Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    haha! Geile puber
    True that!

Hoe gaat het verder lichamelijk met je, geen pijntjes ofzo? Belemmeringen bedoel ik dan.
    En met de test zelf, gaat nog steeds goed? Weinig vervelende sides?

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Blijf je er wel op hameren bij Jerry dat hij dat rack moet aanschaffen?
      De mede eigenaar van Fitness Boulevard (samen eigenaar met Jerry) vertelde mij afgelopen zondag dat er binnenkort veranderingen aankomen en dat ook een squat rek in de planning staat. Ben benieuwd hoe zich "binnenkort" in de praktijk uit.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by NickP View Post
        True that!

Hoe gaat het verder lichamelijk met je, geen pijntjes ofzo? Belemmeringen bedoel ik dan.
        En met de test zelf, gaat nog steeds goed? Weinig vervelende sides?
        De aanhechtingspijn e.d. wat ik had is nu verdwenen en de backpump is na veel magnesium en taurine ook grotendeels verdwenen. (ik voel het nog wel,maar geen belemmering)

Qua sides heb ik nergens last van ,behalve dat ik wat sneller buiten adem ben en eerder moe ben.
        In sommige trainingen krijg ik vrij snel een pomp die zo hevig is dat ik er de rest v.d. training last van heb en soms zelfs 15min moet stoppen voordat ik verder kan.

Deze week begonnen met andere dingen/hoeveelheden - 4x pw ,dus ik ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Tot nu toe 13.6 kilo erbij en we zitten nog niet op de helft.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
          De mede eigenaar van Fitness Boulevard (samen eigenaar met Jerry) vertelde mij afgelopen zondag dat er binnenkort veranderingen aankomen en dat ook een squat rek in de planning staat. Ben benieuwd hoe zich "binnenkort" in de praktijk uit.
          Een rek of komt er echt een kooi?

En extra bank om te bankdrukken zou ook fijn zijn. En 2 nieuwe stangen en wat gewichten erbij, want er zitten een hoop tussen zonder metalen ring. Zeer irritant.

Originally posted by Mvos View Post
          Qua sides heb ik nergens last van ,behalve dat ik wat sneller buiten adem ben en eerder moe ben.
          In sommige trainingen krijg ik vrij snel een pomp die zo hevig is dat ik er de rest v.d. training last van heb en soms zelfs 15min moet stoppen voordat ik verder kan.
          En je bent een beetje chagrijnig.

Hoe laat ben jij er zaterdag?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Terwijl ik nu raar aangekeken word door mensen omdat ik mijn lunch uit tupperware zit te eten.
            Heb ik wel even tijd om mijn erg vroege eerste training van vandaag te posten.

Om 05:00 opgestaan en iets later richting de gym te vertrokken voor een "veeg de slaap uit je ogen" tricep/bicep training.

Machine dips
            3 sets - 10 reps - full stack
            1 set - 5x dropset vanaf full stack

Seated 2 arm db overhead extension
            4 sets - 10 reps - 40 kilo

1 arm cable extension
            2 sets - 10 reps

Cable kick backs
            2 sets - 10 reps

Standing db curls
            4 sets - 10 reps - 20/26 kilo db's

Machine preacher curls - 1 arm
            4 sets - 10 reps - 20/30 kilo

Seated hammer curls
            2 sets - 10 reps

Vanavond schouders trainen met mijn maat die de flexcup overall heeft gewonnen.

Tijd voor werk!

Laters,

Comment

• Is dat die jongen die hier ook wel eens gepost heeft of ben ik abuis?
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Heeft hier nog nooit gepost.

We trainen nu weekelijks samen we lekker motiverend werkt voor ons allebei.
                (Middelste gast op beide pics)

Comment

• ohh shit had ik de verkeerde voor ogen. Wel lekker om met zulke gasten te trainen

Comment

• Net terug van de 2de training van vandaag namelijk schouders.

samen met mijn maat (zie pics hierboven) een heerlijk zware training gehad.
                    zijn trainingen lopen op het moment wat stroef en laat veranderingen en motivatie nou net mijn dingetje zijn

millitary press
                    10 x 40
                    10 x 50
                    05 x 60
                    05 x 70

reverse incline chest press - superfijn voor complete isolatie van de schouders met name front delt
                    3 sets - 10 sets
                    1 dropset - 5x50 5x40 5x30 5x20 xx10 (laaste drop tot failure - mm bewegen was doorgaan)

incline db front delts
                    4 sets - 10 reps + static holds

seated machine side raises
                    4 sets - 10 reps + 3 reps negatief push down

1 arm db side raises
                    4 sets - 10 reps

incline rear delt swings
                    1 set compleet tot failure

high pulley rear delts
                    4 sets - 15 reps

Nu eten en naar bed ,want morgen is het een drukke dag met trainen bij Jerry en een team JK foto shoot die ik tot savonds ga doen voor de Nk deelnemers van aankomende zondag.

zin in!

Comment

• Smorgens!!

Breakfast time

Daarna al mijn maaltijden preppen voor een lange dag bij Jerry.

Er staat een extra rug training en poseren op het programma.
                      Uiteraard weer even meten en voeding aanpassen!

Daarna de hele middag/avond team foto's schieten.
                      Word erg leuk om te zien hoe de team JK NK deelnemers en op
                      de laatste dag bijstaan. (Bb/bikini/map)

Enjoy your day bishesssssss

Comment

• Goeiemorgen maarten have a nice fucking day en hopelijk zien wij ook nog wat van die pics terug? Lijkt me we leuk om te zien. Wordt voor mij vandaag gezinsdag.

Trainse

Comment

• Fijne dag maat!!!

Ready to rock & roll

Comment

• Wat ben je allemaal van plan?? haha.

Ziet er goed uit.
                            Stats: 74kg at 11%
                            Vision: 85kg at 8%

Comment

• Haha kom ik aan met mn net gekochte actionhengel a 3 euro-1cent..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Hengel haha das camerastatief

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies