Maar ik vond het gewoon interessant om te weten hoe andere dat zagen.
            Zeker gezien het feit dat hier eigenlijk (jammer genoeg) geen wedstrijd mensen zitten ,dus was ik benieuwd waar men dit dan op baseerde.
            Last edited by Mvos; 04-04-2014, 17:44.

Comment

• Nee ok, maar ik wilde je er ook niet tekort meedoen hoop dat je dat begrijpt. Alleen ik snapte Mug zijn ding wel, bij mij in mijn hoofd zit er ook een ander plaatje bij dat cijfer ondanks dat ik weet dat het lastig is cijfers en mensenlichamen op een foto te koppelen.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dat komt ook omdat ik mijn vp niet genoemd heb maar andere er een getal op plakken.
                Een getal zegt helemaal niks,want zoals ik al zei zit mijn vet op mijn onderbuik en onderrug.

Als je bovenlichaam ziet en meet zit ik dik sub 10% ,maar deze schiet omhoog op die 2 delen.
                Dat is ook waar mijn meeste oude vet zit en dat is ook niet erg ,want daar ligt nu niet de focus op.

Nogmaals 10% is bij iedereen anders ,omdat iedereen een ander fysiek heeft en vooral een andere vet verdeling.

Bij die foto's zit ook geen referentie kader ,dus heb je geen idee hoe groot of hoe klein het eigenlijk is.

Ik vind deze discussies altijd wel leuk,want als ik geen feedback (positief/negatief) wil moet ik geen pics posten,maar dan vind ik een log kansloos.
                Een beetje walk the walk - talk the talk mentaliteit.

Daarbij kan ik opbouwende kritiek gebruiken om beter te worden.

Comment

• Net terug van de 2de training van vandaag wat een rug training was met alleen kabel werk.

Voelde goed en en het knijpen / vasthouden zorgde voor een goede pomp.
                  Kwam Wessle ook nog tegen en die "schrok" op zijn zachts gezegd,maar op een positieve
                  manier

Nu even snel alles voorbereiden voor morgen FIBO! Zin in!

Pull ups
                  50 reps - x aantal sets

Wide grip pull downs
                  4 sets - 10 reps

Incline behind the neck pull downs - D bar
                  4 sets - 10 reps

D handle 1 arm cable pull downs - op de knie zitten.
                  4 sets - 10 reps

Straight arm pull downs
                  4 sets - 10 reps

Laters,...

Comment

• Veel plezier op de Fibo
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Have fun morgen gab.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Waar ik train werkt ray simmon, die zegt zelf op 3% vet te staan wedstrijdklaar, hij heeft op ze donder dan ook inderdaad geen vet meer zitten, dus blijft er alleen wat orgaanvet over.
                        Op basis daarvan denk ik dar 3/4/5%wedstrijdklaar is waarbij 5 wel echt de max is en de rest moet kloppen anders kun je niet winnen.
                        Welke methode heeft hij gebruikt om dat te meten?

Originally posted by Mvos View Post
                        Net terug van de 2de training van vandaag wat een rug training was met alleen kabel werk.

Voelde goed en en het knijpen / vasthouden zorgde voor een goede pomp.
                        Kwam Wessle ook nog tegen en die "schrok" op zijn zachts gezegd,maar op een positieve
                        manier

Nu even snel alles voorbereiden voor morgen FIBO! Zin in!
                        Geniet ervan op de FIBO!
                        Last edited by inferno_0666; 04-04-2014, 22:39.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Thanks mannen,

Alles is klaar alleen even mijn ontbijt wegwerken en we gaan:
                          30 gram shake
                          200 gram brinta
                          8 eieren

Peace out bitches

Comment

• Have fun dreamteam
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Nice, zie net dat CT Fletcher ook aanwezig is
                              Have a nice trip!
                              " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• On our way!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X