Vergeet je geen eten mee te nemen
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vet% blijft zo ie zo lastig in te schatten en fysiek ook van een foto en 10% op een wedstrijd komen no way man. Ik zelf ga alleen in menkiny staan als ik 110% tevreden ben anders blijf ik mooi thuis... Maar goed jij komt er wel gozerEen dag niet getraind...
Comment
-
Fibo was leuk,maar dit jaar was het wel duidelijk dat de "do you even lift" "true natty" youtube mannetjes sterk vertegenwoordigd waren.
Veel mannetjes die hun geld beter een een gym abo kunnen stoppen dan een fibo ticket
"Do you even lift" werd vrij vaak gezegd - uiteraard allemaal in een tanktop met "coole" teksten.
Buiten dat hebben we samen een super dag gehad en veel gelachen.
In de ochtend vooral bij fibo power geweest,aangezien het toen nog niet zo druk was.
En in de middag bij alle fitness merken wezen kijken wat betref materiaal voor wat toekomst plannetjes.
Last edited by Mvos; 06-04-2014, 08:37.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Net terug van ons weekelijkse familie dag bij Jerry
Voor Lisanne stond er een glute / hamstring training op het programma en voor mij een quad.
Begonnen met meten en wegen en we zitten nu op 90 kilo en mijn vp was 0,5% naar beneden gegaan.
Waarschijnlijk is er in de afgelopen tijd niks veranderd,maar alleen wat water vasthouden en droppen.
Qua voeding en training blijft het aankomende week hetzelfde,aangezien we nog steeds gestaag omhoog gaan.
Training:
Front squat
10 x 70
10 x 90
10 x 100
10 x 110 - hulp vanaf rep 7
Hack squat - ik had kniebanden gekocht,aangezien ik wat "last" van mij knieen heb bij zwaardere sets (ben ook geen 25 meer )
4 sets - 10 reps
Merkte echt wel voordeel van de banden.
Lopen en omdoen is irritant en awkward as fuck,maar het helpt.
Smith machine reverse lunges - erg langzaam uitgevoerd,dus trillende beentjes
10/10 - 20 kilo gewicht
10/10 - 30 kilo gewicht
10/10 - 40 kilo gewicht
10/10 - 50 kilo gewicht en snellere reps.
Goodmornings om even de hammies wat te rekken.
10 x 50 kilo
10 x 60 kilo
10 x 60 kilo
10 x 70 kilo superset met weighted sissy drop squat tot failure / rest pause en weer failure.
Dit was echt het eruit persen van het laatste beetje energie en puur op wilskravht doorgaan.
Alle pijn proberen weg te drukken en alleen denken aan waarom je doet en waarom je daar bent.
Stapte uit de sissy squat en viel om ,om vervolgens 5 min met mijn ogen dicht op de grond te liggen - done
Originally posted by Whahaha View PostGeen foto van melo en jouw?Last edited by Mvos; 06-04-2014, 16:40.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Gisteren avond was het cheatmeal x2
2x35cm shoarma pizza
2x knoflookbrood
1x aardappel schijfjes
1x redull
1x 1,5ltr cola
Lis,wat wil jij?
Mooiste was nog dat ik vanmorgen lichter wakker werd?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment